Sony trollar Nintendo

Medlem
Skrivet av thaiming:
Skrivet av MFC:

Helt rätt!

Nintendo lever på lånad tid.

Sony äger förövrigt Nintendo sen en tid tillbaka på ett väldigt knepigt sätt. Men det är iaf Sony som äger Nintendo vilket betyder att Sony har en del att säga om vad Nintendo ska göra, att dom lever på lånad tid är bara löjligt.

hihi det här var dagens bästa

Medlem
Skrivet av thaiming:
Skrivet av MFC:

Helt rätt!

Nintendo lever på lånad tid.

Sony äger förövrigt Nintendo sen en tid tillbaka på ett väldigt knepigt sätt. Men det är iaf Sony som äger Nintendo vilket betyder att Sony har en del att säga om vad Nintendo ska göra, att dom lever på lånad tid är bara löjligt.

Vad du än har rökt så dela med dig!

MFC
Medlem
Skrivet av Zappa:
Skrivet av MFC:

Helt rätt!

Nintendo lever på lånad tid.

Skämtar du eller? Sony går back. Nintendo går med vinst. Det är snarare Sony som ligger risigt till.

Nintendo har gått med förlust senaste två åren och det ser inte bra ut framöver heller. Men ja, Sony har större problem än Nintendo för tillfället.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

När jag väl börjat läsa den rubriken utan "tr", så kan jag nu inte längre läsa den med "tr".. fasiken också.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Woow really, Sony?! Väx upp nu förfan. Jag ser vart alla Sony-Fanboys får sin usla attityd ifrån.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av thaiming:
Skrivet av MFC:

Helt rätt!

Nintendo lever på lånad tid.

Sony äger förövrigt Nintendo sen en tid tillbaka på ett väldigt knepigt sätt. Men det är iaf Sony som äger Nintendo vilket betyder att Sony har en del att säga om vad Nintendo ska göra, att dom lever på lånad tid är bara löjligt.

Eh, va? Vart har du hört det? Det enda som jag vet om där Sony och Nintendo haft affärer ihop var när Sony jobbade på en CD-spelare till Super Nintendo. Nintendo bangade ur och Sony släppte en egen maskin med CD-spelare, vilket vi idag känner till som Playstation.

Medlem

Tror att sån här rivalitet är bra för marknaden, själv tycker jag det är kul att se vad de hittar på! Är sugen på att se om Nintendo kommer med nån comeback.
Blir roligare för massan också, typ som att heja på olika fotbollslag eller atleter.

Medlem

Retrostil på marknadsföringen således

Medlem
Skrivet av toern:

Retrostil på marknadsföringen således

Hoppas ingen missar ironin i denna sanning.

Medlem

Alla kommer alltid försöka sätta dit Nintendo. Alla förutspår deras undergång, alla här alltid fel.

WiiU inget nytt/coolt? Tyvärr så är detta sant.

Ps4 - vi får se, tror inget "nytt/coolt" kommer här heller.

Next xbox - samma som ps4, vi får se.

Personligen så tror jag inget nytt/coolt kommer till dessa konsoler. kommer vara ett par ytterliga dumburkar som endast klarar av att visa "ok" grafik, om det blir hårdvarans fel eller oems som vägrar lära sig att göra det ordentligt är en annan sak.

Medlem

Bilden småliknar ju trollet också. ^^


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

""Nu får vi hoppas att Sony inte bara tänker visa upp ett nytt Uncharted, Killzone och Gran Turismo om de inte vill få ett gäng slevar tillbaka.""

Haha, ja gud vad "bara" va?
Det skulle ju isådanfall ändå knäcka Nintendos visning av Wii U iaf

I vilket fall, som jag nämnt tidigare. Jag vet vad de ska visa, men exakt vad, skulle jag inte avslöja under pistolhot ens. Vissa kanske blir besvikna, vissa kanske blir glada.

Men bänka er allihopa med kaffe/öl/ your beverage of choice!

12
Skriv svar