Crysis 3 uppnår version 1.2 till pc

Robot
Crysis 3 uppnår version 1.2 till pc

Ett av de mest grafiskt avancerade spelen genom tiderna har nu uppdaterats.

#crysis-3, #crytek


Medlem
Crysis 3 uppnår version 1.2 till pc

Spelet har flytit på perfekt tills patch 1.2. Så bra att man tror att man drömt eftersom detta inte är vanligt med nysläpp på PC. Men som sagt har drömmen blivit en marddröm. 1.2 gör att spelet ibland inte startar eller krashar när man spelar. Upplever nu även lagg i spelet. Tack för den auto-patchen Origin.


signatur

Det var detta...

Medlem

Blir spelet roligare nu då?

Skrivet av stormense:

Spelet har flytit på perfekt tills patch 1.2. Så bra att man tror att man drömt eftersom detta inte är vanligt med nysläpp på PC. Men som sagt har drömmen blivit en marddröm. 1.2 gör att spelet ibland inte startar eller krashar när man spelar. Upplever nu även lagg i spelet. Tack för den auto-patchen Origin.

Steam autopatchar också btw.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

De glömde lite...

-Ragdolls do not longer stay as frozen static objects on the floor/ground when its dead.

-Bulletholes in bodies.

- It does not longer feel pointless.

Medlem

Köpte någon Crysis 3 efter katastrofen som var 2:an?

Skrivet av izayoi:

Köpte någon Crysis 3 efter katastrofen som var 2:an?

Jag älskade 2:an


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Spökbröd:

Blir spelet roligare nu då?

Skrivet av stormense:

Spelet har flytit på perfekt tills patch 1.2. Så bra att man tror att man drömt eftersom detta inte är vanligt med nysläpp på PC. Men som sagt har drömmen blivit en marddröm. 1.2 gör att spelet ibland inte startar eller krashar när man spelar. Upplever nu även lagg i spelet. Tack för den auto-patchen Origin.

Steam autopatchar också btw.

Går å stänga av på STEAM btw

k3m
Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Spökbröd:

Blir spelet roligare nu då?

Skrivet av stormense:

Spelet har flytit på perfekt tills patch 1.2. Så bra att man tror att man drömt eftersom detta inte är vanligt med nysläpp på PC. Men som sagt har drömmen blivit en marddröm. 1.2 gör att spelet ibland inte startar eller krashar när man spelar. Upplever nu även lagg i spelet. Tack för den auto-patchen Origin.

Steam autopatchar också btw.

Går å stänga av på STEAM btw

Hur stänger man av det på Steam?

Medlem

Högerklicka på spelet i listen till vänster. Egenskaper/välj fliken uppdateringar och du får upp en ruta där du kan bocka av att spelet uppdateras eller sparar sparningar till molnet.

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av izayoi:

Köpte någon Crysis 3 efter katastrofen som var 2:an?

Jag älskade 2:an

Gillade också 2:an väldigt mycket


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Spökbröd:

Blir spelet roligare nu då?

Skrivet av stormense:

Spelet har flytit på perfekt tills patch 1.2. Så bra att man tror att man drömt eftersom detta inte är vanligt med nysläpp på PC. Men som sagt har drömmen blivit en marddröm. 1.2 gör att spelet ibland inte startar eller krashar när man spelar. Upplever nu även lagg i spelet. Tack för den auto-patchen Origin.

Steam autopatchar också btw.

Går å stänga av på STEAM btw

Gör det i Origin också btw.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

Jag har en fråga till er som spelar 3an. Jag avskydde allt som hade med 2an att göra (förutom grafiken hehe). Tror ni jag skulle gilla 3an?

Jag hörde att dom blandar lite innehåll från 1an och 2an, jag älskade 1an för storyn och de stora, öppna nivåerna, all frihet..jag fick välja hur jag skulle ta mig an fienderna, smyga förbi, rusa mot dom med en AK47, eller lönnmörda med stealth t ex.

I 2an upplevde jag att all frihet från föregångaren var borta, storyn var förrvirrande och allmänt värdelös imo, gameplay blev tråkigt efter ett par timmar, jag spelade bara ut spelet för att få det gjort. Upplever ni att 3an är förbättrad i kampanjläget eller liknar det mer Crysis 2 än orginalet?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hur klarar sig min dator med Crysis 3? Har följande:

MSi Geforce GTX 670 2MB
8 GB RAM 1333mhz
AMD Phenom X4 II 945+ 3GHZ Quadcore
Windows 7 Home Premium 64-bit
Nätagg 650W Fractal design
Samsung Syncmaster 226BW 22 tums (1680x1050)

Kommer jag kunna köra på high utan dålig fps?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Javas, du kommer bli lite beviken men ibland kan man smyga runt och kötta. Konstigt nog tycker jag de stängda banorna är bäst.

Remus, inga problem att köra på medel och även där duger grafiken. Jag har märkt att spelet använder mycket RAM på Ultra.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Spökbröd:

Blir spelet roligare nu då?

Skrivet av stormense:

Spelet har flytit på perfekt tills patch 1.2. Så bra att man tror att man drömt eftersom detta inte är vanligt med nysläpp på PC. Men som sagt har drömmen blivit en marddröm. 1.2 gör att spelet ibland inte startar eller krashar när man spelar. Upplever nu även lagg i spelet. Tack för den auto-patchen Origin.

Steam autopatchar också btw.

Men det var inget han påpekade om steam.

Medlem

Blev sugen när jag såg att det fanns option för 3D. Läste sen att det var fejk 3D och då slocknade hoppet. Köpte istället Tomb Raider utan hopp om 3D och det visade sig vara det snyggaste 3D spelet på länge.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Blev sugen när jag såg att det fanns option för 3D. Läste sen att det var fejk 3D och då slocknade hoppet. Köpte istället Tomb Raider utan hopp om 3D och det visade sig vara det snyggaste 3D spelet på länge.

Tycker 3D fungerar bra i spelet så fejk 3D vill jag inte påstå om du inte menar att det är SideBySide (film 3D) fast har du aktiv 3D-skärm har jag för mig att upplösningen blir sämre. Jag har passiv 3D på min skärm. Men nu måste jag ju testa Tomb Raider i 3D


signatur

Det var detta...

k3m
Medlem
Skrivet av stormense:

Högerklicka på spelet i listen till vänster. Egenskaper/välj fliken uppdateringar och du får upp en ruta där du kan bocka av att spelet uppdateras eller sparar sparningar till molnet.

http://i1201.photobucket.com/albums/bb353/stormense/BLA/steam...

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av izayoi:

Köpte någon Crysis 3 efter katastrofen som var 2:an?

Jag älskade 2:an

Gillade också 2:an väldigt mycket

Tackar!

Medlem
Skrivet av stormense:

Högerklicka på spelet i listen till vänster. Egenskaper/välj fliken uppdateringar och du får upp en ruta där du kan bocka av att spelet uppdateras eller sparar sparningar till molnet.

http://i1201.photobucket.com/albums/bb353/stormense/BLA/steam...

Som jag har tolkat den funktionen så stänger det bara av den automatiska uppdateringen, den kommer tvinga ner uppdateringen nästa gång man startar spelet manuellt istället.

Jag kan förstås ha fel dock, har inte lekt runt så mycket med funktionen själv.

1
Skriv svar