Prova på livet som kirurg

Robot
Prova på livet som kirurg

Surgeon Simulator 2013 har fått grönt ljus av Steam-gemenskapen.

#nyhetstips, #valve, #surgeon-simulator-2013


Medlem
Prova på livet som kirurg

Detta spelet är som om en full kirurg med en arm som sover försöker operera! Helt otroligt...

Skribent
Skrivet av botrum:

Detta spelet är som om en full kirurg med en arm som sover försöker operera! Helt otroligt...

Påminner om Trespasser, men utan dinosaurier som gör livet surt för en.


signatur

I am the black wizards.

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem

Finns att ladda ner på annat håll redan nu om folk undrar.


signatur

Xd

Medlem

Hahaha ett sant Co-op spel xD

Medlem

haha helt galet... hoppas inte doktorerna använder den där simulatorn som tränings sim lätt att operera nån med den där armen

Medlem

Går att spela direkt i webbläsaren här
http://gamejam.bossastudios.com/


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Skit svårt att undvika med slice n dice ju hehe


signatur

How you doin?!

Medlem

Hahaha, det var tamigfan det roligaste jag sett på länge


signatur

Did you grab my ass?

Medlem

Vadå, ville han inte få bröstinnanmätet demolerat?

Medlem

Skrattade så mycket så att jag grät när jag kollade på videona!

Medlem

Vore riktigt kul med ett mer seriöst operations spel där man kan missköta sig ordentligt fast inte vara fysiskt handikappad. Idén var rätt kul dock måste jag medge. Gillar fysik sandbox spel överlag.

Medlem

Det här och en removal of Aliens surgery så köper jag det

Medlem
Medlem

Nu är jag inget fan av simulatorer, men det känns som att för att göra anspråk på att vara en "simulator" ska man ha någon vag form av verklighetsanknytning.

Jämfört med vad som sker i en operationsrum får det där Mario att framstå som en rörmokarsimulator...
Oh, well - spelet är säkert kul..

Medlem

Haha, dagens!

Fyfan att hamna under kniven hos den kirurgen..

"Tyvärr, vi råkade tappa ditt nya hjärta så du fick en hammare istället, den kan säkert slå den också.."

k3m
Medlem
Skrivet av R.Persson:

Haha, dagens!

Fyfan att hamna under kniven hos den kirurgen..

"Tyvärr, vi råkade tappa ditt nya hjärta så du fick en hammare istället, den kan säkert slå den också.."

HAHA!

Medlem

Goes without saying; obvious GOTY.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Jag kunde inte sluta skratta! Så bra

Medlem

Alltså.. Det här är ett sjukt roligt spel, men det känns ju också lite som ett ploj. Ser inte riktigt anledningen till att det ska finnas på steam

Medlem

Sitter och gråter Fy fan va bra

Medlem

Men varför skall man devalvera steam på detta viset. Skräpiga flashspel har inget där att göra.

Medlem

Kan man leka "docktor" på riktigt nu alltså O_O!

Medlem

Ahhh?

När kommer en DR Frankenstein simulator då?

Börjar bli lite snaskigt i källaren nu efter alla jag Fritzlat


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Vill se en tandläkare-simulator

Medlem

Vet inte varför det här behövs på steam? Alla som velat spela det har väl gjort det vid det här laget?

Medlem

Vore ju kul med en instruktion hur man ska gå till väga, om det nu ens går att genomföra operationen.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

`Såg Pew spela detta för ett tag sen och även om jag hatar grabben så måste jag erkänna att jag skrattade gott åt just den videon. Är dock inte så intresserad av att själv spela det, mest bara se andra klanta till det


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem
Skrivet av Gurant:

Alltså.. Det här är ett sjukt roligt spel, men det känns ju också lite som ett ploj. Ser inte riktigt anledningen till att det ska finnas på steam

Skrivet av Kiske:

Men varför skall man devalvera steam på detta viset. Skräpiga flashspel har inget där att göra.

Skrivet av BadMrBox:

Vet inte varför det här behövs på steam? Alla som velat spela det har väl gjort det vid det här laget?

Det har blivit godkänt genom Steam Greenlight - det är så det fungerar. Även om flera kanske tycker det är dåligt eller "onödigt" att ha på Steam, har en majoritet röstat för, kontra emot, att det ska finnas där. Sen om det är folk som trollat med sina röster eller inte är en annan sak. Och säga vad man vill, någon form av spel är det onekligen. Som faktiskt är substantiellt nog att finnas med. (I kontrast mot horribla flash"spel" med paint-texturer/-sprites/-modeller, exempelvis några otroligt vackra, för att inte tala om seriösa, Mario-/Sonic-ripoffs som visats.)

Det svarar på frågan varför det finns där, så enkelt är det.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

12
Skriv svar