Gran Turismo 6 kommer till PS3?

Robot
Gran Turismo 6 kommer till PS3?

Det verkar som om Gran Turismo 6 inte är next-gen.

#gran-turismo-6, #polyphony-digital, #sony


Medlem
Gran Turismo 6 kommer till PS3?

jag har upptäckt de! se hur lång tid de tar innan första gnällspiken börjar klaga Eller om de hinner redigera!

Medlem

jag tycker nog att dom ska göra den till ps4 och få ut så mycket som möjligt av spelet

Medlem

Roligt att få ut lite mer för pengarna istället för att konsolen tvärdör så fort den nya nämns á la Nintendo.

Medlem

Helt ok för mig.
PS3an med ratt har jag hemma, PS4an kommer jag avvakta med, mest för att datorn känns vass nog än så länge... men tiden brukar förändra den känslan

Medlem

Kommer väl 2020.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ta längre tid på er med GT6 och släpp det till next-gen istället för att släppa det direkt till PS3 för att sedan stressa fram GT7 till PS4!


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem

GT5 var bra men inte så bra med tanke på att det tog typ 7 år att färdigställa. Hoppas GT6 får inredning i alla bilar från start och att de gör om hela köp/sälja biten, på tok för dåligt upplagt. En ferrari ENZO för typ 6mille men säljer man den får man 200k

Medlem
Skrivet av Necroluster:

Ta längre tid på er med GT6 och släpp det till next-gen istället för att släppa det direkt till PS3 för att sedan stressa fram GT7 till PS4!

Du har inte mycket koll om du tror att det kommer stressas fram

Medlem

Efterblivet att göra spelet "till" PS3 när lite mer kraft släpps i höst i form av PS4.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Spelade mycket GT3 back in the days men på senare tid föredrar jag Forza, det är bara så mycket bättre imo, att inte alla bilar har cockpit view gör det omöjligt att uppskatta för mig då jag anser att det är det enda sättet att spela racingspel.

Medlem

Kanske GT6 Prologue till PS3 och hela GT6 till PS4.

ZF
Medlem
Citat:

Grant Turismo 6 kommer till PS3?

*No comments!*

*Umh, y, the thing is, well I suppose, ah, you know.. can't really..*

Medlem

Vem är Grant och varför kommer han till PS3?

Skribent
Skrivet av luftman:

Vem är Grant och varför kommer han till PS3?

Blandade ihop spelet med Hugh Granturismo, eller nåt.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Mr Grant kanske sitter i baksätet? Vid varje pitstop finns en option som heter "bj".


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Meh, betvivlar starkt att det kommer till Ps3. Tror han vrickade tungan.

Inaktiv

Med tanke på utvecklingstiden på dessa spel så nej... skulle inte tror det :).

1
Skriv svar