Skyrim får legendarisk svårighetsgrad och förmågor

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Detta är riktigt bra nyheter! Tack för den Bethesda.

Och "– Fixed rare instance of couriers who would appear only dressed in a hat" Bethesda har dom bästa buggarna.

Tillsammans med The Sims; där finns guldkorn som...

"Toddlers can no longer get fleas."

"When using the Fire Pit, Sims can no longer roast and eat horse fertilizer."

"Hot Dog and Pie Eating contests can no longer ironically cause a Sim to starve to death."

"A meteor can hit a building, which case everyone will run out before the collision. Those who do not exit the building will die. Sims automatically leave if a meteor is approaching, unless it is a school, in which children are not allowed to leave and will always die."

"Kleptomaniac Sims can no longer steal Subway stations from lots."

"Sims who are on fire will no longer be forced to attend graduation before they can put themselves out."

Etc. etc. Ahh dem bugs!

OnT: Ser gärna det här, finns både en och två och tio perks man gärna vill ha, men som är i princip omöjliga att få om man inte vill levla upp precis varenda skill. Om jag har förstått det hela rätt tappar du inte heller perks i en skill när du slänger på Legendary mode på den.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Intressant. Får se huruvida svårigheten faktiskt ökar. Har på senaste tiden glidit runt på expert-master och knappt haft någon vidare utmaning. Dessutom tycker jag timingen är klockren då jag nyss avinstallerade det :P.


signatur

remember

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Kimeriderf99:

Hmmm... Om det "Resettar" till 15 och tar bort perks, borde inte din damage "resettas"... vilket skulle göra det omöjligt att spöa Dragr Death Lord....

Beror ju helt på vilken skill det är du "resettar". Har du en karaktär som är starkt beroende av "One handed" så är det nog dumt att nollställa den. Det kan ju vara bättre att göra det med någon skill som du inte är beroende av på samma sätt, som t ex Alchemy eller Speech.

Om jag skriver damage syftar jag troligtsvis på Archery och ***-Handed

Medlem

Snälla när ska dom fixa buggen för Vampire slayer questen, det har buggat för mig så att jag inte kan gå o jaga vampyrer!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

12
Skriv svar