Arbetet med DayZ rör på sig – nu i stängd beta/alpha

Robot
Arbetet med DayZ rör på sig – nu i stängd beta/alpha

Det verkar som det börjar hända grejer runt den fristående versionen av överlevnadssimulatorn DayZ.

#nyhetstips, #dayz, #arma-2


Medlem
Arbetet med DayZ rör på sig – nu i stängd beta/alpha

Jag har inte spelat modden. Bl a då jag läst om alla hackare som förstör spelupplevelsen. Ser dock fram emot att testa detta när det kommer!

Medlem

Fett! Ledsnade på modden rätt tidigt tack vare alla hackare och ostabila zombies. Ska bli kul att se hur de lyckas med "minecraft-modellen" om det fortfarande är aktuellt, då kan man ju kanske köpa in sig inom en snar framtid!

Skribent

GOTY.

Har aldrig blivit så rädd för ett träd som jag blev i DayZ. Jisses.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

OBS

Det är bara ett kapacitetstest dom kör nu och inte själva spelet.
Det ända dom gör är mer eller mindre att logga in i spelet, sen logga ut igen.

Så ta det inte för mer än vad det är!

"Remember folks, it's a CAPACITY test. There is nothing to stream. We're testing the envelope for performance with players + zombies + loot and trying out different mechanics to get some metrics.
There is zero gameplay and zero of anything nice to see, except the new terrain improvements, the new sky, and the new buildings. All of that you've already seen. But it's a good step."

p.s
Jääääävligt pepp på DayZ själv. Dark Souls och DayZ var det som spelades 2012 ;D


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Nej tack.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Är det bara jag eller har allt "DayZ stimm" försvunnet?

Medlem

*Seeeeeh-weeeeeet*


signatur

- Wiiga -

Medlem

GOTY indeed. FTL & DayZ.
Kan rekommendera att man söker sig till en private hive om man lirar idag. Lirar själv på http://www.wireworld.co.uk/

Medlem
Skrivet av Morphond:

Jag har inte spelat modden. Bl a då jag läst om alla hackare som förstör spelupplevelsen. Ser dock fram emot att testa detta när det kommer!

Akta dig, du får inte säga sånt där. DayZ fanboysen kommer snart ge sig på dig och säga du är warZ fanboy och det finns bara fuskare i det spelet men inga alls i Dayz. Även fast man gillar spelet så är man fanboy till andra spel om man talar fakta.

Men håller med dig att det finns hackare som förstör, men det är dock inte så mycket. Har inte stött på några när jag spelat men det finns väl där ute någonstans.

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Morphond:

Jag har inte spelat modden. Bl a då jag läst om alla hackare som förstör spelupplevelsen. Ser dock fram emot att testa detta när det kommer!

Akta dig, du får inte säga sånt där. DayZ fanboysen kommer snart ge sig på dig och säga du är warZ fanboy och det finns bara fuskare i det spelet men inga alls i Dayz. Även fast man gillar spelet så är man fanboy till andra spel om man talar fakta.

Men håller med dig att det finns hackare som förstör, men det är dock inte så mycket. Har inte stött på några när jag spelat men det finns väl där ute någonstans.

Nej WarZ är bara allmän skit.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Morphond:

Jag har inte spelat modden. Bl a då jag läst om alla hackare som förstör spelupplevelsen. Ser dock fram emot att testa detta när det kommer!

Akta dig, du får inte säga sånt där. DayZ fanboysen kommer snart ge sig på dig och säga du är warZ fanboy och det finns bara fuskare i det spelet men inga alls i Dayz. Även fast man gillar spelet så är man fanboy till andra spel om man talar fakta.

Men håller med dig att det finns hackare som förstör, men det är dock inte så mycket. Har inte stött på några när jag spelat men det finns väl där ute någonstans.

Nej WarZ är bara allmän skit.

Tycker det är roligt med men jag tänker inte förvänta mig något positivt av en född 94 som endast kan komma med åsikten (det är bara allmän skit)

Båda spelen har fördelar och båda är långt ifrån varandra, men jag är väl dum i huvudet nu för jag tycker WarZ är bra?

k3m
Medlem

Fan, jag ser fram emot detta riktigt mycket.

Youtuber
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Morphond:

Jag har inte spelat modden. Bl a då jag läst om alla hackare som förstör spelupplevelsen. Ser dock fram emot att testa detta när det kommer!

Akta dig, du får inte säga sånt där. DayZ fanboysen kommer snart ge sig på dig och säga du är warZ fanboy och det finns bara fuskare i det spelet men inga alls i Dayz. Även fast man gillar spelet så är man fanboy till andra spel om man talar fakta.

Men håller med dig att det finns hackare som förstör, men det är dock inte så mycket. Har inte stött på några när jag spelat men det finns väl där ute någonstans.

Nej WarZ är bara allmän skit.

Tycker det är roligt med men jag tänker inte förvänta mig något positivt av en född 94 som endast kan komma med åsikten (det är bara allmän skit)

Båda spelen har fördelar och båda är långt ifrån varandra, men jag är väl dum i huvudet nu för jag tycker WarZ är bra?

FZ egen WarZ-Drama Queen är tillbaka ser jag.

Skrivet av HeadlessChild:

Är det bara jag eller har allt "DayZ stimm" försvunnet?

Det mesta har nog lagt sig, vilket är rätt skönt. Hoppas SA får utvecklas i en lugn och skön takt. Förhoppningsvis har många glömt sina upplevelser under den stora DayZ-rushen under sommaren/hösten 2012 och är redo att återupptäcka spelet.

Och det som hittills utlovats (får se först om det hålls) så skall man behöva "omskola" sig


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Morphond:

Jag har inte spelat modden. Bl a då jag läst om alla hackare som förstör spelupplevelsen. Ser dock fram emot att testa detta när det kommer!

Akta dig, du får inte säga sånt där. DayZ fanboysen kommer snart ge sig på dig och säga du är warZ fanboy och det finns bara fuskare i det spelet men inga alls i Dayz. Även fast man gillar spelet så är man fanboy till andra spel om man talar fakta.

Men håller med dig att det finns hackare som förstör, men det är dock inte så mycket. Har inte stött på några när jag spelat men det finns väl där ute någonstans.

Nej WarZ är bara allmän skit.

Tycker det är roligt med men jag tänker inte förvänta mig något positivt av en född 94 som endast kan komma med åsikten (det är bara allmän skit)

Båda spelen har fördelar och båda är långt ifrån varandra, men jag är väl dum i huvudet nu för jag tycker WarZ är bra?

ja man kan inte ha mycket till smak om man tycker warZ är bra. tycker jag du är dum i huvudet? nej, Men jag ifrågasätter din smak något oerhört.
det finns nämligen tre anledningar till varför man kan tycka warZ är bra

1. Man har aldrig tidigare spelat något annat än facebook spel och Mobil spel.

2. man är blind

3. Man är uppvuxen i en Fritlz källare med bara WarZ som underhållning.


signatur

God is dead

Medlem

Gnäll om hackare, ta er in i communityn med whitlisting å låsta servrar.

Medlem
Skrivet av Flatline:

GOTY indeed. FTL & DayZ.
Kan rekommendera att man söker sig till en private hive om man lirar idag. Lirar själv på http://www.wireworld.co.uk/

Zombies.nu har också väldigt bra private hive-servrar. Ofta mellan 40-60 spelare inne förutom nattetid och väldigt få fuskare tillsammans med lite annat smått och gott som att t.ex. kunna hoppa medans man sprintar utan att stanna upp.

DayZ var GOTY förra året och kommer bli det i år igen, hypen är i topp!

Medlem

Nej, peppen försvann förra året och just nu är man inte alls lika sugen som var var tidigare.

k3m
Medlem
Skrivet av GlueHead:

Nej, peppen försvann förra året och just nu är man inte alls lika sugen som var var tidigare.

