En dålig nörd!

Medlem
En dålig nörd!

Jag är en dålig nörd, jag är egentligen inte direkt bra på någonting.
Kan lite om det mesta, men orkar aldrig nörda ner mig i något allt för mycket.
Det är lite jobbigt då jag ofta har väldigt höga ambitioner som aldrig direkt uppfylls.

Jag menar jag är halvdan på:
Gitarr, piano, teckna, photoshop, indesign, Maya, Aftereffects, snickra, meka bilar, dra el, electro/kretsteknik, programmering, spel etc

Men är fan inte direkt bra (självgående) på något av det.

Det lustiga är att jag har haft som ambition att lära mig alla dessa ting, men hittar alltid andra saker jag vill göra innan jag hinner bli bra.
Detta samma gäller min allmänbildning, jag kan lite om allt (utom sport.... ) men har inget ämne jag briljerar i.

Dumma mig...

#blogg

Skägg.
10 Chambers
En dålig nörd!

Någon behöver en kram!


signatur
Medlem

Läser du Master i Datavetenskap så gör du ju något rätt i alla fall. Sen är det en "spetskompetens" i sig att ha bred kunskap istället för att vara fokuserad på bara en grej, men det beror ju helt på hur du själv vill.

Medlem

Äsch, bra att kunna lite av allt :] Ska inte vara så insnöad i ett ämne :] Dessutom så går det ju att gå djupare och på så sätt bli ännu bättre

Medlem

haha ja en kram kanske hade varit bra :>

Nej då, det är inte på något sätt synd om mig, bara lite tankar och självironi.

Ironi då jag beundrar många person som är dedikerade men går själv aldrig i mål för man är för lat

Medlem

Lepr: Jag är dock likadan. Påbörjar gärna nya saker, men avslutar de sällan haha

1
Skriv svar