Animal Crossing: New Leaf har fått ett datum

Robot
Animal Crossing: New Leaf har fått ett datum

Som vi har väntat! Vi har äntligen fått ett datum för när Animal Crossing: New Leaf släpps i Europa.

#animal-crossing-new-leaf, #nintendo, #new-super-mario-bros-2, #monster-hunter-3-ultimate


Medlem
Animal Crossing: New Leaf har fått ett datum

jaha får la skriva nått här då eftersom ingen annan gör det.

Medlem
Skrivet av Zero303:

jaha får la skriva nått här då eftersom ingen annan gör det.

Tror att problemet är att Animal Crossing är ett så "barnsligt spel" att alla vill hate:a på det, men sen inser dom att spelen är otroligt charmiga och roliga. Detta skapar förvirring hos den typiske FZ-medlemmen och därför flyr dom hastigt från kommenteringsfältet !

Medlem

Vill ha! Släpps dessutom på min födelsedag så jag vet vad jag ska önska mej=)

Medlem

Vad går det ut på?

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av Zero303:

jaha får la skriva nått här då eftersom ingen annan gör det.

Tror att problemet är att Animal Crossing är ett så "barnsligt spel" att alla vill hate:a på det, men sen inser dom att spelen är otroligt charmiga och roliga. Detta skapar förvirring hos den typiske FZ-medlemmen och därför flyr dom hastigt från kommenteringsfältet !

hate:a? Det var den roligaste omskrivningen av hata jag sett Tar det engelska orden för hata, skriver till det men en svensk ändelse i sytfet av att beskriva hata.

Medlem
Skrivet av Armand:
Skrivet av luftman:
Skrivet av Zero303:

jaha får la skriva nått här då eftersom ingen annan gör det.

Tror att problemet är att Animal Crossing är ett så "barnsligt spel" att alla vill hate:a på det, men sen inser dom att spelen är otroligt charmiga och roliga. Detta skapar förvirring hos den typiske FZ-medlemmen och därför flyr dom hastigt från kommenteringsfältet !

hate:a? Det var den roligaste omskrivningen av hata jag sett Tar det engelska orden för hata, skriver till det men en svensk ändelse i sytfet av att beskriva hata.

Alternativt så kan man skriva "Hejta"

1
Skriv svar