To the Moon får en uppföljare

Robot
To the Moon får en uppföljare

Freebird Games har avslöjat att en uppföljare till To The Moon är på gång.

#to-the-moon, #a-bird-story


Medlem
To the Moon får en uppföljare

Back to earth?

Medlem

Ja, To The Moon var verkligen ett väldigt mysigt litet spel. Kan lätt tänka mig spela detta också

Medlem

To the moon var väldigt "cheesy" , tyckte jag.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

NIce nu har man något att se fram emot

Medlem

Jag kollade igenom Pewdiepie´s lets play på To The Moon och ångrade att jag inte spelade det själv istället.
Kommer definitivt att skaffa det här och spela igenom själv den här gången


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag kan tänka mig spela det men To The Moon stod faktiskt inte upp för de de höga förväntningar jag hade.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

To the moon var grymt, dock var gameplayet riktigt dåligt. Men storyn och atmosfären var något extra.

Medlem

To The Moon är ett av de vackraste verken jag någonsin spelat. Kommer definitivt skaffa detta när det kommer ut. Man undrar när episod 2 kommer dock.

Medlem

To the moon var den bästa spelupplevelsen jag hade 2012. Vacker musik och underbar story och plus till retro 16-bit grafik.

Medlem

fan vad najs!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av Arizato:

To The Moon är ett av de vackraste verken jag någonsin spelat. Kommer definitivt skaffa detta när det kommer ut. Man undrar när episod 2 kommer dock.

Jag är inte helt hundra på det här, så ta det med en nypa salt. Jag har för mig att det här ÄR del två på To the moon. När Pewdiepie klarade To the Moon så fick man se en meny vid spelets slut där det fanns fem rader, varav den första raden hette "to the moon" och blev ikryssad eller något liknande, redan på den tiden så var det mer eller mindre bekräftat att utvecklarna höll på med ett nytt spel.

Så om du frågar mig så tror jag att To the moon och det här spelet ingår i samma serie, fast det här spelet kommer ha ny historia som utspelar sig i samma värld, kanske med några referenser eller kopplingar till To the moon karaktärerna och handlingen, vem vet

EDIT: Såg inte förrän NU att det redan står i nyheten att det här är en prequel till To the moon, oh well


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Arizato:

To The Moon är ett av de vackraste verken jag någonsin spelat. Kommer definitivt skaffa detta när det kommer ut. Man undrar när episod 2 kommer dock.

Jag är inte helt hundra på det här, så ta det med en nypa salt. Jag har för mig att det här ÄR del två på To the moon. När Pewdiepie klarade To the Moon så fick man se en meny vid spelets slut där det fanns fem rader, varav den första raden hette "to the moon" och blev ikryssad eller något liknande, redan på den tiden så var det mer eller mindre bekräftat att utvecklarna höll på med ett nytt spel.

Så om du frågar mig så tror jag att To the moon och det här spelet ingår i samma serie, fast det här spelet kommer ha ny historia som utspelar sig i samma värld, kanske med några referenser eller kopplingar till To the moon karaktärerna och handlingen, vem vet

EDIT: Såg inte förrän NU att det redan står i nyheten att det här är en prequel till To the moon, oh well

Jodå! Det är jag mycket väl medveten om. Detta spelet är dock en "prelude" till To The Moon 2, där vi får följa uppföljarens patient när denne är yngre. Därför utspelar sig detta innan To The Moon 1.

1
Skriv svar