Vi gratulerar vinnarna av Aliens: Colonial Marines

Robot
Vi gratulerar vinnarna av Aliens: Colonial Marines

Tre lyckliga vann Collector's Edition av Aliens: Colonial Marines. Är du en av dem?

#aliens-colonial-marines


Medlem
Vi gratulerar vinnarna av Aliens: Colonial Marines

Gratis är gott trots allt


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

skit är inte gott

Medlem

Riktigt kul i Coop


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Medlem
Citat:

Vi gratulerar vinnarna av Aliens: Colonial Marines

Hur ska man tolka det här då?

Medlem

Åh nej! Jag trodde jag hade chansen att utöka min Alien-samling med en ny skulptur och en collectors edition nu när spelet inte verkar varit någon höjdare antog jag att inte så många skulle vara med. Maw!

Men grattis till vinnarna - jag är genuint avundsjuk.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Grattis till skräpet

Medlem

Grattis till det otroligt buggade spelet! Såg en gameplay från det och är glad över att jag inte vann xD


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Verkar inte som att folk har förstått det potentiella samlarvärdet i det här. Floppen har chans att bli en riktig klassiker i spelvärlden vilket kan göra det eftertraktat.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Medlem

Jag beklagar.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Grattis! Det här är ni värd!

Medlem

Lika fint som att vinna duke nukem forever
Grattis ändå

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Verkar inte som att folk har förstått det potentiella samlarvärdet i det här. Floppen har chans att bli en riktig klassiker i spelvärlden vilket kan göra det eftertraktat.

Verkar mest jobbigt att man skall behöva kasta spelet när man väl tvingats till att hämta det på posten, eller i alla fall gå till brevlådan eller inkastet...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Grattis till ett av dom sämsta på länge..

Medlem

Grattis, till ni som vann!
Dem som tävlade var intresserad av spelet därför tävlar man!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Serkish:

Grattis, till ni som vann!
Dem som tävlade var intresserad av spelet därför tävlar man!

Nej, verkligen verkligen inte, kommer inte ens ladda ner skräpet fast jag är helsåld på ALIENfilmerna..

Ville ha figurerna lite halvhjärtat och orkade inte ens googla svaren så besviken jag var på att spelet floppa.. Det är tragiskt dehär.

Medlem

beklagar sorgen


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Verkar inte som att folk har förstått det potentiella samlarvärdet i det här. Floppen har chans att bli en riktig klassiker i spelvärlden vilket kan göra det eftertraktat.

Tvivlar faktiskt på att det kan bli nåt samlarvärde i det här spelet. För att ett dåligt spel ska få ett samlarvärde så gäller det att det finns väldigt få utgåvor av det. Ju mindre känt spelet är desto bättre.

Medlem

Grattis. Ni har vunnit ett av världens sämsta spel.

Medlem
Skrivet av MachOne:

Tvivlar faktiskt på att det kan bli nåt samlarvärde i det här spelet. För att ett dåligt spel ska få ett samlarvärde så gäller det att det finns väldigt få utgåvor av det. Ju mindre känt spelet är desto bättre.

Absolut. Tillgången är absolut sådan. Men potentialen finns där. En stor franchise, en stor "hype", ett riktigt magplask. Allt som jag skulle vilja ha iaf.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Superman 64 är nog bättre än detta spel tyvärr

k3m
Medlem

Nödvändigt att beklaga vinnarna. Nog skullw jag velat vinna ett exemplar, fast spelet fått mediokra betyg.

Medlem

Haha, stackars vinnare. Är helt glada först för att ha vunnit sen skrattar alla åt dem.

Jag vet hur ni känner er dock. Vann Halo ODST från FZ i en tävling som jag inte ens visste att jag ställde upp i. Tror jag rörde skiten en gång...

Medlem

Jag beklagar, kära förlorare till denna så kallade vinst.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

bara att gratulera, ni slapp ju köpa skräpet iaf


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Vinnarna vann ett gäng coola prylar som jag tror de flesta Aliens nördarna säkert vill ha samt ett gratis spel (kanske inte det bästa men ändå gratis).

Orka sitta och vara dryga sig med sådana här kommentarer.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Skrivet av Mytacism:

Vinnarna vann ett gäng coola prylar som jag tror de flesta Aliens nördarna säkert vill ha samt ett gratis spel (kanske inte det bästa men ändå gratis).

Orka sitta och vara dryga sig med sådana här kommentarer.

Sluta gråt.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem
Skrivet av alecla904:

Superman 64 är nog bättre än detta spel tyvärr

Nu är det nog bäst att vi lugnar ner oss lite här

12
Skriv svar