Arbetet med DayZ rör på sig – nu i stängd beta/alpha

Medlem

alla som fortfarande känner för att spela DayZ, spela på Zombies.nu servrarna, dom är riktigt bra, dom hjälper mig att hålla ut till Standalone släppet..

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av GooGeL:

Nahhh nog håller jag med att man har nog lite för mycket skrynklad gråmateria där uppe i loben om man nu gillade WarZ dev teams scam produkt.
Accepterar helt och hållet att vissa gillar det men deras bakgrundshistoria stinker.

När Dean Hall pratar DayZ så är det som att stå där i GB glass disken när man var mindre, en varm sommardag. Ska man ta en magnum mandel eller en 88:an... sandwich... sen bestämde päronen att det blir calippo.

Men inte idag.

Aaaooo tanken var att frestelsen efter DayZ är den samma.

Gråmateria behöver man inte ha bara för man gillar spelet, jag har då ine blivit av med mer pengar än det jag lagt ut själv i det så anser det inte som scam. Och vad är scam för er? Att man egentlige inte fått det dom lovade? ja men det sker i många andra spel med. JAg köpte warZ billigt bara för att det just var zombies att slå ihjäl, visst det finns flera såna spel, men jag gillar warz samma som jag gillar DayZ. DayZ har sin charm med även om det tar lång tid att komma igång i spelet samt hitta grejer, men det är en del i charmen.

Båda har sin charm och är bra på olika sätt, jag stör mig bara på att så många här blir förbannad ifall man tar upp det negativa om DayZ att det finns hackers där, för då är man en fanboy till andra spel folk hatar. Fuskare finns det ju i alla spel så fattar inte varför folk ska tappa hakan och börja hata en bara för man talar en viss fakta.

Tillräckligt med skrynklad gråmateria för att inte förstå hur man redigerar inlägg utan postar två direkt efter varandra...

Problem med det? Jag gör som jag själv vill utan att en grottmänniska som du ska börja tjuta, du hade valet att skita i att svara med.

3.2. Spamma inte
Vi ser allvarligt på spam, det vill säga alla typer av skräpinlägg. Som spam räknar vi upprepade meddelanden i ett och samma ämne (t ex länkar till andra sidor eller otillbörlig reklam), meningslösa eller off topic-inlägg som skrivs för att irritera eller förstöra för andra, eller olika "rekordförsök" som går ut på att skriva så många inlägg som möjligt i en diskussion.

Läs det här så kanske du lär dig något om hur man beteer sig på ett forum.

Medlem

I The War Zs försvar så är spelet faktiskt i alpha...sen så är det ju kanske inte så smart av utvecklarna att släppa spelet i alpha.

Youtuber
Skrivet av Warwick:

I The War Zs försvar så är spelet faktiskt i alpha...sen så är det ju kanske inte så smart av utvecklarna att släppa spelet i alpha.

WarZ har väl inte varit i Alpha sedan den misslyckade steam-releasen?


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Morphond:

Jag har inte spelat modden. Bl a då jag läst om alla hackare som förstör spelupplevelsen. Ser dock fram emot att testa detta när det kommer!

Akta dig, du får inte säga sånt där. DayZ fanboysen kommer snart ge sig på dig och säga du är warZ fanboy och det finns bara fuskare i det spelet men inga alls i Dayz. Även fast man gillar spelet så är man fanboy till andra spel om man talar fakta.

Men håller med dig att det finns hackare som förstör, men det är dock inte så mycket. Har inte stött på några när jag spelat men det finns väl där ute någonstans.

Nej WarZ är bara allmän skit.

Tycker det är roligt med men jag tänker inte förvänta mig något positivt av en född 94 som endast kan komma med åsikten (det är bara allmän skit)

Båda spelen har fördelar och båda är långt ifrån varandra, men jag är väl dum i huvudet nu för jag tycker WarZ är bra?

Ja du summerar dig själv ganska bra där i slutet.

Så jag är alltså dum i huvudet för jag inte är som er andra? Wow, du är välkommen att argumentera som en vanlig människa när du inte måste anse folk som dum i skallen bra för en liten sak, alla har olika smaker lev med det. Jag tänker inte ställa mig och hata samma spel som ni bara för att ni ska acceptera mig. Sedan jag förstod ju att jag inte kunde förvänta mig så värst mycket av dig, du kommer med en dålig kommentar och sedan öser du på med en till. Borde vara åldergräns på denna sida att få bli medlem, 18 år och uppåt eller 20 och uppåt bara för att vara på den säkra sidan. Sedan borde det vara förbjudet att hata vad andra gillar för lir med här men det kommer ju inte ske, man ska ju tycka om exakt samma som alla andra här. Jävla kaos det skulle vara.

Är 18... Snälla bara håll tyst innan du skämmer ut dig ännu mer.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Zlither:

Nope finns fler som nämner om spelet, inte här kanske men på andras ställen här på sidan. Jag säger bara av egen erfarenhet att folk ger sig på en ifall man tycker om det liret. För säger jag bara det är ett roligt spel brukar tusen negativa kommentaren flyga på en, på den här sidan finns inget som heter acceptera vad andra gillar för spel.j

Nu var det ju du som tog upp WarZ och tände på brasan. Det påminner om andra som alltid postar i nyheter om spel dom inte gillar. Om du nu inte gillar DayZ eller vad du har för anledning till att älta om WarZ, spela det istället för att flamebaita.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

War Z äger detta

Medlem

Onödiga OT-inlägg raderade.


signatur

Have a good time!

12
Skriv svar