Inför 20 februari – Sony om sin portabla historia

Robot
Inför 20 februari – Sony om sin portabla historia

Imorgon smäller det (förhoppningsvis) ordentligt. Inför Playstation Meeting går Sony igenom sin historia och nu har turen kommit till PSP och PS Vita.

#sony


Medlem
Inför 20 februari – Sony om sin portabla historia

Skulle inte förvåna mig om det blir totalt antiklimax, och de bara lanserar någon strunt produkt, typ en rörelsekänslig kanot eller nåt.

Medlem

4 filmer om Playstations historia.

Skulle det vara betting på att PS4 presenteras imorgon skulle det ge typ 0.1 gånger pengarna

Medlem

Ni har missat nåt, vad kommer filmen som släpps inatt handla om? Gaikai..?

Edit:
Tack till Nils som så vänligt pekade ut misstaget i min post, jag har ändrat detta nu så att inga fler ska behöva missförstå den.

Medlem
Skrivet av maaex:

Ni har missat en nåt, vad kommer filmen som släpps inatt handla om? Gaikai..?

En nåt?

Medlem
Skrivet av kabex:

4 filmer om Playstations historia.

Skulle det vara betting på att PS4 presenteras imorgon skulle det ge typ 0.1 gånger pengarna

Som att ta ett SMSlån.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Krycka:

Skulle inte förvåna mig om det blir totalt antiklimax, och de bara lanserar någon strunt produkt, typ en rörelsekänslig kanot eller nåt.

Tja, de hade nyss reklam runt hela planen på Champions League kvartsfinalen mellan Arsenal och München - "Be the first to know" och sedan morgondagens datum och playstation.com - så det borde vara något "stort".

...nu är ju i och för sig en kanot rent fysiskt större än en konsol men jag är tveksam...

1
Skriv svar