Vinn samlarutgåvan av Aliens: Colonial Marines!

Medlem

kan bli nog sammlar object för the most awsome fail ever

Medlem

Nu kanske folk kommer hatas mot mig och säga ännu en gång jag har dålig smak m.m men jag hoppas jag vinner, skiter i om det är ren floppen. Men gillar spel där man kör co-op och bara rent av slaktar saker. Och detta ger mig Left 4 Dead vibbar fast man är i rymden och pangar på xenomorphs och facehuggers.
Hade alien vs predator haft det så hade jag istället köpt det liret men vad jag vet finns inget co-op i det nya och och tvåan finns det inget sådant. Vet inte hur det är i första avp spelet men tvivlar på att det fanns där heller.

Men jag håller tummar och tår att få vinna, skulle vara första gången för mig i såna fall här, samt att jag gillar att samla på spelprylar så statyn skulle sitta fint med

Inaktiv

Årets spel. Klart man vill uppleva det.

Medlem

Haha, att vinna A:CM är som att få en bajskorv i brevlådan, minst.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem
Skrivet av Spökbröd:

Haha, att vinna A:CM är som att få en bajskorv i brevlådan, minst.

Det är en smaksak för alla tycker olika, du dömer nu ut att det är så för alla. Jag skulle personligen uppskatta att få detta ner i min brevlåda, flopp eller ej men co-op spel oavsett hur dåliga betyg det fått så är det roligt. Särskilt när det gäller att slakta aliens med smartgun eller flamethrower.

Medlem

Utslagsfrågan: Varför vill du vinna?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Vill ha, so bad.
skiter i vad alla säger, Alien är Alien
smartgun <3


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Skiter i spelet, jag vill bara ha powerloadern. Älskar designen på maskinerna i Aliens.

eld
Medlem

Som att man skulle lyfta upp big rigs genom att slänga in coop

En produkt som medvetet släppts ofärdigt och presenterats på falska sätt ända fram till releasen ska man inte stödja på något sätt.

Medlem

gief! Slakta Aliens är aaaaldrig fel


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

Om man vinner kan man ju iaf sälja skiten för halva priset till någon som vill ha det :D?

Medlem

Är det här ett skämt?

Medlem

Bryr mig inte om spelet, så jag vinner säkert den här gången. Du läste det här först!

Medlem

Ill pass.


signatur

Nämen!

Medlem

2011: Duke Nukém Forever
2012: Diablo 3
2013: Aliens Colonial Marines?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Första gången man inte kommer vara med på en tävling:P

Medlem

Vill faktiskt gärna vinna den här. Spelet är så omtalat för hur dåligt det är och hur illa gearbox agerat så det finns inte en chans att jag någonsin kommer kunna motivera ett köp av det.

Även dåligt publicitet är publicitet, tror knappast jag är ensam om att sitta o fundera över hur hemskt det verkligen är att spela igenom det.
Håller tassarna för vinst.

Medlem

Dåligt hit och dåligt dit.. det är aliens!
OCH man kan ställa den på hyllan!!!
Gimmie!!!!


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem

Snygg box..... a turd painted in gold......

Medlem

Varför gnäller folk istället för att tävla? Ogillar ni spelet fine, men ge fan i att gnälla sönder här. Start ett forum där ni kan spilla era tårar. Ni är bara jäkligt patetiska.

Medlem

Skulle vara kul att vinna då tjejen är ett stort Aliens fan, vore en ganska hyffsad liten present.

Medlem

Förhoppningsvis så har man svarat rätt. Skulle inte sitta fel i
min hylla

Medlem

Varför ligger inte tävlingarna uppe på tävlingssidan längre? O_o


signatur

BKMN - Triple A Minus

Medlem

Uppdatera sidan kanske? Man vill ju veta vem som vann.

Medlem

Precis, vem vann? Tog FZ hem kartongerna?

Skrivet av Spiff:

Precis, vem vann? Tog FZ hem kartongerna?

Oh, would y'all like to know?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Come on, where is my price?!

12
Skriv svar