Jag är fortfarande pepp som fan på DayZ.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

GOTY.

Har aldrig blivit så rädd för ett träd som jag blev i DayZ. Jisses.

HAhaha dina kommentarer knäcker helt random och dafuq xD


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

k3m
Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Morphond:

Jag har inte spelat modden. Bl a då jag läst om alla hackare som förstör spelupplevelsen. Ser dock fram emot att testa detta när det kommer!

Akta dig, du får inte säga sånt där. DayZ fanboysen kommer snart ge sig på dig och säga du är warZ fanboy och det finns bara fuskare i det spelet men inga alls i Dayz. Även fast man gillar spelet så är man fanboy till andra spel om man talar fakta.

Men håller med dig att det finns hackare som förstör, men det är dock inte så mycket. Har inte stött på några när jag spelat men det finns väl där ute någonstans.

Nej WarZ är bara allmän skit.

Tycker det är roligt med men jag tänker inte förvänta mig något positivt av en född 94 som endast kan komma med åsikten (det är bara allmän skit)

Båda spelen har fördelar och båda är långt ifrån varandra, men jag är väl dum i huvudet nu för jag tycker WarZ är bra?

ja man kan inte ha mycket till smak om man tycker warZ är bra. tycker jag du är dum i huvudet? nej, Men jag ifrågasätter din smak något oerhört.
det finns nämligen tre anledningar till varför man kan tycka warZ är bra

1. Man har aldrig tidigare spelat något annat än facebook spel och Mobil spel.

2. man är blind

3. Man är uppvuxen i en Fritlz källare med bara WarZ som underhållning.

Smaken är som baken, delad.

Medlem

Nahhh nog håller jag med att man har nog lite för mycket skrynklad gråmateria där uppe i loben om man nu gillade WarZ dev teams scam produkt.
Accepterar helt och hållet att vissa gillar det men deras bakgrundshistoria stinker.

När Dean Hall pratar DayZ så är det som att stå där i GB glass disken när man var mindre, en varm sommardag. Ska man ta en magnum mandel eller en 88:an... sandwich... sen bestämde päronen att det blir calippo.

Men inte idag.

Aaaooo tanken var att frestelsen efter DayZ är den samma.

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Morphond:

Jag har inte spelat modden. Bl a då jag läst om alla hackare som förstör spelupplevelsen. Ser dock fram emot att testa detta när det kommer!

Akta dig, du får inte säga sånt där. DayZ fanboysen kommer snart ge sig på dig och säga du är warZ fanboy och det finns bara fuskare i det spelet men inga alls i Dayz. Även fast man gillar spelet så är man fanboy till andra spel om man talar fakta.

Men håller med dig att det finns hackare som förstör, men det är dock inte så mycket. Har inte stött på några när jag spelat men det finns väl där ute någonstans.

Nej WarZ är bara allmän skit.

Tycker det är roligt med men jag tänker inte förvänta mig något positivt av en född 94 som endast kan komma med åsikten (det är bara allmän skit)

Båda spelen har fördelar och båda är långt ifrån varandra, men jag är väl dum i huvudet nu för jag tycker WarZ är bra?

FZ egen WarZ-Drama Queen är tillbaka ser jag.

Skrivet av HeadlessChild:

Är det bara jag eller har allt "DayZ stimm" försvunnet?

Det mesta har nog lagt sig, vilket är rätt skönt. Hoppas SA får utvecklas i en lugn och skön takt. Förhoppningsvis har många glömt sina upplevelser under den stora DayZ-rushen under sommaren/hösten 2012 och är redo att återupptäcka spelet.

Och det som hittills utlovats (får se först om det hålls) så skall man behöva "omskola" sig

Nrä var är jag en dramaqueen bara för att jag anser att många här blir förbannad ifall an talar illa om dayz? Jag tycker det spelet är bra och sa bara fakta att det finns hackers i dayz med men jag har inte märkt av något då jag spelat det, ja det finns det i warz med men det finns i alla spel. Man kan inte undkomma det, och jag vet att jag inte får nämna jag gillar warz här utan att få en drös med skit på mig, eftersom här måste man verkligen hata ett spel för att folk ska tycka bra om en. Tror du blev lite ledsen bara för jag sa att det finns hackers i spelet

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Morphond:

Jag har inte spelat modden. Bl a då jag läst om alla hackare som förstör spelupplevelsen. Ser dock fram emot att testa detta när det kommer!

Akta dig, du får inte säga sånt där. DayZ fanboysen kommer snart ge sig på dig och säga du är warZ fanboy och det finns bara fuskare i det spelet men inga alls i Dayz. Även fast man gillar spelet så är man fanboy till andra spel om man talar fakta.

Men håller med dig att det finns hackare som förstör, men det är dock inte så mycket. Har inte stött på några när jag spelat men det finns väl där ute någonstans.

Nej WarZ är bara allmän skit.

Tycker det är roligt med men jag tänker inte förvänta mig något positivt av en född 94 som endast kan komma med åsikten (det är bara allmän skit)

Båda spelen har fördelar och båda är långt ifrån varandra, men jag är väl dum i huvudet nu för jag tycker WarZ är bra?

ja man kan inte ha mycket till smak om man tycker warZ är bra. tycker jag du är dum i huvudet? nej, Men jag ifrågasätter din smak något oerhört.
det finns nämligen tre anledningar till varför man kan tycka warZ är bra

1. Man har aldrig tidigare spelat något annat än facebook spel och Mobil spel.

2. man är blind

3. Man är uppvuxen i en Fritlz källare med bara WarZ som underhållning.

Så om man gillar ett spel till skillnad från alla andra då har man dålig smak inom allt då eller?

1. Jag är uppfödd med dom flesta klassiska spel som gått vidare och blivit populära så som worms, gta, half life m.m och jag har lirat och lirar dom ännu. Gå inte och tro jag är född nyligen och är förbjuden av kära mamma och pappa att spela vilka spel jag vill, nej jag har knappt rört ett spel på facebook då jag finner dom jävligt tråkiga, ta reda på info innan du säger något om en person.

2. Snarare du som är blind som måste döma folk eftersom dom gillar ett spel du inte gillar.

3. Nej det är tvärtom, för eftersom du nämner källaren så måste det ju vara så att du har haft det riktigt mysigt där nere med något spel som torterat dig. Eller vänta kanske bara var lilla fritzl som hade gjort det mysigt för sig själv.

Vad jag lärt mig här på fz som för övrigt är en trevligt sida är att man måste gilla och hata dessa spel utan att bli tolkad som dum i huvudet.

spel du måste gilla: DayZ, Bf 3, grand theft auto, indie spel (som inte är minecraft det är ju för femåringar enligt alla här), orcs must die osv.

Spel du VERKLIGEN måste hata för att vara en riktigt gamer: CoD, WarZ , minecraft och cs:go. För fler spel måste man inte hata för att ni ska acceptera en här, gillar man något av dessa så är man dum i huvudet, gillar man alla så är det skottpengar på en enligt er.

Lägg ner detta hatande, jag ogillar inte ens DayZ. Har bara sagt fakta, det är ett trevligt lir så länge man lyckas få tag i något där annars blir man rätt less om man ska springa runt och endast stöta på horder av zombies.

WarZ har sina stunder med, jag vet att ska vara ett sådant stort scamer spel där dom ska sno pengar av en i smyg, men jag har inte förlorat ett endaste öre förutom dom jag själv la ut på spelet så tror mycket ni säger är bullcrap och bara lögner.
Ni behöver inte tycka om spelet alls, men ni har ingen rätt att tycka folk har dålig smak, eller är dum i huvudet bra för att andra gillar det. Då är det dags att växa ur blöjorna och inse att alla har olika smaker på spel m.m. Jävla tråkig värld ifall alla ska gilla samma sak.

