Quantic Dream på Sonys presskonferens?

Robot
Quantic Dream på Sonys presskonferens?

Uppgifter tyder på att Heavy Rain-skaparna är en av utvecklarna som står på scen när Playstation 4 annonseras imorgon.

#heavy-rain, #quantic-dream


Medlem
Quantic Dream på Sonys presskonferens?

Verkligen nice


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Otroligt välgjord om än bara trailer.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Skribent

Om det visar sig att sekvensen med Kara är från ett PS4-spel så tänker jag plocka fram hype-pistolerna på en gång!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mattias Frost:

Om det visar sig att sekvensen med Kara är från ett PS4-spel så tänker jag plocka fram hype-pistolerna på en gång!

Demot ska ju vara i realtid från en PS3, så PS4 lär vara kapabel till motsvarande. Settingen däremot, settingen!


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Mattias Frost:

Om det visar sig att sekvensen med Kara är från ett PS4-spel så tänker jag plocka fram hype-pistolerna på en gång!

Demot ska ju vara i realtid från en PS3, så PS4 lär vara kapabel till motsvarande. Settingen däremot, settingen!

Precis, och de sa väl även rakt ut att det bara var en teknikdemo (inte ett spel)? Men de kan ju ändrat sig i och med all den positiva feedback som kom efter klippets första publicering.

Är det någon som kan göra spel av robotgrejen utan att det blir "I'll be back" av alltihop så är det förmodligen Cage.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Helt sjukt egentligen, har kollat på serien The Following och såg nu Kara demot igen, tyckte jag kände igen Kara.

Det är kusligt när dom lyckats kopiera och efterlikna en skådespelare så väl i ett grafiskt teknikdemo att man känner igen rörelser och känslor i ansiktet på skådespelaren. Well played Quantic, well played.

Valorie Curry


signatur

Nämen!

1
Skriv svar