Ny film från Tomb Raider

Robot
Ny film från Tomb Raider

Färsk rulle presenterar en hoppandes, skjutandes och frysandes Lara Croft som får bada i positiva karaktärsdrag från allsköns människor. Ger en mysig stämningsinblick.

#tomb-raider


Medlem
Ny film från Tomb Raider

Känns överhypat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av Neatherblade:

Känns överhypat.

Håller med, känns som en generiskt konsolläventyrare.

Inaktiv

Spelar man något i detta spel? Efter recensionen av Conan O'Brien så såg det mest ut som man bara skulle klicka på X några gånger och röra sig med spaken?

Såg väldigt stelt ut?

Skrivet av showerguy:

Spelar man något i detta spel? Efter recensionen av Conan O'Brien så såg det mest ut som man bara skulle klicka på X några gånger och röra sig med spaken?

Såg väldigt stelt ut?

Herregud för det första spelade han början med massa Quick time events ..för det andra trycker han bara lite då han spelar lika bra som min farmor


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Haha vilken fjantig trailer!

Medlem

Jag ser fram emot spelet, oavsett om det är dåligt eller inte, vad jag med säkerhet kan säga är dåligt dock är denna trailern.

Medlem
Medlem

Ja man kanske skulle köpa sig en Ed Hardy Bikini ändå.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Ser riktigt bra ut när jag läst resentionerna faktiskt blev posetivt överraskad.

http://www.gametrailers.com/reviews/7zar52/tomb-raider-review

http://www.ign.com/articles/2013/02/25/tomb-raider-review-2

jag har faktiskt förbokat det , enda spelet på väldigt länge

Medlem

Trailern blir lite töntig när de beskriver alla varierande egenskaper Lara har i nya spelet, när det i själva verket troligtvis kommer vara helt vanlig trist button mashing vid rätt tillfälle och inte massa rollspelsegenskaper man kan förvärva.

Medlem

Tragikomiskt att de väljer att inte visa -> "HD-håret" bara för att det inte kommer till konsolversionen.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Jag kommer obörnhört att tänka på den där reklamen för huvudvärkstabletter där folk först visade hur de såg ut när de hade huvudvärk och sedan hur de såg ut när de tagit en tablett


signatur

K9
:.:

Medlem

Conan?, ja det är ju seriöst haha
man spelar en hel del, fast det är i pricip på samma bana / Ö
som man upptäcker mer och mer utav, lite som just cause eller uncharted.

jävligt bra spel iaf, jag antar att alla som har spelat igenom det håller med


signatur

Denon / Pioneer

k3m
Medlem

Personerna passar inte in i trailern.

Medlem

"Färsk rulle presenterar en hoppandes, skjutandes och frysandes Lara Croft"

Det finns inget S i skriftspråkets presens particip. Det borde stå

"Färsk rulle presenterar en hoppande, skjutande och frysande Lara Croft" i inledningen.

Hälsningar från från grammar nazis.

Medlem
Skrivet av Draug:

"

Hälsningar från från grammar nazis.

Är inte så hemma på grammatik, men om man adderar två negativa, får man då en positiv, som i matte? Så dina från från blir emot?

Hälsningar från från grammar nazis blir hälsning emot grammar nazis, då alltså.

Fast det är klart.. "s" på slutet av nazis betyder ju i och för sig att ni är fler, så från från kanske stämmer.. Jag vet inte egentligen..


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av absimilard:
Skrivet av Draug:

"

Hälsningar från från grammar nazis.

Är inte så hemma på grammatik, men om man adderar två negativa, får man då en positiv, som i matte? Så dina från från blir emot?

Hälsningar från från grammar nazis blir hälsning emot grammar nazis, då alltså.

Fast det är klart.. "s" på slutet av nazis betyder ju i och för sig att ni är fler, så från från kanske stämmer.. Jag vet inte egentligen..

Urspårning...:/


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar