Mojam 2013 är över – nio snabbskapade spel

Robot
Mojam 2013 är över – nio snabbskapade spel

Vad sägs om namn som Nuclear Pizza War, Endless Nuclear Kittens och Battle Frogs? Du kan fortfarande bidra till välgörenhet samtidigt som du får tillgång till alla de skapade alstren.

#mojang-specifications


Medlem
Mojam 2013 är över – nio snabbskapade spel

Haha fyfan va häftigt!

Medlem

Heh jag gillar resurserna på bilden

Medlem

Hmm det går inte "slänga in en välgörenhetsslant via Humble Bundle" eller är det bara jag som inte fattar?
Edit: nu gick det bra!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Oj, såg att en anonym donator skänkt 100 000 amerikanska dollar. Är det Notch månntro?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Sånt här är kul, roligt att se vad folk kan hitta på.

Skrivet av Harpa:

Oj, såg att en anonym donator skänkt 100 000 amerikanska dollar. Är det Notch månntro?

Ja inte var det jag inte.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Battle Frogs VS Battle Toads

3 2 1 Fight !

Medlem

Förra året fick vi det utmärkta Catacomb Snatch, riktigt välgjort och med klart mer substans än dessa småspel. Jag älskar upplägget, men jag hade hellre sett att de samlade sina resurser och gjorde något coolare. Men jag slängde in en slant ändå.

/ LordDaimos

ELF
Medlem

Nuclear Pizza War och Wasteland Kings var små och underhållande spel.
Tyckte Nuclear Pizza War var riktigt lätt och ägde på till sista nivån...... Men gissa vad som hände..... Jag flög utanför pizzakanten och förlorad när jag var såååå nära att klara det. jag blev väl lite för kaxig skulle jag tro. Så nu får jag nöja mig med att ha kommit till sista nivån då jag inte orkar köra om bara för att klara just den nivån.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Oj, såg att en anonym donator skänkt 100 000 amerikanska dollar. Är det Notch månntro?

Precis den tanken som slog mig också
Sen skall tilläggas att jag blev lite sugen på att dra fram Pizza Tycoon efter att ha sett headern.

1
Skriv svar