Medlem
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Morphond:

Jag har inte spelat modden. Bl a då jag läst om alla hackare som förstör spelupplevelsen. Ser dock fram emot att testa detta när det kommer!

Akta dig, du får inte säga sånt där. DayZ fanboysen kommer snart ge sig på dig och säga du är warZ fanboy och det finns bara fuskare i det spelet men inga alls i Dayz. Även fast man gillar spelet så är man fanboy till andra spel om man talar fakta.

Men håller med dig att det finns hackare som förstör, men det är dock inte så mycket. Har inte stött på några när jag spelat men det finns väl där ute någonstans.

Nej WarZ är bara allmän skit.

Tycker det är roligt med men jag tänker inte förvänta mig något positivt av en född 94 som endast kan komma med åsikten (det är bara allmän skit)

Båda spelen har fördelar och båda är långt ifrån varandra, men jag är väl dum i huvudet nu för jag tycker WarZ är bra?

Ja du summerar dig själv ganska bra där i slutet.

Så jag är alltså dum i huvudet för jag inte är som er andra? Wow, du är välkommen att argumentera som en vanlig människa när du inte måste anse folk som dum i skallen bra för en liten sak, alla har olika smaker lev med det. Jag tänker inte ställa mig och hata samma spel som ni bara för att ni ska acceptera mig. Sedan jag förstod ju att jag inte kunde förvänta mig så värst mycket av dig, du kommer med en dålig kommentar och sedan öser du på med en till. Borde vara åldergräns på denna sida att få bli medlem, 18 år och uppåt eller 20 och uppåt bara för att vara på den säkra sidan. Sedan borde det vara förbjudet att hata vad andra gillar för lir med här men det kommer ju inte ske, man ska ju tycka om exakt samma som alla andra här. Jävla kaos det skulle vara.

Medlem
Skrivet av GooGeL:

Nahhh nog håller jag med att man har nog lite för mycket skrynklad gråmateria där uppe i loben om man nu gillade WarZ dev teams scam produkt.
Accepterar helt och hållet att vissa gillar det men deras bakgrundshistoria stinker.

När Dean Hall pratar DayZ så är det som att stå där i GB glass disken när man var mindre, en varm sommardag. Ska man ta en magnum mandel eller en 88:an... sandwich... sen bestämde päronen att det blir calippo.

Men inte idag.

Aaaooo tanken var att frestelsen efter DayZ är den samma.

Gråmateria behöver man inte ha bara för man gillar spelet, jag har då ine blivit av med mer pengar än det jag lagt ut själv i det så anser det inte som scam. Och vad är scam för er? Att man egentlige inte fått det dom lovade? ja men det sker i många andra spel med. JAg köpte warZ billigt bara för att det just var zombies att slå ihjäl, visst det finns flera såna spel, men jag gillar warz samma som jag gillar DayZ. DayZ har sin charm med även om det tar lång tid att komma igång i spelet samt hitta grejer, men det är en del i charmen.

Båda har sin charm och är bra på olika sätt, jag stör mig bara på att så många här blir förbannad ifall man tar upp det negativa om DayZ att det finns hackers där, för då är man en fanboy till andra spel folk hatar. Fuskare finns det ju i alla spel så fattar inte varför folk ska tappa hakan och börja hata en bara för man talar en viss fakta.

Youtuber
Skrivet av Zlither:

Tror du blev lite ledsen bara för jag sa att det finns hackers i spelet

Jag är väl medveten om det: http://www.youtube.com/watch?v=wTkxxVbG0mE

Skrivet av Zlither:

eller är dum i huvudet bra för att andra gillar det

Skrivet av Zlither:

Så jag är alltså dum i huvudet för jag inte är som er andra?

Skrivet av Zlither:

men jag är väl dum i huvudet nu för jag tycker WarZ är bra?

...and thats a butt-hurt dramaqueen.

Genom att kolla kommentarerna så är det ingen här som säger att DayZ är hackerfritt eller perfekt.

