Och idag spelar jag..?

Medlem
Och idag spelar jag..?

Någon som känner igen?

#blogg

Medlem
Och idag spelar jag..?

FF10 via emulator, the way its meant to be played !

Kan även vara 10-2.

Medlem

FF 10, Helt rätt! Det är första gången jag spelar FF10 och jag är helt fast. Är 10-2 lika bra?

Medlem

Det sista bra Final Fantasy spelet?

Medlem
Skrivet av luftman:

Det sista bra Final Fantasy spelet?

Nja 12:an var helt okej också IMO fast inte lika bra så klart

Medlem
Skrivet av Dystopi:

FF 10, Helt rätt! Det är första gången jag spelar FF10 och jag är helt fast. Är 10-2 lika bra?

Nu har jag inte spelat dom sedan dom kom ut men 10-2 är ingen höjdare imo.

För mig är det gelt klart ff9 som är bäst följt av nr 6 och 7.

Inaktiv

12:an var ingen vidare tyckte jag.. det var ingen utmaning och storyn var inget att hänga i granen.
Tian är bäst, om man kommer över alla långa mellansekvenser.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Dystopi:

FF 10, Helt rätt! Det är första gången jag spelar FF10 och jag är helt fast. Är 10-2 lika bra?

Nu har jag inte spelat dom sedan dom kom ut men 10-2 är ingen höjdare imo.

För mig är det gelt klart ff9 som är bäst följt av nr 6 och 7.

Håller helt med om att 9an är bäst sen följs den för mig av 7an och sen 10an.

Medlem

7an och 9an. 10an är ju enligt min åsikt skräp rätt igenom.. Tidus är och kommer förbli den sämsta huvudkaraktären FF serien någonsin haft.


signatur

The spiders won,t find us here.

Inaktiv
Skrivet av SkullJoke:

7an och 9an. 10an är ju enligt min åsikt skräp rätt igenom.. Tidus är och kommer förbli den sämsta huvudkaraktären FF serien någonsin haft.

Tidus är väl saksamma, det är Auron + musiken som gör FFX.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Sipmo:
Skrivet av SkullJoke:

7an och 9an. 10an är ju enligt min åsikt skräp rätt igenom.. Tidus är och kommer förbli den sämsta huvudkaraktären FF serien någonsin haft.

Tidus är väl saksamma, det är Auron + musiken som gör FFX.

Synd bara att det inte är Auron som är huvudkaraktären. Utan att man måste dras med honom hela tiden.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Det som förstörde FF10 lite för min del är helt klart Rikku(?).

Har otroligt svårt för "gap-och-skrik-och-klappa-händerna-medans-man- hoppar-jämfota" personer, som japanarna trycker i vissa spel....

Tycker det är så illa att jag inte brydde mig om att ens köpa FF13 pga att jag hört att dom hade en sådan karaktär där också ;P

1
Skriv svar