Se alla filmer från Playstation 4-visningen!

Robot
Se alla filmer från Playstation 4-visningen!
Medlem
Se alla filmer från Playstation 4-visningen!

Infamous gillar jag att nån gör nåt bra av spel iden att eliten har för stor koll på oss i världen. Bra att det tas fram i spel.

Medlem

Watchdogs verkar väldigt intressant


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

Watchdogs verkar väldigt intressant

Fan, jag vill inte mata trollen, men det är intressant att poängtera att presentationen inbäddad där ovan faktiskt drevs av en pc med liknande specifikationer som en Playstation 4, enligt Ubisoft. Detta röjdes under GT:s eftershow.

Jag hoppas personligen PS4/Durango/pc-versionerna blir fräckare än Xbox 360/PS3/Wii U-varianterna. Det känns rätt rimligt med tanke på skillnaden i prestanda.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Verdurakh:

Watchdogs verkar väldigt intressant

Fan, jag vill inte mata trollen, men det är intressant att poängtera att presentationen inbäddad där ovan faktiskt drevs av en pc med liknande specifikationer som en Playstation 4, enligt Ubisoft. Detta röjdes under GT:s eftershow.

Jag hoppas personligen PS4/Durango/pc-versionerna blir fräckare än Xbox 360/PS3/Wii U-varianterna. Det känns rätt rimligt med tanke på skillnaden i prestanda.

Killen från Ubisoft som var på GT:s eftershow sa ju också att PS4-versionen(och antagligen PC-versionen/Durango) kommer vara mycket bättre än PS3-versionen. Tätare trafik, fler "karaktärer" på gatorna, etc !

Medlem
Skrivet av Famest:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Verdurakh:

Watchdogs verkar väldigt intressant

Fan, jag vill inte mata trollen, men det är intressant att poängtera att presentationen inbäddad där ovan faktiskt drevs av en pc med liknande specifikationer som en Playstation 4, enligt Ubisoft. Detta röjdes under GT:s eftershow.

Jag hoppas personligen PS4/Durango/pc-versionerna blir fräckare än Xbox 360/PS3/Wii U-varianterna. Det känns rätt rimligt med tanke på skillnaden i prestanda.

Killen från Ubisoft som var på GT:s eftershow sa ju också att PS4-versionen(och antagligen PC-versionen/Durango) kommer vara mycket bättre än PS3-versionen. Tätare trafik, fler "karaktärer" på gatorna, etc !

Strålande och tack, jag började göra mig i ordning för att slagga under snacket så missade faktiskt den delen. Sen sov jag gott!

EDIT: För att klargöra vill jag bara konstatera att jag uppskattar när kraften används när kraften finns.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Nu kanske Killzone kan se ut som det gjorde på trailern till PS3, som de påstod var ingame, men som sen visade sig vara helt fake.

Medlem

Vad är det för upplösning filmerna ovan?

Är på jobbet just nu och kan inte kolla själv.

Medlem

Inte intresserad av en PS 4, så ur med tummen ur r.ven Microsoft.


signatur

Det var detta...

Medlem

109 dagar, åha jaja vad de var hemliga

Snart dags att köpa nytt Live. Det jag och många på nätet undrar om det går över till 720. Rykten säger att svaret är nej.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar