Bevittna tre bilder från The Witness

Robot
Bevittna tre bilder från The Witness

Jonathan Blow visade under nattens Playstation-meeting upp sitt The Witness. Nu har vi fått några stillbilder.

#the-witness


Medlem
Bevittna tre bilder från The Witness

Det här spelet blev jag väldigt nyfiken på! Enligt mig så var det, det intressantaste spelet som visades upp


signatur

I want to play a game.

Medlem
Skrivet av zunkenrunken:

Det här spelet blev jag väldigt nyfiken på! Enligt mig så var det, det intressantaste spelet som visades upp

Kan bara hålla med, bättre grafik är trevligt men i slutändan är det intressant gameplay som lockar mest.

Medlem

detta såg ju ut som ren dynga. inte ett dugg intressant.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

Såg väldigt intressant ut, hoppas bara att inte alla pussel är sån där dra en linje labyrint grej utan lite mer variation.

Skribent

Fy, satan vad det är ser behagligt ut.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ser redigt mysigt ut, behövs fler spel i den här stilen


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Det ser riktigt intressant ut. Jag undrar vad alla dessa "labyrintstreck" är då jag antar att alla pussel inte är labyrintbaserade?

Medlem

Braid var ju helt klockrent, kan bara hoppas att det här blir lika bra!

Medlem

Pjuh.. Läste fel först (Önsketänkande?) och trodde du skrev "The Witcher".. Började undra va i tusan dom höll på med när man såg bilderna

Medlem

Såg ganska tråkigt ut.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Blev väldigt imponerad över estetiken i spelet, tills jag blev besviken över gameplayet, vilket verkade vara som ett PopCap-spel med extra polerat yttre.

Medlem

Vad exakt gör man i det? Kollade på någon tidig ingame rulle på youtube men kunde inte förstå vad man ska göra i det. Ska det vara som minecraft eller vadå? Eller bara massa pussel?

Medlem

Mysig grafisk stil, som många säger, men gameplay ser riktigt tråkigt och repetativt ut. Allt som man såg av gameplay va väl samma typ av pussel om och om igen för att låsa upp nya delar av världen och vrida speglar och annat åt rätt håll..
Så det känns ganska "meh".

Medlem

Härliga bilder att vila ögonen på innan man springer vidare till nåt mer intressant.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ser mysigt ut, jag gillar mysiga spel


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Ja den grafiska stilen är fantastisk, hoppas bara på bra gameplay. Tyckte att Braid var ganska tråkigt så vi får la se.

1
Skriv svar