Program för att uppdatera drivrutiner

Avstängd
Program för att uppdatera drivrutiner

Jag är ute efter ett program för att uppdatera drivrutiner.

Det finns väldigt många program som gör att man kan uppdatera drivrutiner men jag vet inte vilket program jag ska välja för att uppdatera drivrutiner. Vilket program för att uppdatera drivrutiner ska jag välja?


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Medlem

Driver Genius Professional Edition, Skitbra, letar upp ALLT åt dig, sen bara klicka på ladda ner och installera.

Medlem

Vad är det du söker drivrutiner efter?

Avstängd
Skrivet av Friberg:

Vad är det du söker drivrutiner efter?

Jag söker drivrutiner efter alltihop.


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Medlem
Skrivet av Friberg:

Vad är det du söker drivrutiner efter?

Hehe


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Driver Genius Professional Edition, Skitbra, letar upp ALLT åt dig, sen bara klicka på ladda ner och installera.

Se bara till att VERKLIGEN ta kopior på de gamla och kanske inte uppdatera alla på samma gång.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Fektit:

Jag är ute efter ett program för att uppdatera drivrutiner.

Det finns väldigt många program som gör att man kan uppdatera drivrutiner men jag vet inte vilket program jag ska välja för att uppdatera drivrutiner. Vilket program för att uppdatera drivrutiner ska jag välja?

Har du testat http://www.driverfinder.se/ ? Funkar bra for mig!

Medlem

Finns det något som är gratis? Alltså inte bara gratis att scanna, utan även att använda fullt ut?

Medlem
Skrivet av Epileptic:

Finns det något som är gratis? Alltså inte bara gratis att scanna, utan även att använda fullt ut?

Det finns, men om du vill slippa rejäla problem, försök att undvika detta. Inte ens de bästa utav dessa "automagiska" progg fixar detta, Ja det funkar för många, men din dator kanske är en utav de nästan 50% som får riktiga problem.

Fråga varje dator tekniker/server personal, i de fall vi inte kan kan hjälpa till med hundra råd och...sysåterställning (i värsta fall) och enda som återstår är nyformatering, så är det inte virus, utan denna typ utav progg som ställt till det.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Jo, jag kom på det. Är till och med rädd för Windows update nu när jag fått datorn att gå någorlunda stabilt.

1
Skriv svar