Blizzard visar "något annorlunda" på PAX

Medlem

Tja de tar väl ett nytt IP från GamesWorkshop som vanligt.

Medlem

De kanske ska visa en fem sekunders teaser för kommande WoW-filmen.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

World of Starcraft skulle jag vilja se.. Planetside och Wasteland i ett fast med ett Starcraft hightech universum ^^

På level 1 kan man vara en fjant som springer runt med skräp så som i vilket mmorpg som helst, Oh på Max level ser man ut som en högt rankad officer om man spelar som Terran..

Spelet skulle inte vara lika tråkigt som dom flesta nuvarande Mmorpg spelen för att Fiender ska dö sjukt snabbt beroende på vad det är man slåss mot och dom ska komma i så stora mängder så att till och med dom bästa spelarna ska skita på sig om dom inte gör det dom ska..

High end Raids ska bestå utav Ultralisker, Mutalisker, Infested Terrans,Banelings och annat roligt som kan döda en spelare på nolltid..

Raids ska inte vara spelbart ensam heller för att det är på tok för mycket fiender.. Tänk er en Raid där man spelar 25 mariner,Ghosts eller vad som helst och fienderna bara ÖSER på och bildar stora högar framför spelarna när dom dör... Hur häftigt vore inte det???

Medlem

Ett nytt Lost Vikings hade faktiskt varit helt underbart!

Medlem
Skrivet av mogvard:

Ett fps med quakefysik.. hoppas hoppas! <3 <3

Det hade varit ljuvligt, frågan är hur Blizzard hade tolkat FPS-genren.

Jag ser fram emot Diablo 3 på PS3:an. Någon som hört något om huruvida det kommer bli.. ..Cross-platform? Alltså kommer hela spelarbasen vistas på samma servrar? Det nog smått omöjligt i och med hur det är utformat och att de har tänkt tillåta SP (offline) på PS3 och PS4.

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Propy:
Skrivet av ixon:

Dom ska väl börja tokhypa nått spel som ska släppas "when its done" vilket kommer visa sig vara om typ 8 år och sen göra alla besvikna när superspelet bara är en dålig kopia på något annat spel.

Precis. Känns som att det är länge sedan blizzard gjorde något som man såg fram emot. Man blev lite knäckt av SC2. Deras tid äl väl förbi. lite som ID software och "klassiska" rts.

Sen att "klassiska rts" är förbi dens tid är bara skitsnack ifall du frågar mig! Det är eftersom att dem flesta utvecklare satsar på allt annat, ifall ett par grymma rts spel hade kommit ner från himmeln och tagit spelarna med storm, då kan jag inte annat än att säga att rts genren hade vuxit i folks ögon och blivit mer populärt! Men det är för få och ibland många halv kassa rts spel.

Skrivet av Propy:

visst är SC2 ok men väntan var för lång.

Men det räcker ju för att jag ska tröttna på blizzard och sitt eviga putsande. Visst är det skönt med ett spel som inte är trasigt vid release, men det finns gränser...

Hur kommer det sig att det är dåligt att dem putsar på ett spel som fortfarande är aktuellt? Det finns inga gränser, vad man ser är att dem jobbar hårt för att Sc2 ska fortsätta vara aktuellt fräscht och uppdaterat, tycker jag är bra!

Så fattar inte varför dem ska sikta på lägre, eller att dem ska jobba mindre! Är otroligt nöjd med Starcraft 2 och det fortsätter leverera på många sätt och ställen.

1. jag älskar riktiga rts, men jag har inte sett så många på senaste tiden. Jag vill ha ett nytt age of empires (ett riktigt) och ett nytt rise of nations.

Om ingen gör spelen så är väl genren nästan död? vilket jag menar är mycket synd. Sen kan det vara så att jag "vuxit" ifrån genren, kör mest total war och paradox-strategi numera...

2. jag menar putsandet innan de släpper. inget fel att fixa i efterhand (men det ska inte vara trasigt vid släpp). Sen kan det bli för mycket putsande också...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Propy:
Skrivet av ixon:

Dom ska väl börja tokhypa nått spel som ska släppas "when its done" vilket kommer visa sig vara om typ 8 år och sen göra alla besvikna när superspelet bara är en dålig kopia på något annat spel.

Precis. Känns som att det är länge sedan blizzard gjorde något som man såg fram emot. Man blev lite knäckt av SC2. Deras tid äl väl förbi. lite som ID software och "klassiska" rts.

Sen att "klassiska rts" är förbi dens tid är bara skitsnack ifall du frågar mig! Det är eftersom att dem flesta utvecklare satsar på allt annat, ifall ett par grymma rts spel hade kommit ner från himmeln och tagit spelarna med storm, då kan jag inte annat än att säga att rts genren hade vuxit i folks ögon och blivit mer populärt! Men det är för få och ibland många halv kassa rts spel.

Skrivet av Propy:

visst är SC2 ok men väntan var för lång.

Men det räcker ju för att jag ska tröttna på blizzard och sitt eviga putsande. Visst är det skönt med ett spel som inte är trasigt vid release, men det finns gränser...

Hur kommer det sig att det är dåligt att dem putsar på ett spel som fortfarande är aktuellt? Det finns inga gränser, vad man ser är att dem jobbar hårt för att Sc2 ska fortsätta vara aktuellt fräscht och uppdaterat, tycker jag är bra!

Så fattar inte varför dem ska sikta på lägre, eller att dem ska jobba mindre! Är otroligt nöjd med Starcraft 2 och det fortsätter leverera på många sätt och ställen.

1. jag älskar riktiga rts, men jag har inte sett så många på senaste tiden. Jag vill ha ett nytt age of empires (ett riktigt) och ett nytt rise of nations.

Om ingen gör spelen så är väl genren nästan död? vilket jag menar är mycket synd. Sen kan det vara så att jag "vuxit" ifrån genren, kör mest total war och paradox-strategi numera...

2. jag menar putsandet innan de släpper. inget fel att fixa i efterhand (men det ska inte vara trasigt vid släpp). Sen kan det bli för mycket putsande också...

Ok och det är sant det du säger. Jag älskar också rts riktigt mycket brinner verkligen för genren och tycker det är riktigt synd att fler inte har släppts. Men det kommer några Planetary Annihilation till exempel.

Vi får helt enkelt hoppas att det blir en levande genre igen!

Medlem
Skrivet av Tivook:

Blizzard kan dra åt helvete.

Viktigt inlägg

Medlem

Utannonserar dom inte nästa wow expansion blir jag ledsen

Medlem

Fanns en tid då detta hade varit spännande ... all trust is gone

Medlem

Kanske mer detaljer angående "Blizzard All-Stars"

Medlem

Onödiga inlägg raderade.


signatur

Have a good time!

Medlem

Deras kommande spel till android. f2p med massor av micro transactions.:P

123
Skriv svar