Film visar realtidsmodifiering av vapnen i Warface

Robot
Film visar realtidsmodifiering av vapnen i Warface

Ny film från Cryteks förstapersons-shooter har nått oss.

#crytek, #warface


Medlem
Film visar realtidsmodifiering av vapnen i Warface

Jag tycker det ser ganska kul ut. En blandning av Cod och Crysis. Ska bli kul att få testa det sen.

Skribent
Skrivet av Qvisten:

Jag tycker det ser ganska kul ut. En blandning av Cod och Crysis. Ska bli kul att få testa det sen.

Precis min tanke. Men ärligt talat föredrar jag multiplayer som i Arma III.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Trots Cryengine 3 så är jag på något plan skeptisk till det här...

Det ser bara inte särskilt revolutionärt ut, alls. Verkar göra CS fast sämre än CS plus Crysis fast sämre än Crysis.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Qvisten:

Jag tycker det ser ganska kul ut. En blandning av Cod och Crysis. Ska bli kul att få testa det sen.

Precis min tanke. Men ärligt talat föredrar jag multiplayer som i Arma III.

Sluta nu blev jag sugen på att spela det jäkla spelet igen. Dags för en timmes Arma 3 multiplayer tack o hej

k3m
Medlem

Såg lika tråkigt ut som alla andra fps.

Medlem

Fy faaan va prylar han måste bära omkring på.

Medlem

Warface var enligt mig en stor flopp. Fult, stelt och enformigt.

Skribent
Skrivet av Qvisten:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Qvisten:

Jag tycker det ser ganska kul ut. En blandning av Cod och Crysis. Ska bli kul att få testa det sen.

Precis min tanke. Men ärligt talat föredrar jag multiplayer som i Arma III.

Sluta nu blev jag sugen på att spela det jäkla spelet igen. Dags för en timmes Arma 3 multiplayer tack o hej

Ölen räddade mig från spelen idag. Men dig fick dom.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Det är lite som att byta skal på mobilen. Som vilket FPS där ute med ett nytt skal.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Qvisten:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Qvisten:

Jag tycker det ser ganska kul ut. En blandning av Cod och Crysis. Ska bli kul att få testa det sen.

Precis min tanke. Men ärligt talat föredrar jag multiplayer som i Arma III.

Sluta nu blev jag sugen på att spela det jäkla spelet igen. Dags för en timmes Arma 3 multiplayer tack o hej

Ölen räddade mig från spelen idag. Men dig fick dom.

Haha går väl bra att spela med öl i kroppen också:P

De verkar har lånat hela ljudkatalogen från Crysis och menysystemet, why not. Är lite trött på att lira Ghos Recon Online, så detta blir att testa.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tycker att spelet ser ut som ett spel som kommer att översvämmas utav småbarn som tycker det är coolt att modda sina vapen.

Jag hade varit okej med moddningen om man såg när gubben satte på sakerna men nu dyker dom upp magiskt på vapnen..

Medlem

Jag slängde iväg en betaansökan efter jag såg filmklippet, när det är gratis så kan man lika gärna testa om man är nyfiken. Det borde väl räcka för att underhålla i 5-10 timmar åtminstånde


signatur

Game long and prosper

Medlem

gillar hur han har en bajonett och hoppar bakom FI och nedkämpar honom med bulor och inte bajonetten...

Ett hugg vill man ju se!

F.ö. såg rätt stelt ut, motorn känns inte 'snabb' som i CoD, utan bara stel och ett halvdant försök till CoD-Crysis style

Medlem

Lirar stängda betan. Spelet är fult, stelt och tillför inget nytt

1
Skriv svar