Kuslig film från Luigi's Mansion 2

Robot
Kuslig film från Luigi's Mansion 2

Shigeru Miyamoto håller vår hand genom denna film som visar upp Luigi's Mansion 2.

#luigis-mansion-dark-moon


Medlem
Kuslig film från Luigi's Mansion 2

Första spelet var iaf roligt när det kom. Synd att man känner sig lite för gammal för den här type av spel

Medlem

Bara att köpa och smygspela under täcket!

Medlem
Skrivet av grenadecx:

Första spelet var iaf roligt när det kom. Synd att man känner sig lite för gammal för den här type av spel

Tycker inte att man kan bli för gammal för riktigt bra plattformsspel.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Alltså, det är himla typiskt. Jag gjorde mig av med mitt 3DS för att ha råd att köpa ett Wii U. Nu regnar det nya spel till 3DS men inget till Wii U. Åt helvete med er, Nintendo.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

Nytt att man måste blända spöken innan man suger in dem? Jo tack det var även så i originalet.

Medlem

Han visade just allt. Så nu behöver jag inte spela.

Medlem
Skrivet av grenadecx:

Första spelet var iaf roligt när det kom. Synd att man känner sig lite för gammal för den här type av spel

Man kan aldrig bli för gammal för spel, oavsett om det är mario eller annat. det nummer man fyller varje år är bara siffror det gör inte så du blir äldre, och inte kan spela såna här spel.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta! Kul med en gameplay-video, även om den kanske avslöjade lite väl mycket för min smak Tur att man inte måste se klart om man börjar kolla


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

1
Skriv svar