Så fort någon säger något illa om WarZ, ja då anser du att alla tycker du är dum i huvudet samt börjar gasta om att alla hatar dig och slänger ut någon harang om att WarZ visst är kul.

Min tanke om dig är att du troligtvis bara trollar, för det är ingen annan, eller nej, du är nog ensam om att nämna WarZ i varenda nyhet om DayZ.


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Zlither:

Tror du blev lite ledsen bara för jag sa att det finns hackers i spelet

Jag är väl medveten om det: http://www.youtube.com/watch?v=wTkxxVbG0mE

Skrivet av Zlither:

eller är dum i huvudet bra för att andra gillar det

Skrivet av Zlither:

Så jag är alltså dum i huvudet för jag inte är som er andra?

Skrivet av Zlither:

men jag är väl dum i huvudet nu för jag tycker WarZ är bra?

...and thats a butt-hurt dramaqueen.

Genom att kolla kommentarerna så är det ingen här som säger att DayZ är hackerfritt eller perfekt.

Så fort någon säger något illa om WarZ, ja då anser du att alla tycker du är dum i huvudet samt börjar gasta om att alla hatar dig och slänger ut någon harang om att WarZ visst är kul.

Min tanke om dig är att du troligtvis bara trollar, för det är ingen annan, eller nej, du är nog ensam om att nämna WarZ i varenda nyhet om DayZ.

Nope finns fler som nämner om spelet, inte här kanske men på andras ställen här på sidan. Jag säger bara av egen erfarenhet att folk ger sig på en ifall man tycker om det liret. För säger jag bara det är ett roligt spel brukar tusen negativa kommentaren flyga på en, på den här sidan finns inget som heter acceptera vad andra gillar för spel.

Att du tolkar mig som en dramaqueen bara för jag undrar om folk tycker man är dum i huvudet ifall man tycker om det och att jag anser folk är det själva när dom kallar en sådant så har du missförstått vad dramaqueen är. Med detta tänker jag avsluta detta ämne och säga.

Vad du än gillar för spel så har man varken dålig smak, eller har någon gråmateria i skallen. För då har i såna fall alla dålig smak då det inte finns något spel som alla kan tycka om. Alla tycker olika så lev med det, man har full rätt att säga emot om man anser ett spel inte scamar en som alla påstår och jag har ful rättighet att säga jag tycker det är ett roligt spel utan att få höra (hej du har dålig smak) och (hej du vet inte vad spel är för något)

Ta lärdom i att du verkar ha rätt mycket gråmateria själv i skallen så som du spyr ur dig skitsnack. Tack och hej

Youtuber
Skrivet av Zlither:

Jag säger bara av egen erfarenhet att folk ger sig på en ifall man tycker om det liret. För säger jag bara det är ett roligt spel brukar tusen negativa kommentaren flyga på en,

Då kanske du borde tänka om? Att börja slänga ur sig haranger om WarZ så fort det handlar om DayZ kanske inte är det smartaste?

Skrivet av Zlither:

på den här sidan finns inget som heter acceptera vad andra gillar för spel.

Offerkofta much?

Skrivet av Zlither:

Att du tolkar mig som en dramaqueen bara för jag undrar om folk tycker man är dum i huvudet ifall man tycker om det och att jag anser folk är det själva när dom kallar en sådant så har du missförstått vad dramaqueen är. Med detta tänker jag avsluta detta ämne och säga.

Okej, dum formulering:

Offerkofta

Skrivet av Zlither:

Ta lärdom i att du verkar ha rätt mycket gråmateria själv i skallen så som du spyr ur dig skitsnack. Tack och hej

Så jag har mycket Hjärnbark eller vad säger du? Förstår inte riktigt vad du menar.


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Skrivet av Zlither:

Tror du blev lite ledsen bara för jag sa att det finns hackers i spelet

Det är ju ingen som påstått att det inte finns hackare i public hives. Get over yourself.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

12
Skriv svar