"Jag vill spela när jag blir gammal"

Medlem

När jag blir gammal så kommer jag spela och bli en cool farbror och farfar/morfar. Kommer aldrig sluta.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Bra krönika. Väldigt skrämmande dock, även för oss riktigt unga


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Som 70-åring kommer jag både spela skiten ur PC-spel och fortsätta springa marathonlopp.

Ser inga som helst hinder för de planerna. It's all in your head.

Medlem

Farsan är 70 och bättre på FPS än vad jag är. Skamligt men sant.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Bra krönika, och härliga kommentarer, även om man blir lite ledsen i ögat. Och givetvis orolig över sin syn vilken troligen blir mycket sämre efter 40 då alltså?

Kanske spelar lite för mycket ibland, men har tänkt tankar som: "fan när jag dör så kan jag inte spela längre, kommer att missa så många grymma titlar"

Medlem

En jävligt bra krönika med en avslutning av världsklass xD


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Planerar konstant LAN på hemmet när jag åker in där!

Inaktiv
Skrivet av Pada:

Planerar konstant LAN på hemmet när jag åker in där!

Ja det känns ju självklart på något sätt

Sköna trådar på swec o fz då antar jag, "ålderdomshemmets admin blockar mina torrents, hur kommer jag förbi?"

Testpilot

Kommer vara kungligt att bli pensionär , sitta med oculus rift och en pistol i näven i rullstolen på hemmet ...

Jag kommer nog vara pensionären de har minst problem att sysselsätta på hemmet

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Pada:

Planerar konstant LAN på hemmet när jag åker in där!

Ja det känns ju självklart på något sätt

Sköna trådar på swec o fz då antar jag, "ålderdomshemmets admin blockar mina torrents, hur kommer jag förbi?"

I framtiden kanske man får akta sig för mediemaffian, de kanske för bort en med eller utan bevis och sen syns man aldrig mer. Fasa!

Inaktiv
Skrivet av Eight08:

Va? Inte en genuskrönkia? Har ni slagit er?!

Kände samma sak, ser man att det är från arnoth ställer man in sig på smutskastning mot killar.

Sedan när man läser att de visade en gammal mans ansikte kunde man mer eller mindre gissa vad det skulle handla om.

Jag blev ganska överraskad, det var ju nästan en vänligt krönika.

12
Skriv svar