Natural Selection 2 expanderar med Gorgeous imorgon

Robot
Natural Selection 2 expanderar med Gorgeous imorgon

Nya vapen, förmågor och ett snyggare och mer optimerat spel. Helt utan kostnad.

#natural-selection-2, #unknown-worlds


Medlem
Natural Selection 2 expanderar med Gorgeous imorgon

Grymt spel.

Medlem

Deras community ser då väldigt dålig ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Deras community ser då väldigt dålig ut.

Hur menar du?

Geeks Gaming
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Neatherblade:

Deras community ser då väldigt dålig ut.

Hur menar du?

Communityn är inte dålig.... är nog en av det bästa som finns... alla hjälper verkligen alla... sällan men stöter på trolls.
Dock så är det en liten community. Vilket jag inte förstå för det är ett skit bra spel

Medlem

Fan vad jag älskar detta spelet. Bästa FPS spelet på flera år kan jag med handen på hjärtat säga. Ser fram emot den här uppdateringen och många fler i framtiden

Helt klart värt ett inköp på Steam för den som gillar lite annorlunda FPS multiplayer spel.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Deras community ser då väldigt dålig ut.

Va? NS-communityn är en av de mest trevliga, ärliga och sammarbetsvilliga som finns. Vi har tom använts som referens för hur bra communities hjälper spel.

Vad är det du tycker är dåligt?

Medlem

Ska bli skoj att sätta tänderna i de nya abilities, och kanske en å annan marine så klart.

Medlem

Kan säga att jag inte är mycket för "framtids" spel med rymd och sånt. Men en kompis tjatade på mig och senare köpte han det även till mig som present.

Vilket i sin tur gjorde att man blev tvungen att testa såklart!
Jag har inte kunnat släppa spelet sedan dess och har lagt ner 177 timmar hittils på det.

Ganska simpelt spel så länge man inte ger sig på commander rollen.

Så denna uppdatering ser jag fram emot att sätta tänderna i, eller rättare sagt marinerna jag vill sätta tänderna i.


signatur

- Wiiga -

Medlem

Åååh! Spännande! Måste jag börja spela igen!
Jag hoppas ni meddelar vad för sorts ändringar dom gör senare , då de är släppt

Medlem

Hoppas det går att spela med mer än 30 fps på 640*480 på min burk... <.<

Har inte den nyaste hårdvaran men optimeringen i detta spelet när jag spelade var riktigt kasst <.<

Medlem
Medlem

Good guy Unknown Worlds.

Medlem

Första spelet på länge som får en "patch" istället för "DLC", uppskattas verkligen!

Medlem
Medlem
Skrivet av Twiggeh:
Skrivet av Neatherblade:

Deras community ser då väldigt dålig ut.

Va? NS-communityn är en av de mest trevliga, ärliga och sammarbetsvilliga som finns. Vi har tom använts som referens för hur bra communities hjälper spel.

Vad är det du tycker är dåligt?

Efter ha läst kommentarerna på deras sida om uppdateringen så är det väldigt mycket gnäll och hat mot utvecklarna, men alla kommentarer verkar ha tagits bort på deras sida.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Trailern!

Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Twiggeh:
Skrivet av Neatherblade:

Deras community ser då väldigt dålig ut.

Va? NS-communityn är en av de mest trevliga, ärliga och sammarbetsvilliga som finns. Vi har tom använts som referens för hur bra communities hjälper spel.

Vad är det du tycker är dåligt?

Efter ha läst kommentarerna på deras sida om uppdateringen så är det väldigt mycket gnäll och hat mot utvecklarna, men alla kommentarer verkar ha tagits bort på deras sida.

Jo, några högljudda personer har väldigt svårt för att diskutera på ett vänligt och vettigt sätt, och det har varit för lite moderering... Dom verkar ändra på det nu.

Medlem
Skrivet av Wiiga:

Kan säga att jag inte är mycket för "framtids" spel med rymd och sånt. Men en kompis tjatade på mig och senare köpte han det även till mig som present.

Vilket i sin tur gjorde att man blev tvungen att testa såklart!
Jag har inte kunnat släppa spelet sedan dess och har lagt ner 177 timmar hittils på det.

Ganska simpelt spel så länge man inte ger sig på commander rollen.

Så denna uppdatering ser jag fram emot att sätta tänderna i, eller rättare sagt marinerna jag vill sätta tänderna i.

Spela Khaaraa?! We're in this for the species dammit!

Jag gråter mig till sömns varje kväll för att jag är bättre på att spela alien än marine.

Skribent

Då vet jag vad jag ska göra ikväll. Säg hej om ni ser någon som heter Lucker McNoob!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Då vet jag vad jag ska göra ikväll. Säg hej om ni ser någon som heter Lucker McNoob!

Vässar tänderna enbart för din skull!


signatur

- Wiiga -

Medlem

En av de bästa förbokningarna jag någonsin gjort. Det var ju iofs ett par år sedan

Inaktiv

love!

grymt kul på LAN!

Skribent
Skrivet av Wiiga:
Skrivet av Mattias Frost:

Då vet jag vad jag ska göra ikväll. Säg hej om ni ser någon som heter Lucker McNoob!

Vässar tänderna enbart för din skull!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv

Ni som lirar, kan man likna det med den gudomliga Q2 modden "Gloom"?

Medlem
Skrivet av Boosing:

Ni som lirar, kan man likna det med den gudomliga Q2 modden "Gloom"?

Det var Gloom som inspirerade utvecklaren att skapa NS1, så det är inte helt fel tänkt.

Medlem

Railgun, here i come!

Medlem

Underbart spel. Men - serverhanteringen är usel. Jag skulle vilja se en smidig matchmakingfunktion när man är några polare som vill lira. Slutligen är ryssar lite för överrepresenterade....

1
Skriv svar