WoW och/eller BF3 medspelare sökes!

Medlem
WoW och/eller BF3 medspelare sökes!

Hejsan. I helgen har jag plockat upp WoW medans dem hade den där 50% rean på battle.net och tänkte, varför inte testa?
Det enda problemet jag stöter på nu är att jag kan i praktiskt taget inget om spelet. Såklart jag kan mmorpg grunderna men inte just "wow" grejerna.
Nu söker jag efter en person som skulle vilja döda lite tid med mig på wow, och gärna dela med sig om lite kunskap och lära upp stackars mig.
Jag valde Outland & Horde om det nu har någon betydelse! Hade också varit ett plus om du har BF3 för dem två spelen är i praktik dem ända jag spelar för tillfället så man kanske kunde bolla imellan!

Jag är iallafall en 17 årig Umebo som i har nästan exklusivt endast spelat FPS spel och kanske lite mmorpg och rpg spel hit och dit!

Medlem

vad heter du du på bf3 ? Och real-id på wow ?

Medlem

MOGGEv2 på BF3
moggev2@gmail.com på wow

Medlem

Är själv umebo. Om du behöver hjälp kan du ju slänga iväg ett pm

Medlem

@zobino spelar du själv wow eller bf3?

Medlem
Skrivet av Wallstav:

@zobino spelar du själv wow eller bf3?

jag spelar båda

Medlem

åh, okej. Vad är ditt origin ID? Spelar du oxå horde på Outland ? ;o

Medlem
Skrivet av Wallstav:

Hejsan. I helgen har jag plockat upp WoW medans dem hade den där 50% rean på battle.net och tänkte, varför inte testa?
Det enda problemet jag stöter på nu är att jag kan i praktiskt taget inget om spelet. Såklart jag kan mmorpg grunderna men inte just "wow" grejerna.
Nu söker jag efter en person som skulle vilja döda lite tid med mig på wow, och gärna dela med sig om lite kunskap och lära upp stackars mig.
Jag valde Outland & Horde om det nu har någon betydelse! Hade också varit ett plus om du har BF3 för dem två spelen är i praktik dem ända jag spelar för tillfället så man kanske kunde bolla imellan!

Jag är iallafall en 17 årig Umebo som i har nästan exklusivt endast spelat FPS spel och kanske lite mmorpg och rpg spel hit och dit!

WoW är annars relativt enkelt att komma igång med, jag var kass i det när jag väl började spela men efter en liten stund så kom jag igång mer och mer.
Hade jag spelat det ännu hade jag kunnat döda tid med dig men la av för något år sedan då suger spelet försvann.
Umebo själv med

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Wallstav:

Hejsan. I helgen har jag plockat upp WoW medans dem hade den där 50% rean på battle.net och tänkte, varför inte testa?
Det enda problemet jag stöter på nu är att jag kan i praktiskt taget inget om spelet. Såklart jag kan mmorpg grunderna men inte just "wow" grejerna.
Nu söker jag efter en person som skulle vilja döda lite tid med mig på wow, och gärna dela med sig om lite kunskap och lära upp stackars mig.
Jag valde Outland & Horde om det nu har någon betydelse! Hade också varit ett plus om du har BF3 för dem två spelen är i praktik dem ända jag spelar för tillfället så man kanske kunde bolla imellan!

Jag är iallafall en 17 årig Umebo som i har nästan exklusivt endast spelat FPS spel och kanske lite mmorpg och rpg spel hit och dit!

WoW är annars relativt enkelt att komma igång med, jag var kass i det när jag väl började spela men efter en liten stund så kom jag igång mer och mer.
Hade jag spelat det ännu hade jag kunnat döda tid med dig men la av för något år sedan då suger spelet försvann.
Umebo själv med

Spelar du BF3 nu eller var det endast WoW och skulle du kunna hoppa tillbaka på WoW eller har suget dött helt och begravts sig?

