Introfilmen till Gears of War: Judgment har läckt

Robot
Introfilmen till Gears of War: Judgment har läckt

Det verkar som någon varit stygg och läckt en liten introfilm till senaste Gears of War-spelet.

#gears-of-war-judgment, #people-can-fly, #epic-games


Introfilmen till Gears of War: Judgment har läckt

"People Can Fly" - har tagit bort det där "smutsiga" från grafiken som jag gillade mycket. Nu ser det lite för polerat ut. Så länge SP-kampanjen är intressant så är det nog inga problem för gamla GoW-are.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tveksamt, detta spelet liknar inte alls något av de tidigare vad gäller layout och teknik. Allt det man gillade har dem tagit bort. Kika epic forumet så ser ni hur mycket RAGE det är över alla (negativa) ändringarna

Medlem

Hela spelet är läckt, Microsoft är rätt så pissed off på grund av det må jag säg.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Hela spelet är läckt, Microsoft är rätt så pissed off på grund av det må jag säg.

Haha, märkte just detta. Fan vilken tabbe! Får nog ta och titta och se om det är värt ett köp eller ej! ^^,

Medlem
Skrivet av Harpa:

Hela spelet är läckt, Microsoft är rätt så pissed off på grund av det må jag säg.

Samma sak hände ju med Halo 4, är det förhandsexemplar för journalister eller är det möjligen utvecklings/tryckexemplar?

I vilket fall som helst borde de vara watermarkade om det är förhands eller utvecklingsex precis som filmer/musik nuförtiden vilket gör det betydligt lättare för utvecklaren att veta vilket exemplar det rör sig om.

Har ni journalister någon koll på ur det fungerar i spelbranschen?

Inaktiv

gillade gears of war 1 .. tvåan stängde jag av efter ngn timme, orka spela i 20fps

Medlem
Skrivet av Caedmon:

gillade gears of war 1 .. tvåan stängde jag av efter ngn timme, orka spela i 20fps

20fps är du full ellöör?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Språkfascisten i mig ser att ni stavat Judgement fel nu vid andra tittningen på artikeln

Medlem
Skrivet av Epoxlol:

Språkfascisten i mig ser att ni stavat Judgement fel nu vid andra tittningen på artikeln

Synd att språkfascisten har fel i detta fall då.

Medlem
Skrivet av unavailable:
Skrivet av Epoxlol:

Språkfascisten i mig ser att ni stavat Judgement fel nu vid andra tittningen på artikeln

Synd att språkfascisten har fel i detta fall då.

Jo fan såg det nu också, varför använder man judgment istället för judgement, kan inte komma på att jag någonsin sett den versionen någonsin trots att jag läser väldigt mycket.

Efter lite googling så ser jag att den verkar vara standard i USA och det är den varianten som används på titeln i spelet, klart amerikanerna vill spara på bokstäverna som alltid.

Jaja då har man lärt sig nåt nytt idag då, tack för att du rättade mig

Medlem
Skrivet av Epoxlol:
Skrivet av unavailable:
Skrivet av Epoxlol:

Språkfascisten i mig ser att ni stavat Judgement fel nu vid andra tittningen på artikeln

Synd att språkfascisten har fel i detta fall då.

Jo fan såg det nu också, varför använder man judgment istället för judgement, kan inte komma på att jag någonsin sett den versionen någonsin trots att jag läser väldigt mycket.

Efter lite googling så ser jag att den verkar vara standard i USA och det är den varianten som används på titeln i spelet, klart amerikanerna vill spara på bokstäverna som alltid.

Jaja då har man lärt sig nåt nytt idag då, tack för att du rättade mig

http://www.dailywritingtips.com/judgement-or-judgment/


signatur

K9
:.:

Medlem

är det bara jag, eller går det inte längre att se videon?

1
Skriv svar