Cognition – Episode 1: The Hangman

Robot
Cognition – Episode 1: The Hangman

Med hjälp av äventyrsspelens okrönta drottning, Jane Jensen, har Phoenix Online Studios skapat en brutal deckarhistoria – som tyvärr fastnar i en grå FBI-vardag.

#phoenix-online-studios, #cognition-an-erica-reed-thriller-episode-1-the-hangman


Medlem
Cognition – Episode 1: The Hangman

ollolololololololololool

inget köp för mig iaf

Medlem

Äggmackor är framförallt gott med kaviar.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Synd att det aldrig kommer några roliga spel till android. Alla roliga spel som finns är apple-konverteringar.

Medlem

Oftast är det för att apple anvädare är bredd och villig att betala för sina app, medans adriod är inte det. Sen att apple är till bestämda mobiltelefoner det är inte android, du har massa telefon som är kopplad till android oprativsystem. Svårt att fixa spel till vissa mobiler!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Första och enda gången (förhoppningsvis) jag tittar på ett tecknat spel och undrar va i helv* dom har sysslat med. Det ser rätt smetigt ut


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Serkish:

Oftast är det för att apple anvädare är bredd och villig att betala för sina app, medans adriod är inte det. Sen att apple är till bestämda mobiltelefoner det är inte android, du har massa telefon som är kopplad till android oprativsystem. Svårt att fixa spel till vissa mobiler!

Tror inte det har så mycket med om man är villig att betala eller inte. Hade själv Iphone i två år, växlade över till en android-lur (HTC) och sedan tillbaka till iphone nu igen iom 5'an. Har haft ipad hela tiden.

Det jag märkt är att jag köper saker från appstore hela tiden med telefonen, och paddan. Jag köpte dock totalt två grejjer (motvilligt) från google store under det 1½ åren jag hade android-luren, trots att jag hela tiden köpte till paddan parallellt. För mig handlade det om att appstore har trovärdighet (vilket jag inte upplever om google play som släpper in vad som helst, ett bra bevis på det är att den bästa appen där är "task killer") samt att hårdvaruspridningen är på tok för stor (ett av mina totalt två google play inköp fungerade inte just pga den delen, eller rättare sagt att htc lagt på sin "egen variant" som strulade till det).

Google behöver kvalitetssäkra (säger inte att appstore är felfritt, men iaf mindre risk än) google play's innehåll samt se till att hårdvaruplattformen och tillämpningarna blir mindre diversifierade för att lyckas hävda sig.

ps, som gammal linux-räv tar allt ovan emot mycket då jag anser att android har så mycket möjligheter att lyckas, men att man helt enkelt inte får ihop säcken på ett trovärdigt sätt vilket gör att man "vågar" handla, som i sin tur gör att det enda bra i google play är gamla portningar av iOS-grejjer...

Medlem

Ingår i senaste indieroyale bundlen.

1
Skriv svar