Dreamfall Chapters – gameplay och bonusmål

Robot
Dreamfall Chapters – gameplay och bonusmål

Mindre än 70 000 dollar återstår innan Dreamfall Chapters når Kickstarter-målet. Det firas med bonusmål och en tidig, tidig titt på spelet i videoform.

#dreamfall-chapters-the-longest-journey-2, #red-thread-games


Medlem
Dreamfall Chapters – gameplay och bonusmål

Min sambo kommer ÄLSKA detta spelet bara det blir färdigställt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bara synd att det inte kommer bli en regelrätt uppföljare till The Longest Journey/Den Längsta Resan Det spelet var underbart, Dreamfall... not so much.

Medlem
Skrivet av xScaryKidx:

Bara synd att det inte kommer bli en regelrätt uppföljare till The Longest Journey/Den Längsta Resan Det spelet var underbart, Dreamfall... not so much.

I beg to differ. Dreamfall var underbart. Karaktärerna, storyn och känslan.. mhm.


signatur

Have a good time!

Inaktiv
Skrivet av xScaryKidx:

Bara synd att det inte kommer bli en regelrätt uppföljare till The Longest Journey/Den Längsta Resan Det spelet var underbart, Dreamfall... not so much.

Det skulle va något. Det spelet satte fina spår i mig långt efteråt. Underbart äventyrsspel med fina miljöer och grym story.

Tråkigt med slutet bara :,(

Ooops sorry. Skrev för mycket innan jag tänkte. Tack du som fixade det. My bad. Jävligt fina nyhter dock! Ska bli jävligt fint det här!

Inaktiv

Spelade Dreamfall tillsammans med min fru (som annars inte är speciellt spelintresserad) och skall bli kul med en fortsättning.

Medlem

A longer journey låter extremt lockande. Älskar all lore i TLJ serien så jag ser verkligen fram emot det.

Medlem

Zoe ser annorlunda ut, gillade hennes look i förra spelet mer

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av xScaryKidx:

Bara synd att det inte kommer bli en regelrätt uppföljare till The Longest Journey/Den Längsta Resan Det spelet var underbart, Dreamfall... not so much.

I beg to differ. Dreamfall var underbart. Karaktärerna, storyn och känslan.. mhm.

Håller med hjärnan här, Dreamfall var som en vacker dröm!

k3m
Medlem

Kvinnan i videon har ett fult ansikte. Hoppas att de förändrar det till spelsläppet.

Medlem
Skrivet av Robanky:

Zoe ser annorlunda ut, gillade hennes look i förra spelet mer

Inget av de assets du ser i videon är vad de kommer använda, det de arbetar till stor del just nu är själva spelmotorn i sig. Även karaktären är en placeholder du kan läsa mer om det på deras senaste utskick på kickstarter.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Robanky:

Zoe ser annorlunda ut, gillade hennes look i förra spelet mer

Inget av de assets du ser i videon är vad de kommer använda, det de arbetar till stor del just nu är själva spelmotorn i sig. Även karaktären är en placeholder du kan läsa mer om det på deras senaste utskick på kickstarter.

Vad skönt! Dreamfall kan nu få allt jag äger

Medlem
Skrivet av Robanky:

Zoe ser annorlunda ut, gillade hennes look i förra spelet mer

Håller helt med. Ser mycket mer "generisk" ut nu.

Får verkligen hoppas att den version de slänger med i spelet kommer att vara bättre.


signatur

Have a good time!

Inaktiv
Skrivet av Brain:
Skrivet av Robanky:

Zoe ser annorlunda ut, gillade hennes look i förra spelet mer

Håller helt med. Ser mycket mer "generisk" ut nu.

Får verkligen hoppas att den version de slänger med i spelet kommer att vara bättre.

Fast är det Zoe egentligen tror ni? Om inte en annan karaktär med nya äventyr. Vill inte säga för mycket. Men ni som inte har spelat de äldre. Do it ASAP! Bätte äventyrsspel hittar ni inte idag! Nej Uncharted kommer inte ens i närheten kan vi säga.

Medlem
Skrivet av cinort:
Skrivet av Brain:
Skrivet av Robanky:

Zoe ser annorlunda ut, gillade hennes look i förra spelet mer

Håller helt med. Ser mycket mer "generisk" ut nu.

Får verkligen hoppas att den version de slänger med i spelet kommer att vara bättre.

Fast är det Zoe egentligen tror ni? Om inte en annan karaktär med nya äventyr. Vill inte säga för mycket. Men ni som inte har spelat de äldre. Do it ASAP! Bätte äventyrsspel hittar ni inte idag! Nej Uncharted kommer inte ens i närheten kan vi säga.

Agreed! Ska ta och sätta mig med serien igen. Körde bara 6 innan jag gav upp för det bara var snack snack snack om allt som inte hade med storyn att göra xD Herregud, hyresvärdinnan berättar hela sin livshistoria t om

Jag älskade Dreamfall, men The Longest Journey fastnade jag inte riktigt för, ska ge det en ny chans, åtminstånde spela ut för storyns skull


signatur

Game long and prosper

Medlem

Håller på just att spela The Longest Journey atm.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

1
Skriv svar