Lättare att hitta in till Fragzone

Robot
Lättare att hitta in till Fragzone

Filmportalen har fått kategorier som gör det enklare att hitta alla Fragzone-avsnitt.


Inaktiv
Lättare att hitta in till Fragzone

Najs

Medlem

Har varit och letat under "Titta"-fliken förut, och det var även där jag kollade först nu när jag läste nyheten. Tycker det känns mer logiskt att ha den där än som en helt egen knapp, men får ta och tacka oavsett


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Halva säsongen?
Jag skulle gärna se att ni endast har ett kort sommar uppehåll, gillar verkligen den avslappnade stämningen och humorn i programmen.

Medlem
Inaktiv

Ser najs ut!

Ett förslag är att man ska kunna trycka på siffrorna mellan Föregående och nästa. Går lite smidigare då!

Medlem

Fint det gubbar!

Medlem

För er som inte redan sett det så kan ju Christer även avnjutas på Comviq reklamen på TV

Medlem

Tog ett tag innan jag hittade denna artikeln

Medlem

Synd att formatet är så konstlat och att Calle är den enda som verkar passa in, annars så hade man kunna se på detta. Sweclockers upplägg med fredagspanelen och det avslappnade och vardagliga stämningen är ett mycket trevligare format som ger både underhållning och information.

3e
Medlem

@skogsvilden: Redan gått på fredagbärsen? Tycker alla gör ett väldigt bra och avslappnat/vardagligt program.

Bra jobbat FZ. Önskar dock att spelaren går att göra i ett pop up fönster som går att minska. För exempel se SVTPlays funktion.


signatur

Unless you conquer all, you will be conquered.

Inaktiv
Skrivet av Lepr:

För er som inte redan sett det så kan ju Christer även avnjutas på Comviq reklamen på TV

haha då är det han, har tänkt det flera ggr "wtf är det
gamerkillen?"

Bra program (fragzone då), vill ha moar hela tiden.

Inaktiv
Skrivet av skogsvilden:

Synd att formatet är så konstlat och att Calle är den enda som verkar passa in, annars så hade man kunna se på detta. Sweclockers upplägg med fredagspanelen och det avslappnade och vardagliga stämningen är ett mycket trevligare format som ger både underhållning och information.

Jag håller med. Hade gärna sett att Calle och Tomas/Fredrik hade en fredagspanel där man sitter ner och diskuterar istället. Skulle hålla i längden!

Inget fel på Fragzone men jag kommer tröttna på det i längden.

Medlem

Har fortfarande inte kunnat se avsnitt 5 då flash crashar när reportaget om e-sport startat.
Hittar inte heller avsnittet på youtube :/

Medlem
Skrivet av 3e:

Bra jobbat FZ. Önskar dock att spelaren går att göra i ett pop up fönster som går att minska. För exempel se SVTPlays funktion.

Bra idé. Gick in i koden och kikade lite. Det blir fixat på onsdag
Men popup finns redan. Den kommer gå att förminska efter onsdag som sagts.

Medlem

Kodapan fixar!
Gillar verkligen formatet, och internet är fan perfekt för att man inte ka behöva bry sig om exakta längder på avsnitt och så vidare. Jag hoppas den fria stilen fortsätter och att saker få ta den plats de behöver - både stort och smått.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Krycka:

Halva säsongen?
Jag skulle gärna se att ni endast har ett kort sommar uppehåll, gillar verkligen den avslappnade stämningen och humorn i programmen.

Håller med, nu blir jag orolig...ska det bara bli 10 avsnitt i år FZ ??

Medlem

Ne ne ne, inge snack om att sweclockers fredagspanel e bättre, fragzone e ju hur go som helst, gött med humorn i det också...fick mig att lyssna på "P3 Spel" & "Overkligt"...kanske ska kolla upp "Retroresan" & "Gameplay" också


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

1
Skriv svar