DayZ-uppdatering – så fortsätter arbetet

Robot
DayZ-uppdatering – så fortsätter arbetet

Dean Hall talar på DayZ-bloggen ut om vad som egentligen händer bakom kulisserna.

#dayz, #bohemia-interactive


Medlem
DayZ-uppdatering – så fortsätter arbetet

GÖttmos ! SKa bli intressant =D

Inaktiv
Medlem

Mmm, gott med gås!

Medlem
Skrivet av Morkrah:

Mmm, gott med gås!

That's what she said! ZING!

Medlem

Ska bli så jäkla nice o prova på spelet när det väl är färdigt

Skribent

Bättre än Borås!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ser riktigt mycket fram emot att lira när det kommer, men är lite skeptisk till att det kommer "nytt material varje vecka". Men vem vet?

Medlem

Dang it, längtar som fasen efter att få cykla igenom det nya Chernarus.

Content patchar varje vecka kommer att bli en sån där växande karamell. Sen om dom kan hålla ett sånt schema är väl en annan femma.

k3m
Medlem

Ser riktigt fram emot detta.

Medlem
Skrivet av SnelHest:

Ser riktigt mycket fram emot att lira när det kommer, men är lite skeptisk till att det kommer "nytt material varje vecka". Men vem vet?

det är sånt som gör spel kul, man vet aldrig vad som dyker upp ^^

Skrivet av SnelHest:

men är lite skeptisk till att det kommer "nytt material varje vecka". Men vem vet?

Tog det som att: det kommer nytt material i "tillverknings fasen" så alltså "spelet går framåt för varje vecka tills det är klart" typ


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av SnelHest:

men är lite skeptisk till att det kommer "nytt material varje vecka". Men vem vet?

Tog det som att: det kommer nytt material i "tillverknings fasen" så alltså "spelet går framåt för varje vecka tills det är klart" typ

Han menar nog att spelet kommer släppas när det finns en stabil version där allt det viktiga funkar, så lägger de till det som är mindre viktigt allt eftersom.

Medlem

bra spel/ mod ser fram emot detta, men tål inte dramaqueenen som grät för inte så länge sedan bara för folk blev sura och misstog dayZ med WarZ

Medlem

Att nån misstar DayZ för WarZ är katastrofalt, men inget att gråta över

Medlem
Skrivet av Woffen:

Att nån misstar DayZ för WarZ är katastrofalt, men inget att gråta över

Därför jag inte tål honom, han gör ett spel för alla, men säger blir psykiskt dålig bara för folk tror han gör warZ och scamar dom. DayZ är bra men han är på tok för barnslig för jag ska tycka synd om honom. Hatar såna där jävla dramaqueens

Medlem

Att bli anklagad för bedrägeri när man är oskyldig är väl något att klaga på?

k3m
Medlem
Skrivet av Woffen:

Att nån misstar DayZ för WarZ är katastrofalt, men inget att gråta över

Jag håller inte med dig. Självklart så gråter man eller blir redigt förbannad över en viktig sak. Och vid en katastrof brukar det släppas tårar

Medlem

DayZ kommer jag köpa när det släppts. Garanterat. Vem älskar inte zombies (någon som vet ifall de kommer se ut som zombies som t ex Walking Dead? VIDRIGT!), stora öppna landskap/områden och survival!

Kommer bli awesome!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Thane:

Att bli anklagad för bedrägeri när man är oskyldig är väl något att klaga på?

Så man ska säga man mår psykiskt dåligt bara för ett par barnrumpor gnäller? Då har man ett problem

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Thane:

Att bli anklagad för bedrägeri när man är oskyldig är väl något att klaga på?

Så man ska säga man mår psykiskt dåligt bara för ett par barnrumpor gnäller? Då har man ett problem

Om du hängt med i debatten så hade du vetat att det inte
var några barnrumpor han han reagerade på utan folk i hans egen släkt/familj som trodde han sysslade med bedrägeri. Hade nån gjort samma sak mot Apple så hade det inte blivit nådigt.

Medlem

Det är ju trots allt hans arbete, något han förmodligen lagt ned en hel jädrans massa tid i att skapa. Klart man skulle bli förbannad om någon anklagade en för bedrägeri.

Medlem
Skrivet av Redstar:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Thane:

Att bli anklagad för bedrägeri när man är oskyldig är väl något att klaga på?

Så man ska säga man mår psykiskt dåligt bara för ett par barnrumpor gnäller? Då har man ett problem

Om du hängt med i debatten så hade du vetat att det inte
var några barnrumpor han han reagerade på utan folk i hans egen släkt/familj som trodde han sysslade med bedrägeri. Hade nån gjort samma sak mot Apple så hade det inte blivit nådigt.

Har man en sådan omogen och opåläst familj som inte kan läsa på lite på google m.m så hade jag bara skällt ut dom och inte brytt mig mer. Anser hans familj som barnrumpor med, det är inte bara barn som kan vara det utan äldre också ifall du visste det.

Medlem

Har inte spelat moden men jag säger det igen, jag är sjukt sugen på detta spel och håller därför lite i stålarna istället för att testa moden. Stämmer Q1 eller är det en gammal uppgift ?


signatur
Medlem
Skrivet av snoeppen:

Har inte spelat moden men jag säger det igen, jag är sjukt sugen på detta spel och håller därför lite i stålarna istället för att testa moden. Stämmer Q1 eller är det en gammal uppgift ?

Har hört att det ska komma i slutet av året eller början på nästa.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ha ha ha opålästa människor finns det gott om själv så följer jag igentligen bara spel och sånt. Men mina familje medlemmar vet knappt vad mario är. Men dom vet nog mycket mer om slalom mm en vad jag någonsin kommer att lära mig!

Medlem
Skrivet av snoeppen:

Har inte spelat moden men jag säger det igen, jag är sjukt sugen på detta spel och håller därför lite i stålarna istället för att testa moden. Stämmer Q1 eller är det en gammal uppgift ?

Nej det är lite utdaterat. Idén från början var ju att göra en enkel port till RV4-motorn men den skrotades nästan direkt och sen tänkte de göra en port till den uppdaterade RV3-motorn men det skrotades också och nu har de helt enkelt gjort om väldigt mycket från början i den uppdaterade RV3-motorn.

Så jag skulle gissa på beta inom någon månad (Mars/April) och spelsläpp i sommar, kanske tidigare om allt i betan går bra.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Bättre än Borås!

Mycket som är bättre än Borås! /Boråsbo

Medlem
Skrivet av GooGeL:

Dang it, längtar som fasen efter att få cykla igenom det nya Chernarus.

Content patchar varje vecka kommer att bli en sån där växande karamell. Sen om dom kan hålla ett sånt schema är väl en annan femma.

Där 15 skyttar pepprar dig med Lee Enfields! <3

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av SnelHest:

men är lite skeptisk till att det kommer "nytt material varje vecka". Men vem vet?

Tog det som att: det kommer nytt material i "tillverknings fasen" så alltså "spelet går framåt för varje vecka tills det är klart" typ

Hmm, så kanske dem menade ja

1
Skriv svar