Medlem
Skrivet av Wallstav:

åh, okej. Vad är ditt origin ID? Spelar du oxå horde på Outland ? ;o

kan kolla mitt origin ID då jag kommer hem. Inte spelat speciellt mycke bf3. Men kört alla spelen innan de :D. Spelar horde fast på stormscale. Dock med nya cross realm funktionen kommer det inte spela någon roll så länge vi spelar på samma faction

Medlem
Skrivet av Wallstav:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Wallstav:

Hejsan. I helgen har jag plockat upp WoW medans dem hade den där 50% rean på battle.net och tänkte, varför inte testa?
Det enda problemet jag stöter på nu är att jag kan i praktiskt taget inget om spelet. Såklart jag kan mmorpg grunderna men inte just "wow" grejerna.
Nu söker jag efter en person som skulle vilja döda lite tid med mig på wow, och gärna dela med sig om lite kunskap och lära upp stackars mig.
Jag valde Outland & Horde om det nu har någon betydelse! Hade också varit ett plus om du har BF3 för dem två spelen är i praktik dem ända jag spelar för tillfället så man kanske kunde bolla imellan!

Jag är iallafall en 17 årig Umebo som i har nästan exklusivt endast spelat FPS spel och kanske lite mmorpg och rpg spel hit och dit!

WoW är annars relativt enkelt att komma igång med, jag var kass i det när jag väl började spela men efter en liten stund så kom jag igång mer och mer.
Hade jag spelat det ännu hade jag kunnat döda tid med dig men la av för något år sedan då suger spelet försvann.
Umebo själv med

Spelar du BF3 nu eller var det endast WoW och skulle du kunna hoppa tillbaka på WoW eller har suget dött helt och begravts sig?

Lirade bf3 på borsans account då jag aldrig känt mig sugen på att kasta ut pengar på spelet ock alla dlcs. Men la av med det liret för ett tag sen då det var på tok för enkelt i det, och nja wow vet jag inte på ett tag ifall jag kommer gå tillbaka till det. Får se vad som sker i framtiden.

Medlem
Skrivet av zobino:
Skrivet av Wallstav:

åh, okej. Vad är ditt origin ID? Spelar du oxå horde på Outland ? ;o

kan kolla mitt origin ID då jag kommer hem. Inte spelat speciellt mycke bf3. Men kört alla spelen innan de :D. Spelar horde fast på stormscale. Dock med nya cross realm funktionen kommer det inte spela någon roll så länge vi spelar på samma faction

Jag har ingen aning vad cross realm funktionen är för någoting

Medlem
Skrivet av Wallstav:
Skrivet av zobino:
Skrivet av Wallstav:

åh, okej. Vad är ditt origin ID? Spelar du oxå horde på Outland ? ;o

kan kolla mitt origin ID då jag kommer hem. Inte spelat speciellt mycke bf3. Men kört alla spelen innan de :D. Spelar horde fast på stormscale. Dock med nya cross realm funktionen kommer det inte spela någon roll så länge vi spelar på samma faction

Jag har ingen aning vad cross realm funktionen är för någoting

Man kan bjuda in en vän som spelar på en annan server/realm. Då kommer båda att hamna på antigen din eller min server/realm

Medlem

en server transfer i princip?

Medlem
Skrivet av Wallstav:

en server transfer i princip?

nejnej. Din gubbe kommer bara att byta server tills att du har lämnat gruppen igen. Då hamnar du återigen tillbaka till din egen server

Medlem
Skrivet av zobino:
Skrivet av Wallstav:

en server transfer i princip?

nejnej. Din gubbe kommer bara att byta server tills att du har lämnat gruppen igen. Då hamnar du återigen tillbaka till din egen server

Okej. Har du lust att skapa en ny char på outland då? Jag är ju som sagt helt nybörjare och har inte riktigt en character.

Medlem

Kör Alliance på Outland istället =D Hord suger för närvarande ;P

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Kör Alliance på Outland istället =D Hord suger för närvarande ;P

Ähh, vi är bara kraftigt underbemannade jämfört med Alliance på Outland


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Lite gammal tråd kanske men jag försöker ändå. Jag har tagit upp WoW efter ett ganska långt uppehåll och skulle gärna vilja ha några att spela med! Jag är ingen hardcore spelare utan kör mest casual. Så om du har en Horde karaktär så lägg gärna till mig på Gurghammer#2660

1
Skriv svar