Ett gäng bilder från Mario Golf: World Tour

Robot
Ett gäng bilder från Mario Golf: World Tour

Under gårdagen avtäcktes ett nytt golfspel med Mario i titeln, nu har vi fått ett gäng bilder att mysa med.

#nintendo, #mario-golf-world-tour


Medlem
Ett gäng bilder från Mario Golf: World Tour

Ser ju ut som Mario 64 ju


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Hurin:

Ser ju ut som Mario 64 ju

Ehm nej, grafikkvaliteten är mer mot gamecube-hållet

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av Hurin:

Ser ju ut som Mario 64 ju

Ehm nej, grafikkvaliteten är mer mot gamecube-hållet

Visst visst Duger dock inte 2013, känns bara som de struntar i att utveckla grafiken; dög det då duger det nu!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Hurin:
Skrivet av luftman:
Skrivet av Hurin:

Ser ju ut som Mario 64 ju

Ehm nej, grafikkvaliteten är mer mot gamecube-hållet

Visst visst Duger dock inte 2013, känns bara som de struntar i att utveckla grafiken; dög det då duger det nu!

Jag tycker det ser ganska bra ut för en handheld

Medlem
Skrivet av Hurin:
Skrivet av luftman:
Skrivet av Hurin:

Ser ju ut som Mario 64 ju

Ehm nej, grafikkvaliteten är mer mot gamecube-hållet

Visst visst Duger dock inte 2013, känns bara som de struntar i att utveckla grafiken; dög det då duger det nu!

Det är ju för 3DS. Bärbart alltså. Och i 3D.

Medlem

Fan att det inte är för Wii U. Mario Golf till Gamecube lirade man sönder totalt. Hur kul som helst.

Kanske dags att skaffa en 3DS XL nudå. Luigis Mansion ser riktigt trevligt ut också.

Medlem

Himskt vad folk hänger upp sig på grafiken! Själv spelar jag fortfarande Myth-The fallen lords från slutet av förra seklet. Ser ut som en 5-årings teckningar, men skoj e det!

Medlem

Ser ganska shit ut.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Jonny:

Himskt vad folk hänger upp sig på grafiken! Själv spelar jag fortfarande Myth-The fallen lords från slutet av förra seklet. Ser ut som en 5-årings teckningar, men skoj e det!

Visst hänger folk upp sig och jag älskar retro, men vill bara påpeka nån gång.

Om grafiken hade varit likadan sen Myth på alla spel man köpte idag hade man tröttnat. Saker måste sakta utvecklas (alla fall lite) och jag känner att Nintendo har en riktigt arbetsbesparare i Mario; det ska helt enkelt gå så sakta fram grafiskt sett att evolutions ställs i god dager fartmässigt

Okej att det är till bärbart, men jag ser knappt skillnad på detta och storebrodern Wii, förutom en mer levande bakgrund och det är ett plus såklart


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

NU blev man sugen på Mario Tennis till N64 som ligger nerpackat i en låda...

Medlem

Tror detta spelet blir asskönt lir på muggen!

1
Skriv svar