Fansen tolkar Tomb Raider

Robot
Fansen tolkar Tomb Raider

Nästa vecka återvänder Lara Croft. Inför releasen tolkas hennes nya äventyr av fansen.

#tomb-raider


Medlem
Fansen tolkar Tomb Raider

Plancher åt folket!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Rätt så dedikerade fans detta fina bilder!

Medlem

Jag blir osäker, när det står i artikeln att "fler finns hos AGB", då jag bara länkas tillbaka hit. Misstag, eller är det bara jag som inte hänger med? ^^

Medlem
Skrivet av MurvelOskis:

Jag blir osäker, när det står i artikeln att "fler finns hos AGB", då jag bara länkas tillbaka hit. Misstag, eller är det bara jag som inte hänger med? ^^

http://www.allgamesbeta.com/2013/02/tomb-raider-fan-art.html


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Ser ut som en riktig krigare, jag missade tyvärr bakgrundsstoryn helt i de tidigare spelen

Inaktiv
Skrivet av Rakoon:

Ser ut som en riktig krigare, jag missade tyvärr bakgrundsstoryn helt i de tidigare spelen

Det spelar ingen roll då detta är en reboot. Sen kan man nog säga att storyn aldrig varit tomb raiders starkaste svit.

Medlem

Hoppas FZ leverar med recension på releasedagen?

Medlem

Om spelet blir som bilderna förtäljar så kommer man kanske köpa det. Väntar dock hellre in recensioner från diverse ställen innan man bestämmer sig.

Medlem

GRYMT SNYGGA BILDER, fan att man själv inte har såna talanger, själv suger man på allt förutom spela?!

Jag har en polare som testat det på sin hackade xbox360, han säger att det är ruskigt bra, vet inte om jag bryter mot nån (ingen piratsnack) policy. Säger bara vad jag hört...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Hoppla hoppla - bilderna stinker av talang! Imponerande!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spel blir aldrig som bilder, det borde man ha lärt sig vid det här laget.

Det är dock ett bra spel, så missuppfatta mig rätt, dock lite kort, spelar man i lugnt tempo borde man ha iaf 15-20 tim framför sig, iaf om man skall samla på sig all utrustning och skatter. Det som dock gjorde TR stort på sin tid var alla pussel, några var svåra andra lätta.

TR2013 dock är ett SKÄMT, det märks att man försöker tilltala en annan grupp än just spelare, casual sådana, personer som inte har tid eller vill spela på riktigt, så då skapar man pussel som en 3åring kan knäcka. jävligt synd, för TR2013 är ett bra spel.

Action finns det massor utav och flera av er kommer svära när ni åker dit, för dö kommer ni göra gång på gång på gång.

Det här är absolut inget barnspel, snarare tvärt om, ett utav dem råaste spel som jag har sett och spelat på mkt länge, blod överallt bokstavligt talat, finns "blod"banor rent ut sagt, och laras olika dödssekvenser är den ena råare än den andra, många kommer nog kippa efter andan då lara blir "spetsad" och blodet bara forsar. Inte riktigt vad man väntat sig.

Vapenmässigt finns det mesta från dem andra spelen iaf det man var bekant med, fast man jagar delar och "scraps" för att modifiera och göra dem bättre, bågen är klart fetast a la RAMBO.

Storyn är väl sådär, men det finns mkt att upptäcka och klättra, så det förlåter en hel del.

Det är tidigt att säga, men om man jämför med all annan SKIT som har lanserats under senare delen utav 2012 och början utav 2013, tänker då mest på

FarCray 3
Dead Space 3
Alien CM
Metal gear Falling bigtime, hahahah
Gears of war Judgement Zzzzzzzz

Så är detta klart bäst och det förtjänar en G.O.T.Y, lätt
Grafiken är strålande vacker, flytet är kanon och lara ser inte ut som den bimbo hon gjorde i dem tidigare spelen eller filmerna, här är hon en vacker flicka som har en jävla otur helt enkelt,. ungefär som DIE HARD fast med en kvinna i huvudrollen! . . .

Det är inte ofta som jag hurrar för ett spel, med det gör jag faktiskt nu, och jag skiter i vad Fz kommer sätta för betyg, förmodligen lågt, då vi alla har olika smak, men buar ni över detta spel,. ja då missar ni något, helt klart, jag har nu precis lagt 25 timmar på det, dock har jag spelat klart det, men inte avslutat det 100%, så det finns fortfarande skatter att hitta och gravar att skända, eller vapendelar att lokalisera, alt områden att upptäcka.

Hade det inte varit för relativt klena pussel, värdelös musik jämfört med dem andra delarna, så hade det blivit en 5, lätt.

Nu hamnar TR2013 på 4.5

Men inget slår TR1 och känslan man fick när man dök ned i vattnet alt stod högst upp på Sfnixen!!


signatur

Denon / Pioneer

1
Skriv svar