Testa Arma III redan i mars

Robot
Testa Arma III redan i mars

Bohemia Interactive bjuder in skjutglada till alfa-test. För en slant såklart.

#nyhetstips, #bohemia-interactive, #arma-iii


Medlem
Testa Arma III redan i mars

Bring it!

Medlem

Äntligen! Detta har man väntat på!

Skribent

Mars-helvetet kan börja.


signatur

I am the black wizards.

Ganska awesome att man tillåter moddar och editorn även i alphan.

Take that EA!!!

Medlem

24.99€ är ju faktiskt fasligt billigt för ett nytt spel av den här kalibern som varit under utveckling så pass länge. Snacka om valuta för pengarna.

Medlem

HÄRLIGT!


signatur

Det är någon bakom dig. Bäst att kolla.

Medlem

Ja, de som gnällde på höga steam exklusiva priser fick smaka på motsatsen får jag säga.

dryga 200 Kr för fullt spel INKL Alpha och Beta, vad mer kan begäras? Så billigt det bara kan bli


signatur

The King is Back

Skribent

Har deras sida kraschat? Kan väl inte stämma med drygt 200 för hela spelet? Måste väl vara någon test-grej.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Sweet as pie!

Skrivet av Johan Olander:

Har deras sida kraschat? Kan väl inte stämma med drygt 200 för hela spelet? Måste väl vara någon test-grej.

runt 25 euro för billigaste versionen, så någonstans mellan 250-299 kr för spelet.

Skribent
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av Johan Olander:

Har deras sida kraschat? Kan väl inte stämma med drygt 200 för hela spelet? Måste väl vara någon test-grej.

runt 25 euro för billigaste versionen, så någonstans mellan 250-299 kr för spelet.

Jag fick det till 211 kronor. Det är ju sinnessjukt.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Precis, 211 kronor.

Helt sjukt bra pris.
Det är för att man är med tidigt i Alphan (Konstigt nog blir det billigare). Det blir dyrare i Betan, och vid Release kommer det kosta ca 450 Kronor. Normal pris alltså. Så vill man ha spelet till en billig peng slår man till nu under Alphan då det är som billigast. Väldigt generöst av BIS att göra så till Communityn måste jag säga


signatur

The King is Back

Medlem

211 kr för helt underbart spel. Köpte arma 2 för ett tag sedan endast för att lira dayz men sedan upptäckte jag hur bra arma 2 egentligen var, hästlängder före shooters som bf3 i många aspekter. Och att få ett sådant bra spel med mod tool för cirkus 200 kr är ju bara insane. Andra utvecklare borde lära sig av Bohemia. Dice.. host...host !

Medlem

http://www.arma3.com/buy?#arma_supporter
Där finns alla paket med innehåll.

Sista paketet är ju egentligen ganska grymt i och med allt innehåll... endast för 70 euro eller 590-600:-.

Bohemia och CD Projekt är de där få företagen man vill hinka pengar till, då det ger en ganska bra känsla inombords.

Medlem

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

Geeks Gaming

Alltså jag känner mig dum av att köpa ett så här stort och bra spel för bara 211 kr :S Med mod tools.... riktiga servrar... map tools. Brukar ju få betala 500-600 kr för spel som inte ens har hälften av vad Arma spelen har

Skrivet av Jinxswe:

Alltså jag känner mig dum av att köpa ett så här stort och bra spel för bara 211 kr :S Med mod tools.... riktiga servrar... map tools. Brukar ju få betala 500-600 kr för spel som inte ens har hälften av vad Arma spelen har

man kan köpa en version för runt 500 kr, då får man ännu mer godsaker plus att man stödjer utvecklaren

Skribent

Får väl köpa på tisdag då. Inte som att man saknar spel nu i mars.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ska helt klart köpas. Funderar på att välja den dyraste versionen som kostar €69.99 (571kr). Då får man alla kommande DLC's gratis, Arma X och man får stå med i sluttexten Till Arma 2 så kom det ju några DLC's, och jag var ändå beredd att betala 400kr för spelet, så att lägga till en extra slant utöver det känns det ändå värt. Man får lite godis och man hjälper samtidigt en av dom få utvecklare som fortfarande håller sig till enbart PC, och mer sånt behövs verkligen.

Medlem
Medlem

Det här ska köpas så jävla hårt!

k3m
Medlem

Men vi som vill ha den boxade versionen då? Fan för digitala släpp, steamDRM!

Medlem

Hade jag inte haft det så knapert med ekonomin hade jag slagit till med det dyraste alternativet utan att tveka.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

KÖP!
Detta ska premieras ta mig fan!

Medlem

Tror mycket på detta spel! Ska beställa det nu på Tisdag och ta ledig från jobbet. Punkt slut.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av k3m:

Men vi som vill ha den boxade versionen då? Fan för digitala släpp, steamDRM!

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/135103-arma_iii

Medlem

Underbart!!

Man kan lita på BIS


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

blir nog att skaffa support edition eftersom jag gillat det dom gjort tidigare :>

12
Skriv svar