Mass Effect 3 – trailer från det allra sista dlc-paketet

Robot
Mass Effect 3 – trailer från det allra sista dlc-paketet

Citadel är finalen av Commander Shepards långa resa. Missa inte trailern.

#bioware


Medlem
Mass Effect 3 – trailer från det allra sista dlc-paketet

Fan service så det sjunger om det, men jag gillar det.

Medlem

Är sugen på all DLC med lite story i till Mass Effect 3. Har dock ingen lust att betala mer för de 4 paket som finns än vad jag gav för Mass Effect 3 på releasedag.

Lite tråkigt då de varit dåliga på att släppa GotY-versioner av ME-serien med all DLC.

Free2Play och DLC förstör mkt av spelnöjet nu förtiden :/

Medlem
Skrivet av foock:

Är sugen på all DLC med lite story i till Mass Effect 3. Har dock ingen lust att betala mer för de 4 paket som finns än vad jag gav för Mass Effect 3 på releasedag.

Lite tråkigt då de varit dåliga på att släppa GotY-versioner av ME-serien med all DLC.

Free2Play och DLC förstör mkt av spelnöjet nu förtiden :/

Va? Story-DLC kan ju vara bland det bästa någonsin! Som nu, vi får en sista bit story med alla gamla crew medlemmar, jag kommer köpa detta såfort jag kommer hem! Och en hundring slänger man ju på krog inträde ändå, detta är bättre spenderade pengar!

Medlem

Detta verkar vara riktigt bra DLC! Verkar vara bättre än andra hittills! Mums DLC!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Jiddret:
Skrivet av foock:

Är sugen på all DLC med lite story i till Mass Effect 3. Har dock ingen lust att betala mer för de 4 paket som finns än vad jag gav för Mass Effect 3 på releasedag.

Lite tråkigt då de varit dåliga på att släppa GotY-versioner av ME-serien med all DLC.

Free2Play och DLC förstör mkt av spelnöjet nu förtiden :/

Va? Story-DLC kan ju vara bland det bästa någonsin! Som nu, vi får en sista bit story med alla gamla crew medlemmar, jag kommer köpa detta såfort jag kommer hem! Och en hundring slänger man ju på krog inträde ändå, detta är bättre spenderade pengar!

Som sagt är det bara priset som stör mig, det står i helt oproportionerligt relation till den grundläggande prissättningen. Jag köpte Shadow Broker-DLCet till ME2 och det var coolt, men inte riktigt prisvärt. Jag önskade att de istället sålde riktiga expansioner. GTA4 gjorde DLC rätt och är nog det enda DLC jag köpt och kännt att jag fick valuta för pengarna.
Jag har full förståelse för att t ex du tycker det är värt, men för samma pris får jag t ex

LA Noire
http://www.gamefly.co.uk/Download-LA-Noire-The-Complete-Editi...

Kingdom of Amalur
http://www.gamefly.co.uk/Download-Kingdoms-of-Amalur-Reckonin...

Dead Rising 2 med all DLC
http://store.steampowered.com/sub/18253/

Civ 5 med all DLC
http://store.steampowered.com/sub/25544/

Med dessa alternativ skulle jag bara känna mig som en mjölkko om jag köpte en opassande mängd Bioware-poäng för att ett par timmars DLC till ett spel jag inte äns har installerat längre, som dessutom är avslutat.

Inaktiv

Hmm... Kasta tärning under tiden jorden skövlas på liv? EA Games, it´s in the cash!


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Köpte den nyss och den är stor som fan! Laddar ner ett 2gig dlc nu och det är tydligen bara del 1 av 2!

Medlem

Blev lite sugen att hoppa tillbaka in ME3 igen och köpa ett DLC till det. Har ju gått ett par månader eller nästan ett år sen senast

Medlem
Skrivet av foock:
Skrivet av Jiddret:
Skrivet av foock:

Är sugen på all DLC med lite story i till Mass Effect 3. Har dock ingen lust att betala mer för de 4 paket som finns än vad jag gav för Mass Effect 3 på releasedag.

Lite tråkigt då de varit dåliga på att släppa GotY-versioner av ME-serien med all DLC.

Free2Play och DLC förstör mkt av spelnöjet nu förtiden :/

Va? Story-DLC kan ju vara bland det bästa någonsin! Som nu, vi får en sista bit story med alla gamla crew medlemmar, jag kommer köpa detta såfort jag kommer hem! Och en hundring slänger man ju på krog inträde ändå, detta är bättre spenderade pengar!

Som sagt är det bara priset som stör mig, det står i helt oproportionerligt relation till den grundläggande prissättningen. Jag köpte Shadow Broker-DLCet till ME2 och det var coolt, men inte riktigt prisvärt. Jag önskade att de istället sålde riktiga expansioner. GTA4 gjorde DLC rätt och är nog det enda DLC jag köpt och kännt att jag fick valuta för pengarna.

ÖÖöh, speltiden på DLC till GTA4 har ju varit ungefär lika lång som speltiden på story-DLC som släppts till ME3 samt den Shadow Broker DLC du nämner. Så förstår inte vad det är du dissar?

Medlem
Skrivet av Scream112:

ÖÖöh, speltiden på DLC till GTA4 har ju varit ungefär lika lång som speltiden på story-DLC som släppts till ME3 samt den Shadow Broker DLC du nämner. Så förstår inte vad det är du dissar?

Nej

EDIT:
"The campaign, which can be beaten in 8-10 hours" IGNs recension av Lost and Damned

The Ballad of Gay Tony: IGN igen
The main story takes about 10 hours to complete and there's plenty more to enjoy afterwards

Lägg till Multiplayer, vilket inte kan mätas på samma sätt men är mervärde

Inaktiv

Ser bra ut, men det känns som detta skulle ha varit med i spelet från början. Dessutom känns det inte lönt att spela DLC när det slutar som det gör.

Annars, snygg och rolig trailer, däremot spoilade de nog i stort sett alla höjdpunkter och storyn.

Medlem

Citadel? Vet inte om jag skulle inreda en lyxlägenhet där med tanke på storyn.

Medlem

Älskade det här DLC'et... och tro det eller ej men det är fanimig sorgligt att lämna dom efter slutfesten :'(

Inaktiv

Skall inhandlas lagom till helgen.

1
Skriv svar