Vill ha lite spelare att spela BO2 med

Medlem
Vill ha lite spelare att spela BO2 med

Hej FZ:are! Skulle vilja ha friends i min XBL och Steam vänlista som jag kan spela BO2 med. Spelar multiplayer hyfsat ofta och zombies är jag addicted till och är jävligt bra i dokc inte jätte bra i MP. Vill ha några som jag kan snacka med och bara ha kule vinna games go high rounds på zombies etc. Om ni är intresserade så är min GT/SteamID/Skype: laxan96 Alla spelare som vill ha någon att spela med bara ha kul oavsett skill kan skicka ne friend request. Enda requirement är att ni har ett headset som ni kan snacka i antingen skype eller in-game chat när ni spelar. Spelar på båda platformera och har DLC om ni undrar, men att ha DLC är heller inget requirement.

Medlem

hade inte treyarch valt att mobba alla som inte har en nat-type så öppen att tron kunde skära halsen av dem i sömnen genom att stoppa dem från att joina vänners lobbies så hade jag vart på.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Tröttnat på att spela med P12'or?

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:

Tröttnat på att spela med P12'or?

Yepp det är sjukt störande när teamet låter spelarna gå in i ens spawn ta över flaggan medans man är på B och försöker defenda den för sitt liv själv.

Medlem
Skrivet av flamgorilla:

hade inte treyarch valt att mobba alla som inte har en nat-type så öppen att tron kunde skära halsen av dem i sömnen genom att stoppa dem från att joina vänners lobbies så hade jag vart på.

Skulle möjligtvis kunna hjälpa dig med Nat och fixa så den är öppen. Är rättså bra när det kommer till software ioch nätverksproblem. som sagt skype: laxan96

1
Skriv svar