Fartfyllt gameplay från Grid 2

Robot
Fartfyllt gameplay från Grid 2

Äntligen har vi fått lite nytt gameplay från Grid 2.

#codemasters


Medlem
Fartfyllt gameplay från Grid 2

Ugh, är det hugget i sten att det verkligen inte blir någon view från ratten? GRID är definitivt en av de top bilspel jag spelat, att endast ha view utanför bilen förstör hela känslan...

Medlem
Skrivet av zelxi:

Ugh, är det hugget i sten att det verkligen inte blir någon view från ratten? GRID är definitivt en av de top bilspel jag spelat, att endast ha view utanför bilen förstör hela känslan...

Håller med, i Grid hittade jag all känsla inifrån bilen.

k3m
Medlem

Det där var en teaser.

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=RbDc8qUKjlE&list=UUmeds0MLhjfk...
video med gameplay, inte bara snygga vinklar. (hood view syns i videon, men ingen cockpit view.)

Medlem

Asså va fan FZ, verkligen? 20 sekunders reklamklipp nu också?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Med tanke på hur dom har förstört Dirt-serien så känner jag inget direkt sug efter det här. Ser mer fram emot Project CARS och GTR 3

Inaktiv
Skrivet av dotque:

Asså va fan FZ, verkligen? 20 sekunders reklamklipp nu också?

Har du möjligtvis hört talats om AdBlock Plus?

Medlem
Skrivet av dotque:

Asså va fan FZ, verkligen? 20 sekunders reklamklipp nu också?

Du tror FZ drivs gratis ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av dotque:

Asså va fan FZ, verkligen? 20 sekunders reklamklipp nu också?

Annonserna är för att hålla sidan vid liv, det är inte gratis att hosta en hemsida

Medlem

Det här är man sugen på
Bara o vänta på lite recensioner, vill inte ha ett NFS:Shift 2 igen.

Hoppas på att det blir en skön anledning att ha frammer ratten

Medlem
Skrivet av shaboo:
Skrivet av dotque:

Asså va fan FZ, verkligen? 20 sekunders reklamklipp nu också?

Annonserna är för att hålla sidan vid liv, det är inte gratis att hosta en hemsida

PC-gamer betalar jag för, ändå är tidningen full med annonser.


signatur

Burn in the light.

k3m
Medlem
Skrivet av redruM:
Skrivet av shaboo:
Skrivet av dotque:

Asså va fan FZ, verkligen? 20 sekunders reklamklipp nu också?

Annonserna är för att hålla sidan vid liv, det är inte gratis att hosta en hemsida

PC-gamer betalar jag för, ändå är tidningen full med annonser.

Exakt! Ett tips till alla racerfans där ute, kolla in Sonic & all-stars racing transformed. Störtskönt spel

Medlem

Varför gnälla om cockpit view? Jag har ALDRIG använt det under tiden jag spelade GRiD samt i F1 spelen aldrig använt cockpit view där heller.

Kul att man får testa på lite nyare bilar nån som vet varför man kunde endast köra Porschen i GRiD när man körde för andra team?

Medlem
Skrivet av Aero:

Varför gnälla om cockpit view? Jag har ALDRIG använt det under tiden jag spelade GRiD samt i F1 spelen aldrig använt cockpit view där heller.

Kul att man får testa på lite nyare bilar nån som vet varför man kunde endast köra Porschen i GRiD när man körde för andra team?

Varför vill du att spelet begränsar dig? Bara för att du inte kör med cockpit-view så gör kanske andra det. Valmöjlighet är inget dåligt.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av dotque:

Asså va fan FZ, verkligen? 20 sekunders reklamklipp nu också?

Har du möjligtvis hört talats om AdBlock Plus?

Jag tror FZ.se kommer överleva betydligt längre med reklamannonser än om de skulle kräva prenumerationer. Därför använder jag mig inte av AdBlock (eller liknande program). Eftersom jag anser att det är det bästa sättet för både FZ.se och deras användare att finansiera sin verksamhet.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Åhå Grid 2
Tyckte 1an var jäkligt roligt, men skulle dock ha kunnat göra custom maps

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av edgren:
Skrivet av dotque:

Asså va fan FZ, verkligen? 20 sekunders reklamklipp nu också?

Har du möjligtvis hört talats om AdBlock Plus?

Jag tror FZ.se kommer överleva betydligt längre med reklamannonser än om de skulle kräva prenumerationer. Därför använder jag mig inte av AdBlock (eller liknande program). Eftersom jag anser att det är det bästa sättet för både FZ.se och deras användare att finansiera sin verksamhet.

Du vet väl om att du kan tillåta önskade webbsidor att visa reklam i AdBlock Plus?

Inaktiv

gameplay ? ser ut som renderade cutscenes

Medlem
Skrivet av eessah:

Åhå Grid 2
Tyckte 1an var jäkligt roligt, men skulle dock ha kunnat göra custom maps

this is not TrackMania!

1
Skriv svar