Röjs Thief 4 imorgon?

Robot
Röjs Thief 4 imorgon?

Game Informer röjer sitt nästa omslag imorgon och det pekar mot ett next-gen-spel från Eidos med pilbågar. Förväntningarna SMYGER sig på.

#eidos, #thief-4


Medlem
Röjs Thief 4 imorgon?

Spännande!

Medlem

Japp, det måste det vara, och nu kan man inte sova. Underbart!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har inte Theif 4 varit under utveckling ett jävla bra tag nu?

Medlem

Grym spel har denna varit 3an är grym bra spel!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

THIAF!
Kommer bli så jävla FUCKING BALLS-TO-THE-WALLS AWESOME!

Medlem

Sweet. kan bli riktigt intressant! varit sugen på ett liknande spel ett bra tag nu då min gamerage börjar bli hälsofarlig i onlinespel

Medlem

Ettan och tvåan och även delvis trean är ju något av det bästa som finns så jag skäms nästan lite när jag säger att jag inte har så höga förhoppningar på fyran

FM-guru
F.d. Sisyr

Har haft sjukt kul med de gamla thief-spelen, men de börjar onekligen kännas lite föråldrade, så det här är enbart positivt.

Eller ja, skulle det visa sig att PC dissas går jag ju givetvis upp i atomer...

Medlem

Yes. Det har varit ett bra tag nu. Dags för ett nytt Thief. Hoppas bara dom inte mjölkar.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Är det några som kan lyckas så är det Eidos. Spelar just nu Deus Ex 3. Och jag måste säga att det är ett av det bästa spelen jag spelat. De gick inte ifrån Deus Ex grundkoncept trots att det släpptes till konsol. Så de borde kunna samma bedrift med Thief. All sneak-em-up.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Som svar på frågan i artikeln: nej. Självfallet vill ingen Thief-fan se spelet på nästa generations konsoler och uppleva en värdelös konsolversion som Deadly Shadows igen. Vi vill ha ett spel gjort för PC.

Medlem

Börjar gråta ifall de kommer och säger att det ska bli nå konsolskit av det Redan blivit besviken så många gånger när de ska göra en uppföljare till en gammal klassiker, men lyckas förstöra den totalt, främst genom att göra konsolspel av't.

Ett T4 riktat mot PC hade kunnat bli helt otroligt bra om de hade gått i de tidigare spelens fotspår.. återstår att se om de gör spelet för oss eller för pengar..

Medlem

hurray! Hoppas bara att det inte är 3:e personsspel.

Medlem

lite bilder


signatur

God is dead

1
Skriv svar