Dice pratar Battlefield 3: End Game

Medlem
Skrivet av flopper:

Bf1942/Bf2 = battlefield känsla
BC2/BF3 =Epic fail.

Men de lassar säkert ned en massa stålar i fickan på stureplan.

Grattis, i en och samma kommentar fick du med alla uttjatade klichéer:

"Det var bättre förr"
"Jag gillar minsann inte spelet som artikeln handlar om, bara så ni vet allihop!"
samt
"Företagen vill bara tjäna pengar"

Gäsp...

OnT: Alltid kul med fler banor. Oavsett hur kul spelet är så sliter man ut samma banor till sist.

Medlem
Skrivet av flopper:

Bf1942/Bf2 = battlefield känsla
BC2/BF3 =Epic fail.

Men de lassar säkert ned en massa stålar i fickan på stureplan.

Bättre BF känsla i BC2 än BF3, tålde man åtminstone något och mer känsla i vapnen, t.om lite rekyl. Bättre banor

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Verkar va coolt det med fallskärms tanken från flygplanet.

Det fanns redan i det gamla BF2. suply drop från commander


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Spelar inte Bf3 men jävlar va snyggt spelet är, detta med motorcyklar såg kul ut:D

Medlem

Tappade intresset för Dice, direkt dom började med EA's jävla snåljåps fasoner.

Köpte BF3, Vilket är ett roligt spel.. Inte det.. Men sen måste EA fixa så folk får köpa genvägar till vapen och tanks o sånt (sånt som vi andra fick slita ihop) och sen måste folk köpa mappacks.. Och snart kommer det väl att man får betala för varje gång man startar spelet.

Tänk er i framtiden med EA's snålfasoner.

Skaffa BF5.. Free to get spel(reklam överallt).. Sen får ni betala 1kr/uppstart.. Och med Origins fasoner.. Som dissar folk 100000 gånger i början av ett spelrelease så kommer Dichost host, jag menar EA att tjäna massor på detta..

Och sen kommer ju patcharna.. Dom måste folk betala för att få in i spelet.. Och har du inte köpt patchen för en billig peng låt oss säga 25kr/patch.. Så kommer man inte kunna spela spelet online.

Detta är alltså bara Fiktion, men ändå... Med EA's sätt så skulle detta inte förvåna mig.

Inaktiv
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Mytacism:

Gott med nya banor, börjar bli lite segt att spela B2K + AM banorna

Börjar bli så uttjatat med alla som sitter och gnäller om hur "dåligt" spelet är i varenda nyhet.

Kallas åsikter. Jag förstår dock inte folk som tycker t.ex Bf1942 är ett bättre spel, testade det igen för ett par månader och ville nästan kräkas.

BF3 var kul, och roligare än många andra FPS som kommit senaste 5 åren men hoppas på att alla studios tar sig i kragen och sluta köra på "safe"

Väl talat. Tyvärr är "safe" det ända som vågas idag, därför får vi inget annat än mediokra titlar.

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Mytacism:

Gott med nya banor, börjar bli lite segt att spela B2K + AM banorna

Börjar bli så uttjatat med alla som sitter och gnäller om hur "dåligt" spelet är i varenda nyhet.

Kallas åsikter. Jag förstår dock inte folk som tycker t.ex Bf1942 är ett bättre spel, testade det igen för ett par månader och ville nästan kräkas.

Kan inte hålla med alls, lanade 1942 för ett tag sedan och hade hur kul som helst (Men det var ju lan, höjer spelglädjen)
Däremot spelade jag bf2 för 4-5 månader sedan och hade roligare i det Online en Bf3.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av flopper:

Bf1942/Bf2 = battlefield känsla
BC2/BF3 =Epic fail.

Men de lassar säkert ned en massa stålar i fickan på stureplan.

det kallas att utveckla ett spel. tror knappast att någon hade köpt BF3 om det såg ut som 1942 eller BF2....

Inaktiv
Skrivet av markuswaldow:
Skrivet av flopper:

Bf1942/Bf2 = battlefield känsla
BC2/BF3 =Epic fail.

Men de lassar säkert ned en massa stålar i fickan på stureplan.

det kallas att utveckla ett spel. tror knappast att någon hade köpt BF3 om det såg ut som 1942 eller BF2....

Spel utan modifikationsstöd bör bannlysas.

Medlem

Jag kan sakna storslagna och originella banor som Damavand Peak. Tycker man har lite för vanliga miljöer i många av tilläggen.

Medlem
Skrivet av markuswaldow:
Skrivet av flopper:

Bf1942/Bf2 = battlefield känsla
BC2/BF3 =Epic fail.

Men de lassar säkert ned en massa stålar i fickan på stureplan.

det kallas att utveckla ett spel. tror knappast att någon hade köpt BF3 om det såg ut som 1942 eller BF2....

Vad har "Battlefield känsla" med grafiken att göra?


signatur

Rwa?

Inaktiv

Vi har onekligen märkt att Dice gillar att prata. Inget fel med det.

Men då måste man göra också.

Inaktiv

Skitsnack som leder till fler DLCs. *stänger av datorn*

12
Skriv svar