Vad händer med Star Wars 1313?

Inaktiv

disney ska göra en egen starwars-film med miley cyrus

Medlem
Skrivet av sarg:
Skrivet av m_g_karlsson:

Men shit grabbar, helt plötsligt är alla onormalt besatta av våld och död.
Disney kommer ju naturligtvis inte peta i spelen.
Har ett jättebra exempel.
Disney äger Miramax, Miramax släppte Trainspottning.........

Sluta nu, ni låter sjukt larviga. "Fan om det inte blir avhuggna skallar och tarmar på väggarna"
Lite mer substans i spelet kan vi ju hoppas på..........(hjärnsubstans)

Newsflash, disney äger inte miramax längre.

Spelar roll, dom gjorde det när filmen jag refererade till kom ut.

k3m
Medlem
Skrivet av SToFo:
Skrivet av k3m:
Skrivet av SToFo:
Skrivet av redruM:
Skrivet av SToFo:
Skrivet av redruM:

Fan om de ska göra det barnvänligt nu.

Vad begrundar du dina farhågor på? De har ju själva sagt att detta kommer bli det mest vuxna Star Wars-spelet som gjorts. Hur KAN man göra den mörkaste mest korrupta del av Coruscant barnvänlig? Skulle vilja att du elaborerade vidare på det då det är väldigt intressant hur du tänker.

De är grundade på nyheten vi har kommenterat. Disney är ett företag som, för det mesta, profilerar sig som ett företag för en yngre publik. Att utvecklarna sedan säger saker är väl helt naturligt, vanligt säljsnack för att hypa sin produkt. Man har ju hört det förr utan någon bra leverans i slutändan. Så det är klart att man blir orolig när Disney ska lägga sig i det, en franchise som ligger mig väldigt nära hjärtat.

Disney har gjort mycket bra både för vuxna och för barn. Så fortfarande, vad begrundar du det i? Star Wars ligger ju mer i säkerhet nu när George Lucas inte har alla klor i franchisen. Det kan omöjligt bli lika dåligt som Episod 1-3. Det ska krävas MYCKET för att det ska bli sämre än så och enligt mig så har Disney levererat otroligt bra vuxenfilm på sistone. Expempel är John Carter och The Avengers.

Bla...bla! Disney är mest kända för familje/barn filmer. Jag är också orolig för att de ska göra spelet ologiskare. Alltså, inget blod, lättare svordomar o.s.v. Vi snackar ändå Disney. Disney har en image som de är rädda om.

Haha, vaddå "bla bla"? Snackar jag skit eller? Fanns det blod över huvud taget i episod 1-3? Lucas gjorde ju sitt absolut bästa för att göra dom filmerna så barnvänliga som möjligt. Så den förändring som du och många andra så skitnödigt fruktar kom redan 1999 med The Phantom Menace och som sedan eskalerade med Clone Wars-spinoffer för barn etc. Samma sak hände ju med Ewoks och Droids på 80-talet. Som jag skrev så kan det knappast bli värre än vad Lucas själv lyckades med och jag tror med största sannolikhet att Disney gör ett hundra gånger bättre jobb med Star Wars än vad Lucas själv gjorde med de tre senaste filmerna.

Det har du jävligt rätt i faktist. Tack för påminnelsen. Suck! Känns som att Star Wars är på väg att sjunka :/

Medlem
Skrivet av jimbo9000:

Finns inget bra Star Wars spel längre efter SWJK så vart dom bara sämre och inriktades i en målgrupp barnen. Star Wars R.I.P

Har du ens sett.. Tidiga trailers för STAR WARS 1313 ..?
De är definitivt inga barnspel, kommer allra minst klassas som ett PEGI16 spel, mer troligt dock blir det ett PEGI18 spel.
(siffran är åldersgränsen i PEGI-klassifikeringen).

12
Skriv svar