AMD:s nya hårresande teknologi i Tomb Raider

Skrivet av nils45:

Märkligt inlägg.

Jag det var det nog.
Jag är spelgrafiker och sitter i en position där jag kan bestämma över eventuella bröststorlekar

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av nils45:

Märkligt inlägg.

Jag är spelgrafiker och sitter i en position där jag kan bestämma bröststorlek

Gör ni för små tuttar vet vi ju va de leder till ^^

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av nils45:

Märkligt inlägg.

Jag det var det nog.
Jag är spelgrafiker och sitter i en position där jag kan bestämma över eventuella bröststorlekar

Slider setting, DONE, alla blir glada ;P


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem
Skrivet av Oneone:

Skönt att hon är smutsig som fasen överallt men håret ser helt nytvättat ut hahaha l´oreal reklam here we goooo

Medlem

"Next-gen-hår är äntligen hair för att stanna."

Fniss fniss


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av aesdana:

Fan va töntigt att brösten är så små nu. Är väl moralkärringarna och PK-iterna i Sverige som tvingat på...

Ummm... är du seriös eller bara blåst?, brösten påverkar ju knappast gameplay så vafan spelar de för roll?

Skrivet av Mithos-SWE:
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av nils45:

Märkligt inlägg.

Jag det var det nog.
Jag är spelgrafiker och sitter i en position där jag kan bestämma över eventuella bröststorlekar

Slider setting, DONE, alla blir glada ;P

Brilljant idé

Kvinnorna: "hej, kan ni sluta objektifiera oss i era spel? Vi finner det kränkande."
Männen: " Titta! Nu kan man välja om man gillar små eller stora bröst!!!"

Medlem
Skrivet av aesdana:

Fan va töntigt att brösten är så små nu. Är väl moralkärringarna och PK-iterna i Sverige som tvingat på...

Jag vill minnas att utvecklarna ville ha en mer realistisk Lara i detta spel.

Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av marcus8958:

Hår på alla ställen eller finns det hopp om att hon är rakad?

Med tanke på den kvinnosyn som utvecklarna visat upp vid tidigare tilfällen så lär hon vara bar som en femåring.

Tänkte på hår under armarna och hår på benen. Resten av håriga ställen får vi ändå inte se.

Såklart man har sin ladyshave med sig när man är ute i geggan och jagar reliker.

Det kanske finns något minispel som går ut på att raka benen på henne, haha.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Brilljant idé

Kvinnorna: "hej, kan ni sluta objektifiera oss i era spel? Vi finner det kränkande."
Männen: " Titta! Nu kan man välja om man gillar små eller stora bröst!!!"

Ähh folk ska klaga på allt, vad är mer realistisk än detta, som i verkligheten jue, de kommer i alla storlekar!! ;p

Skrivet av v1lle3:

Jag vill minnas att utvecklarna ville ha en mer realistisk Lara i detta spel.

Och nya Lara är många gånger mer "sexig" är tuttlisa från de första spelen tack vare detta.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Så en kvinna får inte ha stora bröst.. vem ska då ha det? Och om vi ska normalisera alla spelkaraktärer så blir det intressant att se t.ex. Kratos eller killarna i Tekken springa omkring med kroppar som en Svensson-kille


signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av aesdana:

Fan va töntigt att brösten är så små nu. Är väl moralkärringarna och PK-iterna i Sverige som tvingat på...

Det kommer nog en "nude" patch ska du se

Medlem

Dom borde ha lagt in skumpande tuttar med hjälp av physx så vi nvidia användare också får något.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Dom borde ha lagt in skumpande tuttar med hjälp av physx så vi nvidia användare också får något.

Medlem

Galet läckert. Jag önskar Skyrim hade detta!

Medlem
Skrivet av aesdana:

Fan va töntigt att brösten är så små nu. Är väl moralkärringarna och PK-iterna i Sverige som tvingat på...

Så du tycker att tjejer med mindre bröst är töntiga? det var fan den mest idiotiska kommentar jag sett på länge. jag tycker tjejen är mer naturlig nu och sötare för den delen än tidigare


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

[quote=slartibartfast]

Skrivet av aesdana:

Fan va töntigt att brösten är så små nu. Är väl moralkärringarna och PK-iterna i Sverige som tvingat på...

Vadfan...det är väl inte små direkt? Ett par helt ok bröst. Måste hon se ut som en barbie docka med 27 silikoninlägg för att vara snygg? Det du sa precis är ungefär som "tits or gtfo" ett uttryck jag bara hört med glimten i ögat hitills.

Själv tycker jag det är jobbigt att spela spel med karaktärer som är överdrivna sexsymboler. Hon är ju fortfarande jättesöt!! Kul att fom fokuserar mer på karaktären istället...bra!

Och innan någon säger att jag är en 40+ "moralkärring", jag är en 18 årig kille som bara är grymt trött på allt detta och vill att datorspelsbranchen ska bli en branch för alla, oavsett kön.

Medlem

Ni kanske skulle sluta fokusera på "bröst", dom flesta kvinnor har inte så mycket hår där...

Kul med ny tech för övrigt. Hår ser ofta dött/fastklistrat ut i spel.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Ser ut som något som kan bli väldigt intressant!

Sen för er ungdomar och barn som inte vet om det, så är du som tjej vältränad har du förmodligen inte speciellt stora bröst, då dessa är fettdepåer. Om ni möts av någon vältränad med stora bröst, är det nog pga gener eller silikon - och varför Lara skulle ha silikon förstår då inte jag.

Realism framför både sexism och moraltanteri...

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av aesdana:

Fan va töntigt att brösten är så små nu. Är väl moralkärringarna och PK-iterna i Sverige som tvingat på...

Måste erkänna att varje gång jag ser en gamer bete sig som ett sexistiskt rövhål så blir jag lite mindre sugen att ge de kåta tonårspojkarna vad de vill ha. Det har inget med "PK" att göra.

Har endast med PK att göra.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skrivet av dotque:
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av aesdana:

Fan va töntigt att brösten är så små nu. Är väl moralkärringarna och PK-iterna i Sverige som tvingat på...

Måste erkänna att varje gång jag ser en gamer bete sig som ett sexistiskt rövhål så blir jag lite mindre sugen att ge de kåta tonårspojkarna vad de vill ha. Det har inget med "PK" att göra.

Har endast med PK att göra.

Vet du ens vad begreppet betyder?

Skrivet av Wikipedia:

Politisk korrekthet, alternativt PK, är ett begrepp som betecknar språkbruk, idéer, politik och beteenden som eftersträvar att minska negativa sociala och institutionella konsekvenser på grund av kön, etnicitet, kultur, sexuell läggning, religiös tro, ideologisk uppfattning, funktionsnedsättning, ålder, med mera. Begreppet används idag främst som ett pejorativ i syftet att beskriva en inställning som på ett opportunistiskt sätt följer den dominerande trenden i samhällsdebatten eller där man är överdrivet noggrann med att följa rådande politiska värderingar

Att vara PK handlar mer om ställningstagandets motiv, än vad det handlar om vad man tar ställning till. Att ligga i linje med den rådande normen på grund av ren obstinans är inte att vara PK.

12
Skriv svar