Deadpool spöar vidare i ny trailer

Robot
Deadpool spöar vidare i ny trailer

Vad sägs om lite gameplay från Deadpool-spelet?

#activision, #deadpool


Medlem
Deadpool spöar vidare i ny trailer

Gammal som jag är så tror jag alltid att dessa nyheter handlar om ett Dirty Harry spel...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

ZF
Medlem
Skrivet av ZF:

hmm.. fnittrande skolflicka med hoppande bröst i bikinitopp inomhus?

Thomaaaaaas!

vilken tur att spelet inte är japanskt..

Medlem

Har bara en fråga när jag såg på serien Arrow så var Deadpool med där i arrow men Green arrow är väll en DC comic hjälte och Deadpool är ju marvel? Hur kunde dessa hamna i samma tv serie?


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Gammal som jag är så tror jag alltid att dessa nyheter handlar om ett Dirty Harry spel...

Vad fasen hände med dirty harry spelet som skulle ha släppts?

Medlem
Skrivet av electric8:

Har bara en fråga när jag såg på serien Arrow så var Deadpool med där i arrow men Green arrow är väll en DC comic hjälte och Deadpool är ju marvel? Hur kunde dessa hamna i samma tv serie?

Du tänker nog på Deathstroke


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Så där härligt roligt. Hoppas det blir så kul som det ser ut

Medlem
Skrivet av electric8:

Har bara en fråga när jag såg på serien Arrow så var Deadpool med där i arrow men Green arrow är väll en DC comic hjälte och Deadpool är ju marvel? Hur kunde dessa hamna i samma tv serie?

Som jag fått förklarat så är dc å marvel två olika universum som korsar med varandra mellan olika tidsperioder, så vissa marvel hjältar kan förekomma i dc världen å tvärtom. Är man insatt så är det en baggis

Medlem
Skrivet av electric8:

Har bara en fråga när jag såg på serien Arrow så var Deadpool med där i arrow men Green arrow är väll en DC comic hjälte och Deadpool är ju marvel? Hur kunde dessa hamna i samma tv serie?

I vilket avsnitt är deadpool med? har inte sett någon som kör på svärd som han gör... sen finns där ju inga mutanter i Arrow serien än sålänge iaf

Medlem

Mycket riktigt som nämnts tidigare är det Deathstroke som folk tänker på i Arrow-serien. Sen finns det också en annan DC fuling som heter Deadshot som dök upp i både Batman Arkham City och Arrow serien.

Mycket death och dead hit och dit men just Deadpool är endast Marvel. Deadpool har tidigare dykt upp i Wolverine filmen och några inhopp i andra Marvel spel som Marvel vs Capcom 3.

Medlem

Deadpool heter Wade Wilson, Deathstroke heter Slade Wilson.

Bra jobbat.

Medlem

Haha han är ju för härlig. Kan spela det här spelet bara för alla dumma one-liners

Medlem

tycker dom fått till honom riktigt bra, såhär skulle karaktären deadpool ha varit i wolverinefilmen =_= otroligt instabil å smått galen ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Jag gillar Cable skarpt speciellt i Marvel vs. Capcom 2. Kul att han finns med i det här spelet också.

Medlem

Okej da då förstår jag men verkar som om Deathstroke O Deadpool är en kopia av varandra


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

k3m
Medlem
Medlem
Skrivet av Zainter:
Skrivet av electric8:

Har bara en fråga när jag såg på serien Arrow så var Deadpool med där i arrow men Green arrow är väll en DC comic hjälte och Deadpool är ju marvel? Hur kunde dessa hamna i samma tv serie?

Som jag fått förklarat så är dc å marvel två olika universum som korsar med varandra mellan olika tidsperioder, så vissa marvel hjältar kan förekomma i dc världen å tvärtom. Är man insatt så är det en baggis

Nej.

Dc: Deathstroke/Slade Wilson (som finns med i Arrow...typ)
Marvel: Deadpool/Wade Wilson (i detta spelet)

lika, men inte samma

edit: såg att du redan fått svar på detta. jag låter det vara kvar eftersom jag vill nörda mig lite, det är en av de få serie-saker jag faktiskt har koll på


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

AW8
Medlem

Ser förbannat roligt ut!

Undrar hur rolig gameplayen blir dock, det skulle jag gärna vilja se.

Skrivet av Zainter:
Skrivet av electric8:

Har bara en fråga när jag såg på serien Arrow så var Deadpool med där i arrow men Green arrow är väll en DC comic hjälte och Deadpool är ju marvel? Hur kunde dessa hamna i samma tv serie?

Som jag fått förklarat så är dc å marvel två olika universum som korsar med varandra mellan olika tidsperioder, så vissa marvel hjältar kan förekomma i dc världen å tvärtom. Är man insatt så är det en baggis

De korsar bara varandras universum i one-time crossovers som Superman vs. the Amazing Spider-Man.
[http://en.wikipedia.org/wiki/Superman_vs._the_Amazing_Spider-...]


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av AW8:

Ser förbannat roligt ut!

Undrar hur rolig gameplayen blir dock, det skulle jag gärna vilja se.

Skrivet av Zainter:
Skrivet av electric8:

Har bara en fråga när jag såg på serien Arrow så var Deadpool med där i arrow men Green arrow är väll en DC comic hjälte och Deadpool är ju marvel? Hur kunde dessa hamna i samma tv serie?

Som jag fått förklarat så är dc å marvel två olika universum som korsar med varandra mellan olika tidsperioder, så vissa marvel hjältar kan förekomma i dc världen å tvärtom. Är man insatt så är det en baggis

De korsar bara varandras universum i one-time crossovers som Superman vs. the Amazing Spider-Man.
[http://en.wikipedia.org/wiki/Superman_vs._the_Amazing_Spider-...]

Var Deadpool verkligen med i Arrow? Helt säker på att det inte var DeadLock? För det såg jag iaf.
EDIT: Batman & Spider-man: Twisted Minds var en lagom bra läsning faktiskt bland crossovers. Kul att de valde para upp Joker och Carnage, när Kletus Cassidys utseende är inspirerat utav Jokern.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Zainter:
Skrivet av electric8:

Har bara en fråga när jag såg på serien Arrow så var Deadpool med där i arrow men Green arrow är väll en DC comic hjälte och Deadpool är ju marvel? Hur kunde dessa hamna i samma tv serie?

Som jag fått förklarat så är dc å marvel två olika universum som korsar med varandra mellan olika tidsperioder, så vissa marvel hjältar kan förekomma i dc världen å tvärtom. Är man insatt så är det en baggis

Nej.

Dc: Deathstroke/Slade Wilson (som finns med i Arrow...typ)
Marvel: Deadpool/Wade Wilson (i detta spelet)

lika, men inte samma

edit: såg att du redan fått svar på detta. jag låter det vara kvar eftersom jag vill nörda mig lite, det är en av de få serie-saker jag faktiskt har koll på

Hahaha roligt att båda har nästan samma karaktär fast olika namn.. Fast i Arrow serien är deathstroke mer seriös och tyst medans deadpool är mer en skojare.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Manusförfattaren tyckte Deadpool var så pinsamt likt Deathstroke när artisten presenterade karaktären för honom i början av 90-talet att han döpte honom till 'Wade Wilson' som ett internt skämt. http://en.wikipedia.org/wiki/Deadpool
(Deathstroke heter Slade WIlson som tidiagare nämnts).

Spelet verkar för övrigt också vara gjort på 90-talet.

1
Skriv svar