Nästa Fragzone kommer imorgon

Robot
Nästa Fragzone kommer imorgon

Avsnitt fyra kommer att förgylla din tisdagskväll.

#crysis-3, #crytek


Medlem
Nästa Fragzone kommer imorgon

Spekulationer om onsdagens playstation event kanske?

Medlem

Fragzone växer i mina ögon

Efter så många år är det fortfarande svårt att stava till youtube.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Traveller in time:

Efter så många år är det fortfarande svårt att stava till youtube.

Doh!


signatur
Inaktiv
Medlem

Tummen upp för att ni har börjat lägga upp alla klipp på Youtube!

Medlem

Riktigt bra att ni lagt upp klippen på YouTube! Inte för att det är några större fel på er spelare, det är mest för att det är så behändigt att ha allt på samma ställe.

Medlem
Medlem

Hur många Fragzone avsnitt kommer det att göras ?

Medlem

Kommer ni fortsätta lägga upp på youtube samtidigt på huvudsidan? Hoppas det!

Medlem

Varför lägger ni bara upp de två första? Förstår iofs att ni måste ha de nya avsnitten uppe på fzplay så länge som möjligt så att folk blir tvungna att psykas med hemska reklamklipp några sekunder. Det är tyvärr nödvändigt så att ni kan överleva. Skäms nästan lite för att jag blockerar allt som har med reklam och psykologiska tjuvknep som får folk att bli sugna på att köpa saker de inte behöver att göra
Nej men skämt åt sidan så är det inte lika farligt som exempelvis gamereactors hemska "popups". Jag skulle gärna vilja att det fanns ett sätt att betala någon krona varje gång jag ser ett avsnitt, typ en donationsknapp eller dylikt. Kan ni inte fixa så att jag kan betala lite för en sådan kanon-sida samt kanon-fragzone?
Keep up the good stuff!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ifeelnothing:

Varför lägger ni bara upp de två första? Förstår iofs att ni måste ha de nya avsnitten uppe på fzplay så länge som möjligt så att folk blir tvungna att psykas med hemska reklamklipp några sekunder. Det är tyvärr nödvändigt så att ni kan överleva. Skäms nästan lite för att jag blockerar allt som har med reklam och psykologiska tjuvknep som får folk att bli sugna på att köpa saker de inte behöver att göra
Nej men skämt åt sidan så är det inte lika farligt som exempelvis gamereactors hemska "popups". Jag skulle gärna vilja att det fanns ett sätt att betala någon krona varje gång jag ser ett avsnitt, typ en donationsknapp eller dylikt. Kan ni inte fixa så att jag kan betala lite för en sådan kanon-sida samt kanon-fragzone?
Keep up the good stuff!

Vi kommer att lägga upp trean när fyran går upp, och så vidare. Det skissas på VIP-medlemsskap. Stay tuned!


signatur
Medlem

Men jag vill ha Fragzone nu! >.<


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

"VIP-medlemsskap"

Det låter intressant!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Chroonix:

Hur många Fragzone avsnitt kommer det att göras ?

Tio är planerade för den första säsongen.


signatur
Medlem

Jag betalar gärna för VIP-tjänst på FZ sålänge det inte är någon extrem summa. Fragzone är så välgjort och seriöst och känns inte "stressat" som andra spelprogram där det känns som publiken inte kan lyssna på samma ämne i mer än 15 sekunder.

Också att det är granskande, och med självinsikt om branschen. Som i avsnitt tre med Kerstin Alex där det faktiskt pratades som spelvärldens dåliga sidor. För att återigen jänföra med andra spelprogram så känns dom väldigt "säljiga" där Fragzone är mer uppriktigt nyfikna där man vågar säga vad man tycker.

FZ, ni är jävligt bra!

Medlem
Skrivet av Ch4rles:

Jag betalar gärna för VIP-tjänst på FZ sålänge det inte är någon extrem summa. Fragzone är så välgjort och seriöst och känns inte "stressat" som andra spelprogram där det känns som publiken inte kan lyssna på samma ämne i mer än 15 sekunder.

Också att det är granskande, och med självinsikt om branschen. Som i avsnitt tre med Kerstin Alex där det faktiskt pratades som spelvärldens dåliga sidor. För att återigen jänföra med andra spelprogram så känns dom väldigt "säljiga" där Fragzone är mer uppriktigt nyfikna där man vågar säga vad man tycker.

FZ, ni är jävligt bra!

Jag tror att jag talar för samtliga inblandade när jag säger att det här var en fröjd att läsa! Tack

Medlem

Visst är det tisdag idag!?!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi kommer att lägga upp trean när fyran går upp, och så vidare. Det skissas på VIP-medlemsskap. Stay tuned!

Jaså VIP-medlemsskap? Skissas? Fram med det bara så jag kan ge er mina pengar allready !
Låter mycket intressant, ska stanna tunad så länge.

1
Skriv svar