Skräm slag på din dator med Resident Evil 6

Robot
Skräm slag på din dator med Resident Evil 6

Gratis benchmark-verktyg har dykt upp. Få din dator att säga "Ah, oh, eh" i takt med alla de goa gubbarna å gummorna.

#final-fantasy-xiv, #resident-evil-6


Medlem
Skräm slag på din dator med Resident Evil 6

Något jag undrar.. varför släpper inte utvecklare benchmark program typ 2 månader innan release som 'tech demo' samtidigt som de plockar info vilka de vanligaste pc configs det finns där ute? och sedan optimerar spelet bättre av det?

Det är konsumentvänligt som fan, och konsumentvänliga företag får många trogna kunder

ELF
Medlem
Skrivet av Ztreek:

Något jag undrar.. varför släpper inte utvecklare benchmark program typ 2 månader innan release som 'tech demo' samtidigt som de plockar info vilka de vanligaste pc configs det finns där ute? och sedan optimerar spelet bättre av det?

Det är konsumentvänligt som fan, och konsumentvänliga företag får många trogna kunder

Du är inte dum du.
Detta skulle kanske Fragzone teamet ta upp i något kommande avsnitt så kanske några utvecklarna ser och hör förslaget.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Något jag undrar.. varför släpper inte utvecklare benchmark program typ 2 månader innan release som 'tech demo' samtidigt som de plockar info vilka de vanligaste pc configs det finns där ute? och sedan optimerar spelet bättre av det?

Det är konsumentvänligt som fan, och konsumentvänliga företag får många trogna kunder

Citerar mig själv å fortsätter..

Där ifrån får konsumenten information om de behöver uppgradera sin hårdvara, och det är här pengarna kan strömma in.. nvidia och amd betalar några tiotals tusen så får de lägga in reklam för sina produkter, "oh du har en 6950 hd, köp en 7950 hd så kommer din dator klara spelet bättre"

1
Skriv svar