Blood Bowl Chaos Edition spelare sökes

Inaktiv
Blood Bowl Chaos Edition spelare sökes

Försöker en gång till med att få folk att lira Blood Bowl.

Om ni spelar eller fundera på att börja spela det (tänker köpa det) så tveka inte att höra av er om ni vill lira. Om ni frågor om hur man blir bättre på Blood Bowl så rekommendera att ni går till cknoor kanal på youtube.

länk. https://www.youtube.com/user/cknoor

Mvh Blood Bowl player with no skill or luck


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Ägt BB:Legendary edition ett tag men aldrig kört på nätet förän igårkväll faktiskt. Får väl nämna att jag spelar en hel del blood bowl i tabletop formatet så jag är ganska van spelare och tycker att cknoor är lite sisådär på att spela spelet men har bara kollat lite lite på hans kanal.

Iaf... hade så sjukt kul igår. Visste inte att man kunde ställa in tiden så började med en match med 2min/turn och fattade inte varför det var så. Det gick åt helvete och mitt lag blev massakrerat (enda skadorna var 2st döda blitzers på ett helt nytt human lag, gg! bara att kassera laget ) så rullade amazoner istället som jag brukar spela i tabletop och jag är mera vana vid och fick en 40sec/turn match. Länge sedan jag satt och nästan skrek och skrattade och grät samtidigt när jag spelade ett spel med puls på typ 200.

Hmm... vet inte var jag vill komma med detta direkt men det var väldigt trevligt iaf att spela. Visste inte att spelet var så aktivt som det är. Blev en aning lockad av att spela med tanke på att The Gamestation (<3 TotalBiscuit) har en BB turnering just nu med folk som inte kan spela ;p

Kan man lägga till "vänner" eller nått på deras onlineportal eller? Annars kanske vi möts någon gång ändå. Heter Minnels även där och kommer nog oftast att spela amazoner.

För de som vill lära sig bloodbowl så skulle jag rekomendera att tanka ner PDF med reglerna (gratis!). Bara att googla på living rulebook 6. Det är inte allt förmycket att läsa men det ger en mycket bättre förståelse för systemet än att försöka lära sig genom datorspelet... imo. Må Nuffle vara med er.


signatur

osv.

Inaktiv
Skrivet av Minnels:

Ägt BB:Legendary edition ett tag men aldrig kört på nätet förän igårkväll faktiskt. Får väl nämna att jag spelar en hel del blood bowl i tabletop formatet så jag är ganska van spelare och tycker att cknoor är lite sisådär på att spela spelet men har bara kollat lite lite på hans kanal.

Iaf... hade så sjukt kul igår. Visste inte att man kunde ställa in tiden så började med en match med 2min/turn och fattade inte varför det var så. Det gick åt helvete och mitt lag blev massakrerat (enda skadorna var 2st döda blitzers på ett helt nytt human lag, gg! bara att kassera laget ) så rullade amazoner istället som jag brukar spela i tabletop och jag är mera vana vid och fick en 40sec/turn match. Länge sedan jag satt och nästan skrek och skrattade och grät samtidigt när jag spelade ett spel med puls på typ 200.

Hmm... vet inte var jag vill komma med detta direkt men det var väldigt trevligt iaf att spela. Visste inte att spelet var så aktivt som det är. Blev en aning lockad av att spela med tanke på att The Gamestation (&lt;3 TotalBiscuit) har en BB turnering just nu med folk som inte kan spela ;p

Kan man lägga till "vänner" eller nått på deras onlineportal eller? Annars kanske vi möts någon gång ändå. Heter Minnels även där och kommer nog oftast att spela amazoner.

För de som vill lära sig bloodbowl så skulle jag rekomendera att tanka ner PDF med reglerna (gratis!). Bara att googla på living rulebook 6. Det är inte allt förmycket att läsa men det ger en mycket bättre förståelse för systemet än att försöka lära sig genom datorspelet... imo. Må Nuffle vara med er.

För att vara helt ärlig så trodde inte jag att det fanns nån som lira blood bowl här med tanke på jag aldrig fick svar från folk när jag ville starta en Fz liga i Blood Bowl.

Jag plocka upp detta spel när TB börja prata om det och Tgs( TB ) starta sin turnering.
Så jag är mer eller mindre ny inom Blood Bowl men jag vet vad jag gör(för det mesta)

Hur man lägger till "vänner" man går in på community sen på coaches och sist add friend.
Dock har jag redan lagt till dig.

Om det skulle finnas fler som känner för att lira Blood Bowl är det bara höra av sig. Kvittar om ni är nya eller veteraner i Blood bowl.

Mvh Coach Nopnip


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Ah. För att vara ärlig så kollar jag inte Fragzones forum så ofta längre... det var några år sedan men råkade se i högerspalten på huvudsidan något om bloodbowl i forumet så halkade in på tur

Får ta och acceptera din förfrågan eller hur det nu går till när jag kommer hem ikväll då eller imorgon. Hoppas att fler ser detta då så kanske det blir lite folk man kan börja spela med lite oftare och kanske lära känna lite.


signatur

osv.

Medlem

Finns en del ligor med flera svenska spelare. Kolla http://www.orca-cola.com/beta/ eller http://norscaleague.com/

1
Skriv svar