Sony blickar tillbaka inför 20 februari – del 1

Robot
Sony blickar tillbaka inför 20 februari – del 1

Första delen i en Playstation-återblicksserie låter dig rätt ensidigt se vad som hände när konsolerna från Sony dök upp över hela världen.

#sony, #nintendo


Medlem
Sony blickar tillbaka inför 20 februari – del 1

Tjugo sekunders reklam som ej kan skippas.... aaaaa, hur kan ni göra detta mot oss!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Tjugo sekunders reklam som ej kan skippas.... aaaaa, hur kan ni göra detta mot oss!

Den är även lågupplöst. Spännande nog kanske det gör att efterföljande pixlar ser extra skarpa ut!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

åh vilka minnen man för av denna video! Crash Bandicoot <3

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Tjugo sekunders reklam som ej kan skippas.... aaaaa, hur kan ni göra detta mot oss!

vilken reklam?

Medlem
Skrivet av muvoTX:

åh vilka minnen man för av denna video! Crash Bandicoot &lt;3

Spyro

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av Ladestam:

Tjugo sekunders reklam som ej kan skippas.... aaaaa, hur kan ni göra detta mot oss!

vilken reklam?

Någon som använder adblock hör jag


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av tavener:
Skrivet av Ladestam:

Tjugo sekunders reklam som ej kan skippas.... aaaaa, hur kan ni göra detta mot oss!

vilken reklam?

Någon som använder adblock hör jag

Sssshh!

Medlem

Jag använder adblock helt generellt på alla sidor jag besöker, men jag störs inte så mycket av ads på FZ så jag stängde av adblocker för fz. Lite får man väl stötta en sida man hittar sina nyheter på?

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Jag använder adblock helt generellt på alla sidor jag besöker, men jag störs inte så mycket av ads på FZ så jag stängde av adblocker för fz. Lite får man väl stötta en sida man hittar sina nyheter på?

Adblock på, flash inställt i webläsaren så att det är click-to-play. Blockerar alla förbannade flashannonser men ser fortfarande reklam som inte är flash. Funkar dock bättre på Sweclockers där mer reklam är icke-flash...

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Jag använder adblock helt generellt på alla sidor jag besöker, men jag störs inte så mycket av ads på FZ så jag stängde av adblocker för fz. Lite får man väl stötta en sida man hittar sina nyheter på?

Som att se 20 sekunders reklam för att se...reklam?

Inaktiv

Tänk att det var Nintendo ´s förtjänst att Playstation finns i och med att Nintendo nobbade Sony´s skivspelare som Nintendo beställt av dom.
Och som i sin tur ledde till att Sony skapade Playstation.
Undra hur det hade sett ut om Nintendo tog emot sin beställning som det var tänkt.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Toshinden<3


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
1
Skriv svar