Avsnitt 5 av Fragzone - Esport och Playstation 4

Medlem

Skönt raljerande i slutet Christer. Överlag ett riktigt bra avsnitt! Keep it up


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Mera E-sport nyheter låter nice !

Medlem

Utmärkt som alltid, fortsätt så här. Mycket trevligt med intervjuer!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MaxC:

Det här måste ju vara det bästa avsnittet någonsin. Särskilt när den där Max var med i bild. Han är ju så snygg och tuff och bra på alla sätt och vis! Jodå! Heja honom!

Han e go han!


signatur
Medlem

Ännu ett toppen avsnitt!

AW8
Medlem

"Åtta. Gig. Ram."

Sluta aldrig med att lägga till ljudeffekter och bilder. Tack.

Och Christers raljerande var perfekt. Rolig som fan är han, och det är sant det han säger.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Underbart att ni har börjat med de här avsnitten. Jag hoppas det blir en lång och nostalgisk tradition. Och de blir än mer tajta och underhållande i kvalité! Jag kan lova er att detta kommer få mer och mer uppmärksamhet med det här produktionsvärdet.
Alla ni programledare är så sköna, breda i er kunskap och intressanta att höra på. Ni balanserar varandra bra också.
Personlig favorit: Christer. xD Haha, sån skön pondus och alltid nära till humor och glädje. Sitter och skrockar för mig själv varje avsnitt.

Mycket bra program och avsnitt. Det borde sändas på SVT så det når ut till alla gamers som hänger här. Och Cristers ralijering om wow är som tagen ur mitt eget liv, trots att jag spelade på Rpg servrar.

Medlem

Finns de ingen möjlighet att tanka ner avsnitten ? Tänkte streama till tvn

Medlem

Hatten av för Christer!

Medlem

NU har ni hittat exakt rätt nivå! Christer är brilliant! Noll prcent förutsäjbarhet på honom, det kan komma vad som helst.

Skippa E-sporten dock, det kommer aldrig bli stort för gemene man (inte ens gamers) av samma anledning som att Pia Cramling aldrig blev ett household name och att "Snilledrag i schack" aldrig riktigt blev den succén som SVT trodde.

Trumma på!

Medlem

Fz is the shit!

Mer om E-sport! Tror personligen att esporten kommer att explodera ordentligt mycket snart med LoL/Dota och SC2 i spetsen.

Medlem

Sällan ni får en och skratta rakt igenom hela programmet! Och jag kan stolt säga att jag njuter lika mycket av att se andra spela som jag själv spelar, dvs jag följer ett antal youtubers & twitch streamers. Det är alltid kul och se "bra spelare" visa sin spelstil osv. (gäller självklart multiplayer spel)

3e
Medlem

Har problem att få ner popup-fönstret i storlek. Alltså minska går ju men den faktiska bilden är fortfarande lika stor. Hade varit uppskattat om ni fixat detta då man kan vill ha det lite diskret i ett hörn när man jobbar.

Not that I want to put you in a corner...


signatur

Unless you conquer all, you will be conquered.

12
Skriv svar