Vad ska man spela ?

Medlem
Vad ska man spela ?

Leta efter ett schysst online spel som man kan spel med några polare. Hade först tänkt mig Aliens, men verkade inte vara något bra köp eftersom det fick ganska låga betyg. Då tänkte jag på Alien vs predator 2010 var riktigt roligt på xboxet när jag hade det. Men känns kanske som om det inte finns någon som spela det längre. Så flöda på med tips!!! Eller så kanske det finns en spelarbas på AVP 2010 fortfarande ?

Medlem

Hunter i Crysis 3 är kul.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Natural Selection 2 är rätt skoj!

Medlem
Skrivet av Zlampan:

Natural Selection 2 är rätt skoj!

Instämmer! NS2 är ett fantastiskt bra spel, passar dessutom perfekt om man var sugen på lite Aliens men blev besviken av Gearbox lyckades producera.

Medlem

Instämmer i att NS2 är riktigt bra. Om du gillade AVP så borde du älska NS2.

Medlem

NS2 är riktigt skoj! Annars har du alltid EVE Online!


signatur

Niet.

Medlem

Combat Mission: Battle for Normandy verision 2.01 + commonwealth och CM Fortress Italy är redigt kul om man gillar PBEM spel och hardcore gaming.....

Medlem

Som så många andra så vill jag verkligen lyfta fram Natural Selection 2! Sjukt bra spel, speciellt om man ska spela med några kompisar eftersom det kräver bra teamwork!

Medlem

Natural Selection 2 är jättesköj specielt om man letar efter något som liknar de gammla aliens spelena.

Medlem

Rekomenderar Arma 2 (OA) med mods! Speciellt dayz och Wasteland! Grymt kul MP spel, dock en aning buggigt men helt klart värt!


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Arma 3 kom ju precis ut på tal om arma

Medlem
Skrivet av Furrnox:

Arma 3 kom ju precis ut på tal om arma

Dock bara alphan som sorgligt nog inte innehöll mp :/
20km2, 12 vapen, 8 fordon är det som finns med!


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Naw ingen Mp nu tänker jag om mitt nästa spel köp

Medlem
Skrivet av Furrnox:

Naw ingen Mp nu tänker jag om mitt nästa spel köp

Förstod inte riktigt dedär xD
Men riktiga Arma 3 kommer förmodligen (HOPPAS HOPPAS HOPPAS) till sommaren, den kommer absolut innehålla MP.


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Sorry det var dåligt formulerat.

1
Skriv svar