Dokumentär om musiken i Planetside 2

Robot
Dokumentär om musiken i Planetside 2

Sony har släppt en film för de som vill veta allt, den här gången om musiken i spelet Planetside 2.

#sony-online-entertainment, #planetside-2


Medlem
Dokumentär om musiken i Planetside 2

Inget fel på de vapen man startar med dock, så tro inte att ni kommer suga. Det är taktik det handlar om. Taktik och samarbete.

Medlem

"Pay-To-Win om man så vill."
Tyckte också spelet verkade ganska P2W innan jag själv började spela det, men efter ett tag inser man att puffrorna man börjar med inte alls är speciellt underlägsna mot de riktigt dyra grejorna. Även attachments som ljuddämpare, sikten mm. kan inte köpas för riktiga pengar utan måste tjänas ihop genom nötande. (Håller dock med om att det tar lite för lång tid att tjäna ihop ingame valutan )

Medlem

jo, 250 xp per cert är lite väl. dragit in runt 800 certs nu totalt, 500 på mig efter jävligt mycket spelande kan sägas
En av 1000 certs pickorna är i blickfånget nu, men som sagt de vapen man börjar med är helt okej.

Medlem

Guldspel!

P2W är det inte, men P2ST (pay to save time).
Jag kör sub som ger 50% mer exp samt booster som ger 50% extra. Då går det undan med certpoängen. Ska man köra helt gratis får man dock räkna med seghet i certandet.


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Personligen stänger jag av musiken i spelet och har min egenvalda musik på i nakgrunden.

Medlem

Pay to win? Ren lögn om man så vill ...

1
Skriv svar