Vinn God of War: Ascension!

Robot
Vinn God of War: Ascension!

Fläskig samlarutgåva och t-shirtar du bara kan vinna på FZ ligger i potten.

#god-of-war-ascension


Medlem
Vinn God of War: Ascension!

"Tävlingen har inte börjat än, den börjar 2013-03-14 12:00. "

klockan är 12.08 *morr*

edit: såg att datumet är för torsdag varför la ni upp den nu när tävlingen börgar på torsdag ??

Medlem

Fast det är 11e och inte 14e idag

Medlem
Skrivet av jlarss:

Fast det är 11e och inte 14e idag

jo jag såg det när jag tryckte på skicka knappen

Skägg.
10 Chambers

Det är ordnat nu, Fredrik är bäst!


signatur
Redaktör
Ponny

Tryckfelsnisse hade varit framme. Vi gav honom en hurring och nu är det fixat.

Så: tävla, tävla, tävla.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Kan man tävla mer än en gång..?

Youtuber
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Tryckfelsnisse hade varit framme. Vi gav honom en hurring och nu är det fixat.

Så: tävla, tävla, tävla.

När släpptes det första spelet till Playstation 3?

Jag antar att ni menar första GoW-spelet till PS3, inte första spelet någonsin till PS3? =P


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

goddamnit, i samma sekund jag svarade på en fråga så kom jag på att det var fel men det går inte backa...

jaja

Medlem
Skrivet av figgehn:

När släpptes det första spelet till Playstation 3?

Jag antar att ni menar första GoW-spelet till PS3, inte första spelet någonsin till PS3? =P

Jag tror att det ska vara första GoW till Playstation. För annars blir jag väldigt förvirrad över svaren

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Tryckfelsnisse hade varit framme. Vi gav honom en hurring och nu är det fixat.

Så: tävla, tävla, tävla.

När släpptes det första spelet till Playstation 3?

Jag antar att ni menar första GoW-spelet till PS3, inte första spelet någonsin till PS3? =P

Kuggfråga?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av snipah:

goddamnit, i samma sekund jag svarade på en fråga så kom jag på att det var fel men det går inte backa...

jaja

Gjorde samma fel lästa bara halva meningen... Fail!

Skägg.
10 Chambers

Det är en God of War-tävling, så man skulle kunna gissa att frågorna rör spelen i fråga


signatur
Medlem

Ouch, samma fel här......

Aja, så går det när man inte läser hela frågan....

Medlem

Fråga 2 är antingen felskriven eller så är alternativen inte riktigt igenomtänkta...


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Quelor:

Fråga 2 är antingen felskriven eller så är alternativen inte riktigt igenomtänkta...

Trodde i min blotta enfald att en tävling om God of War skulle göra det självklart att det rörde sig om God of War (serien). Förtydligat.


signatur
Medlem

Absolut Calle, men alla God of War spel har släppts till ps3 så då kan man ju fråga sig om frågan är riktad till det första God of War eller det första som faktiskt släpptes på PS3, dvs God of War 3. Inget utav alternativen är korrekta för EU releaser vad jag kan se.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Quelor:

Fråga 2 är antingen felskriven eller så är alternativen inte riktigt igenomtänkta...

Trodde i min blotta enfald att en tävling om God of War skulle göra det självklart att det rörde sig om God of War (serien). Förtydligat.

Tror han menar att frågan är ställd på ett sätt som gör det lätt att förbise just "....Playstation 3".
Läste själv väldigt slarvigt och trodde då ni menade första spelet i serien.

Frågan kan tolkas (feltolkas) på 3 sätt,

"när första spelet i serien släpptes"

"när första spelet till playstation 3 släpptes"

"när första spelet i serien släpptes till playstation 3"

Medlem

hur var fråga 2 ställd förut?
nu är den svår att feltolka


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Quelor:

Fråga 2 är antingen felskriven eller så är alternativen inte riktigt igenomtänkta...

Trodde i min blotta enfald att en tävling om God of War skulle göra det självklart att det rörde sig om God of War (serien). Förtydligat.

Tror han menar att frågan är ställd på ett sätt som gör det lätt att förbise just "....Playstation 3".
Läste själv väldigt slarvigt och trodde då ni menade första spelet i serien.

Frågan kan tolkas (feltolkas) på 3 sätt,

"när första spelet i serien släpptes"

"när första spelet till playstation 3 släpptes"

"när första spelet i serien släpptes till playstation 3"

Precis, men vad jag kan se stämmer inte ett enda årtal överens med ett enda GoW-spel release (EU) till ps3. Eller är jag bara efterbliven?


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av Quelor:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Quelor:

Fråga 2 är antingen felskriven eller så är alternativen inte riktigt igenomtänkta...

Trodde i min blotta enfald att en tävling om God of War skulle göra det självklart att det rörde sig om God of War (serien). Förtydligat.

Tror han menar att frågan är ställd på ett sätt som gör det lätt att förbise just "....Playstation 3".
Läste själv väldigt slarvigt och trodde då ni menade första spelet i serien.

Frågan kan tolkas (feltolkas) på 3 sätt,

"när första spelet i serien släpptes"

"när första spelet till playstation 3 släpptes"

"när första spelet i serien släpptes till playstation 3"

Precis, men vad jag kan se stämmer inte ett enda årtal överens med ett enda GoW-spel release (EU) till ps3. Eller är jag bara efterbliven?

Är nog US datum som gäller tror jag.

Medlem

Knepigt formulerat men jag tror jag förstår hur det var tänkt med fråga 2. Men jag kanske tolkade fel vem vet?

Lycka till allihopa! Spelet ser ju onekligen superkul ut!

Medlem

"När släpptes det första God of War-spelet till Playstation 3?"

När släpptes det första (God of War(1)) till PS3?

Om inte det är rätt tolkat så får ni ju ta och stryka den frågan.. ^^

Medlem

Tycker också att fråga 2 skulle kunna förtydligas lite

Medlem

Hur du än vrider och vänder på det (om fråga 2 menar god of war 3) så är alla alternativ fel. Det släpptes under 2010 på olika datum runt om i världen.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Lycka till allihopa

Medlem
Skrivet av Tassel:

Hur du än vrider och vänder på det (om fråga 2 menar god of war 3) så är alla alternativ fel. Det släpptes under 2010 på olika datum runt om i världen.

Collection kom före trean och var anpassat för PS3, det kan vara det man syftar på här.

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Tryckfelsnisse hade varit framme. Vi gav honom en hurring och nu är det fixat.

Så: tävla, tävla, tävla.

Tryckfelsnisse borde få äta lunch när han är hungrig, inte två timmar senare!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av Tassel:

Hur du än vrider och vänder på det (om fråga 2 menar god of war 3) så är alla alternativ fel. Det släpptes under 2010 på olika datum runt om i världen.

Collection kom före trean och var anpassat för PS3, det kan vara det man syftar på här.

I USA ja. Inte i EU

Medlem
Skrivet av jlarss:
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av Tassel:

Hur du än vrider och vänder på det (om fråga 2 menar god of war 3) så är alla alternativ fel. Det släpptes under 2010 på olika datum runt om i världen.

Collection kom före trean och var anpassat för PS3, det kan vara det man syftar på här.

I USA ja. Inte i EU

Antingen menade de det amerikanska släppet eller så har de tänkt helt galet, något är det. Det kan omöjligt vara God of War 3 de menar i alla fall.

12
Skriv svar